Ik houd dit even in de gaten, jullie crossen vaak op plekken vlak bij mij, altijd leuk om even te kijken en mn camera op jullie uit te oefenen als jullie hetniet erg vinden
MelanieB
Geplaatst: 25-01-09 01:34
Ik wil wel een keer (als er plaats is natuurlijk!) als er crossles is in Ede of Lunteren meerijden
Is voor mij ook lekker dichtbij (ik krijg al crosscursus @ Renswoude)
Maar word het ook ingedeeld op niveau oid?
Want naja, niet dat bonny niet kan springen, maar het is en blijft wel een pony en jullie hebben paarden en zitten al hoger..
En patrick is geheel onervaren dus die neemik nog niet mee dan.
Dat heb je zeker op de nieuwe site gezien? Moet die toch echt eens meer in de gaten houden... Ede is wel veel dichter bij dat BN, das voor ons puppy op zijn eerste groeptraining wel lekkerder vind ik, minder lang op de trailer enzo...
Yep op de site, was aan het kijken of er een groeps-indeling was en toen zag ik dit staan. Is voor ons ook dichterbij, hopelijk staat BN later nog op het programma. Ede is toch minder uitgebreid dan BN.
Dat is inderdaad wel weer zo Ibonn, maar als ik voor mezelf en mijn zusjes spreek, is dit de eerste training van het jaar en vind ik een niet super uitgebreid terrein aan het begin van het seizoen niet eens zo vervelend... BN komt vast later nog op de agenda!
Daar heb je inderdaad een heel goed punt Simmie, als het wel BN of zoiets was geweest had ik ook niet geklaagd ofzo. We komen deze training met 3 dus dan is dichterbij wel relaxed...
Ik vind het altijd goed!! Waar ik ook train Ben allang blij als / dat ik mee kan doen!!
pol013
Geplaatst: 06-02-09 18:49
Is voor mij wel echt een stuk verder rijden. Ach, Kan ik meteen aan het begin van het seizoen weer wennen aan de afstanden. Als BN dan later een keer op de planning staat denk ik dat ik er te voet naartoe kan.
Cool! Ik had altijd al eens in BN willen trainen. Zoveel trainingen daar gezien en altijd al eens zelf willen doen daar. Maar Ede is natuurlijk ook heel gaaf. Daar heb ik ooit een oefencross gereden en dat was het.
Nu maar hopen dat die )#$(%*)*#$ blessure even meewerkt en snel herstelt.
CarpeDiem
Geplaatst: 07-02-09 23:19
pol013 schreef:
Is voor mij wel echt een stuk verder rijden. Ach, Kan ik meteen aan het begin van het seizoen weer wennen aan de afstanden. Als BN dan later een keer op de planning staat denk ik dat ik er te voet naartoe kan.
CD:
gr_roos
Geplaatst: 08-02-09 15:33
Grappig, ik heb de 28ste les van wendela in Ede (al in december afgesproken )