Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al die eventingruiters op het forum doen het dus fout? Wie zouden er nou meer verstand van hebben: Jij of de rest? Waarschijnlijk heeft NEW je per ongeluk een plaatje van de voorbeenbeschermers gestuurd, niet van achter. Ik heb de NEW X-Country Lite, maar die worden precies hetzelfde bevestigd als de NEW Airoflows.Snoekiej schreef:Jij bent echt koppig zeg
En bij pijpkousen zit de bescherming aan de binnenkant van het been (zie de vele foto's van de handelaren). Ik schreef al eerder dat het een communicatiestoornis is. Ik (en New) ga heus niet betwisten dat crossbeschermers moeten zoals jullie zeggen
Snoekiej schreef:Die dingen heten NEW Airoflow Cross Boots, en jij gaat mij vertellen dat het geen crossbeschermers zijn?
Kijk maar op de sites van de winkels/fabrikant... Dit model staat bij pijpkousen. De harde plaat is ook niet zo hard als bij crossbeschermers. Vandaar dus ook dat er plaatjes bij staan dat het verharde gedeelte aan de binnenkant hoort

haha
, even spieken bij anderen
Met als conclusie: