K lote is het alleen dat ze dan hier een onderbezetting hebben. Ze stonden er al van te kijken dat ik nog kwam vandaag. Ze hadden gedacht dat ik thuis bleef.Hier regent het overigens wel, maar die voorspelde storm zie ik niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

K lote is het alleen dat ze dan hier een onderbezetting hebben. Ze stonden er al van te kijken dat ik nog kwam vandaag. Ze hadden gedacht dat ik thuis bleef.
.

heb bij jou voor Vilord gekeken
wat grappig! Heb je al paardje gevonden of niet? Vi is verkocht, rij hem nu 3 dagen voor haar
ben 3 x geweest
Ja nou ja vi staat nog bij ons op stal, maar zou eigenlijk naar haar huis gaan want dat wil haar vriend, maar zij wil bij ons blijven staan en heeft te weinig tijd dus ja
beetje lastig!
, kijken of we weer foutloos over de finish komen
..
, ben wel weer vroeg op gestaan want Wolin moet straks naar de smid. Vind het erg spannend, ik wil gewoon zo graag dat ze de ijzers er netjes onder doet, ben beetje getraumatiseerd
.
.
hoe gat het met hem 
echt fijne tips gekregen
denk dat ik donderdag of zo (mss wel morgen, of vandaag, kan ook) ff ga springen, heb ik denk ik ook wel wat tips bij nodig.... haha! 
. 

Stoer dat je het toch nog geprobeerd hebt.

Hopelijk valt het mee! Sport ze!!

fijn dat die er al op ziten bij die van mij
WolinLotte schreef:Een nieuwe start, kijken of we weer foutloos over de finish komen
..
Boven mijn stukje staat echter LappieLap, of zie ik dit verkeerd?

En m'n zusje maar mooi vertellen hoe geweldig de sneeuw in L'warden is (zo'n 35km noordelijker) 
Wel geluid aan!

erin gegooid, nog wat snoeptroep en ik kon er weer tegenaan
, ik deed unihockey