[SGW] SGW OVerpelt 22 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:36

Fijne resultaten dus!

Ingrid: nou, jullie kunnen t dus weer :D +:)+ Op naar de volgende cross :P

Alice: Jammer vd weigering (altijd érg vervelend als er ruiters in de weg staan...) en de balken. Wel super dat t verder al lekker ging!

Ibonn

Re: SGW OVerpelt 22 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 15:10

Yolien, dat klopt wel maar omdat het zolang gevroren had en ik geen vervoer had om naar de manege te gaan (omdat we de trailer op aan het knappen waren) had ik erg weinig kunnen rijden in januari en februari. Daarom had ik zo m'n twijfels over ons allebei :o maar dat viel me dus 100% mee.
Vanaf nu ben ik weer mobiel en dat gaan ze hier in de buurt merken :D Plannen genoeg voor oefenspringen, crosslessen, etc ...

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 15:48

Alice, klinkt goed, en inderdaad zo snel al, super!
Jammer van die weigering maar daar zal het jullie in dit stadium nog niet om gegaan hebben denk ik.
Ibonn, helemaal mee eens, de afgelopen maanden zijn niet echt bevordelijk geweest voor een topconditie. Maar nu komt het helemaal goed!

MnPoepiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 17:21

Ik heb gistere ook meegedaan met 2 paarden in Beginnelingen
Idool: cross een paar grove fouten
maar hij is amper 4 jaar, word er 5
springen ging echt slecht, liep gewoon de piste uit
en dressuur was ik 6e
Apache: foutloze cross behalve het water dan, maar dat heeft hij uiteindelijk toch gedaan
springen foutloos
en dressuur was ik 2e
dit was mijn eerste cross met apache
en heb er amper 4 keer mee gerede

de volgende is over 2 weke
in Vechmaal

G3rd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 00:09

Heb ook meegedaan op zaterdag in de klasse beginnelingen zodat ik zondag nog op dressuurwedstrijd kon met men ander paard en het cross paard liep met de grote baas ook nog een dressuurproefje. Alles ging goed buiten de waterbak ze snapte het niet helemaal en is dan maar int water gegaan opt eiland gesprongen om er dan terug in en uit te springen. Deze week ff gaan bij trainen voor meer vertrouwe te krijgen op de waterbak. Nu zondag is Schaffen aan de beurt dan vervolgen we met Vechmaal, Lummen en sluiten af met Zuutendaal

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 07:32

2 weken nabespreking zijn voorbij. Slotje.