Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had ia het endurance forum me opgegeven.. nog meer mensen die definnitief 18 januari mee gaan ? xsimone schreef:Wat is dit precies?
Het lijkt me namelijk wel leuk met mijn paard, die springt bijna alles. Het is geen super talent maarja dat hoeft niet toch?
Moordrecht is volgensmij goed te doen vanaf Zuid-Beijerland.
)
Phylos schreef:oh dit lijkt me gaaf!...helaas is het voor mij 1.30 uur rijden
xxitsmexx schreef:jammer dat het verder weg is anders had ik ook wel graag gewilt
Anoniem schreef:Phylos schreef:oh dit lijkt me gaaf!...helaas is het voor mij 1.30 uur rijden
voor mij ook
@Karrimh: ik weet niet of de mailtjes naar jou gaan maar als ze naar jou gaan heb je mijn mailtje gehad ?
Luuxje schreef:Ik heb me opgegeven voor januari
we werken wel met een wachtlijst en het is dus natuurlijk wel mogelijk om je voor op de wachtlijst te zetten..
Sjolvir schreef:Zo, heb ik eens mazzel!
Vorig jaar was ik overal hopeloos te laat, of het was veels te ver.
Heb er zin in! in jan en febr.!
Hoeveel plaatsen waren er eigenlijk?
Talida schreef:Luuxje schreef:Ik heb me opgegeven voor januari
he waarom nou niet feb!
. Michiel vindt het toch veel te gezellig in Moordrecht. EmMetjes schreef:Zozo, 34, steeds meer animo dus. Gezellige boel. Hoop stiekem wel dat er ook weer van die overheerlijke speculazen zijn, zorg ik voor de warme choco. Michiel vindt het toch veel te gezellig in Moordrecht.
. Groeten Paul