[SGW] Wat wil jij bereiken in het SGW-seizoen van 2009?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vera_pino

Re: Wat wil jij bereiken in 2009?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:30

en voor mij ook een ik zie wel jaar Tong uitsteken wordt saai Slapen

ik wil gewoon een goede doorstart bij de paarden maken en volgend jaar in de L en M paarden starten met mijn pony's....
en verder.... tja ook mijn rijbewijs halen voordat mijn theorie verlopen is Nagelbijten / Gniffelen

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:33

Ik willl.
mijn best doen voor school. heel veel leren op mijn stage.
veel geld verdienen. nog meer vooruitgang boeken met de paarden.
en eigenlijk samenwonen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:35

Op persoonlijk gebied hoop ik mijn Bachelor afgerond te hebben halverwege 2009 en teogelaten te worden tot een research master. Daarnaast hoop ik dat ik niet val op mijn knnie en dat die doet wat ik wil zodat ik niet geopereerd hoef te worden.

Met de paarden wil ik vooral lekker rijden en te ver vooruit kijken heeft toch geen zin met die beesten. Het loopt toch nooit zoals je planned.

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:46

wat ik wil bereiken in 2009 is:
mijn rijbewijs halen Haha!
met zwaantje (fjord van 5) proberen toch minder op der voorhand laten lopen en dat ze minder gaat hangen Lachen
de wedstrijden gaat we redelijk nog 2 winstpunten in de B zit tussen de paarden Lachen volgend jaar hoop ik wel meer punten te rijden en hoop dat ik in drenthe woont Tong uitsteken waar pony staat Lachen en eind volgend jaar hopend at ik L1 kan starten knhs Lachen
onderlingewedstrijd wil ik in januari L1 starten kijken of ze het kan Lachen

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:50

Pfff, in de L2 starten met mijn paard aan het begin van 2009 ( moet er nog 5 Tong uitsteken )en ga toch streven om tegen het eind van 2009 M1 startgerechtigd te zijn, gaat niet lukken, maar we gaan het toch proberen.
Verder wil ik mijn 4-jarige wedstrijdklaar maken en daar ook een paar onderlinge wedstrijdjes mee starten.

Verder op persoonlijk gebied is het toch 15 kilo eraf, m'n propedeuse halen.. Eindelijk eens achter die zangles aan Tong uitsteken .. en verder moet ik me allemaal nog maar eens gaan bedenken Clown

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:51

Ik wil in de winter toch wel L1 startgerechtigd worden. Met springen hoop ik lekker door te gaan zoals het nu gaat. In het buitenzeizoen wil ik L1 starten en in de zomer richting het L springen, als we zo doorgaan tenminste. SGW wil ik zeker nog lekker wat crossjes in de B pakken. Als het echt super gaat wil ik volgend jaar misschien in Bathmen L starten, maar dat zien we dan wel weer! Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:15

Ik wil volgend jaar volgens de planning van nu met Kino rond augustus ZZ springen starten, moet haalbaar zijn aangezien we volgend weekend Z starten. We zijn binnen een jaar Z dus moet kunnen.
Dan SGW, ik hoop dat ik volgend jaar meteen L kan starten (promotie bij KNHS aanvragen deze winter) en aan het einde van crossseizoen een wp in de M heb, aangezien volgend jaar wss mijn laatste jaar met haar is. Ook hoop ik dat ik nog ergens een dressuurwp'tje in de L1 kan halen.

Met Yoeri hoop ik L/M springen te worden. Die gaat in ieder geval mee naar Westerbork voor een B crossje. Daar gaat mijn zusje volgend jaar waarschijnlijk dressuurwedstrijdjes mee doen.

En dan de jonge nog Lachen
Ik hoop dat ik in het indoorseizoen een paar keer dressuur kan starten, kan ik hem dan verkopen gaat hij weg. Zo niet start ik hem na juni ofzo in het springen, en misschien een crosstraining met hem doen. En die gaat dan als hij nog niet weg is in het najaar weg.

Ook hoop ik volgend jaar ergens een paard te kunnen vinden, en daar wat mee te beginnen. Anders in 2010 Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:20

Ik geloof dat een paar mensen niet helemaal doorhebben op wat voor subforum ze zitten Knipoog

Mijn doelen met Vorstin zijn lekker rondkomen tussen de paarden en echt het gevoel hebben dat we in onze klassen thuishoren. Ik hoop volgend jaar M2 dressuur startgerechtigd te zijn, en L startgerechtigd met springen en crossen. Verder hoop ik natuurlijk dat zowel Vorstin als ik gezond blijven. Ik ben benieuwd hoe we het gaan doen volgend jaar Cool

Persoonlijk doel:
Rijbewijs halen (zijn we aan bezig, theorie heb ik al)
Bedenken wat ik na mijn eindexamen wil doen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:21

Ligt het aan mij of zijn er een hoop mensen die hier een gezellig berichtje posten maar niks met SGW te maken hebben?
Het kan natuurlijk ook zijn dat dat allemaal mensen zijn die in het snelle jeugdige SGW topic kletsen en die ik dus niet ken...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:23

Was mij ook al opgevallen Nickel. Maar de titel van het topic is wat verwarrend denk ik, ook al staat het in het SGW-forum. De opzet voor dit topic is idd eigenlijk alleen voor SGW-doelen bestemd.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:25

Ik heb qua SGW geen doelen meer met Wonderland.
Dressuur wil ik graag M1 starten en wie weet zelfs wel een wpje!
Springen nu hopelijk wel bb en daarna B!

Aline goed zadelmak krijgen en dan wat starten met dressuur! En wie weet ook al wat springen ed. Hangt er dus vanaf hoe ze het oppakt.

En persoonlijk nu eindelijk eens gaan samenwonen en dus het huis afkrijgen! Clown

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:41

In 2009 wil ik graag gaan starten met Zambesi.
Dresuur springen.
Dus ook in het SGW gaan starten.
Ik wil ook kijken of we de PAVO kunnen mee doen.
Maar we moeten maar zien hoe het uitpakt

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:42

Hetzelfde als vorig jaar --> starten Haha!

Ben al een paar stapjes verder, maar ik kan niet alles tegelijk Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 00:02

Ik heb nog niet echt specifieke doelen voor volgend jaar. Wil graag mijn paard gezond houden (en mezelf Tong uitsteken) en verder hoop ik dat ze zich wat meer gaat overgeven met rijden en dat ik B springen met haar kan starten. Verder wil ik in het voorjaar ook weer beginnen met crosstrainingen. En dan zie ik wel hoe ze alles oppakt.

Op persoonlijk gebied wil ik graag weer een studie gaan doen, maar dan moet ik eerst nog weten wat Clown
Oja en ik wil mijn E rijbewijs halen.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 00:30

Voor dit winterseizoen: hopelijk met Pasjha binnenkort de wp'en voor Z1 dressuur bij elkaar hebben en dan lekker in t Z proberen ritme te vinden en n paar keer enigszins fatsoenlijk een M springparcours rondkomen Tong uitsteken (heb de wp'en maar moet me nog ergens voor gaan inschrijven)

Wat crossseizoen 2009 betreft hoop ik nog een paar keer lekker * te kunnen rijden en als dat goed gaat wil ik voor de ** gaan Vingers aflikken Haha! *LOL* Dromen Vork Bloos!

Verder kan ik hopelijk binnenkort Ungaro weer gaan oppakken. Als alles goed gaat met optrainen hoop ik met hem ook weer te kunnen gaan crossen Dromen Haha! Verder proberen weer lekker op L2 drs niveau te krijgen en gewoon lekker in t B springen en als dat goed gaat ergens in de zomer naar t L over te gaan.

Maar dan moet eerst ons vosje Clim verkocht zijn, anders moet ik daar maar mee gaan crossen want dat pakt ie ook erg lekker aan Clown Ook niet verkeerd natuurlijk, maar hij moet wel nog veel leren Bloos Haha! Maar die moet nog z'n eerste officiële B drs en springproef gaan lopen, heb voorlopig ook nog geen startkaart. Dus: eerst proberen om hem bevestigd te krijgen op B/L drs en B spr niveau Knipoog

Persoonlijke doelen: rust vinden in m'n werk (óf n andere baan Clown ) en slagen voor mijn instructeurscursus zodat ik officieël ad slag kan met crosstrainingen geven en beginnende crossruiters begeleiden wat ik echt suuuper leuk vind om te doen *LOL* Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 00:42

ik maak geen plannen meer en ik durf geen ambities meer te hebben. Ik hoop gewoon te kunnen starten volgend jaar, dan ben ik al heel erg blij.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 11-11-08 00:45, in het totaal 1 keer bewerkt

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 00:43

Tja....twijfel, twijfel en nog eens twijfel. Verward
Misschien toch nog een jaartje met Tenda doorgaan nou het gevoel zo heerlijk was afgelopen weekend of zoals gepland Zodiack goed doorrijden en lekker onderaan beginnen met crossen.
Ik weet het...een enorm luxe probleem maar ik weet het echt niet. Ik had niet verwacht dat ik nog het vertrouwen zo ver terug zou krijgen met Tenda dus had eigenlijk al een keus gemaakt maar begin weer enorm te twijfelen. Zodiack is een gaaf paard waar ik mee verder wil maar nog een jaartje doorbevestigen in het Z is ook gaaf...
Allebei lukt niet en levert alleen maar frustratie op heb ik gemerkt....

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 01:08

Inderdaad een mooi luxe probleem Sabine! Haha! Wel super voor jou nadat je zo'n pech hebt gehad! Ach gut

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:06

Allereerst alles gezond houden. Dit jaar weer lekker mee kunnen draaien en dat was erg fijn Ja .
En tja een echt doel. In de dressuur zou een winstpuntje ergens in het voorjaar in de M1 wel leuk zijn Bloos .
Met springen in de winter misschien nog wat M parcoursen en anders in het voorjaar en dan maar eens kijken in de Z?
En met de SGW nog even M. Maar als de volgende crossen zo gaan zoals dit seizoen dan lonkt de Z toch wel,al vind moeders dat dood eng Bloos .

Dus wie weet. Knipoog

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:14

Hier ook idd het spul heel en gezond houden Lachen
Bandit: L2 dressuur gaan starten en mss heel stiekum aan het eind v/h seizoen wat wp in het M1. Springen gewoon fijn B parcoursen rondspringen, ik heb geen idee hoe snel die zich ontwikkelt voor eventueel het L. En wat sgw-trainingen gaan volgen Haha! In het najaar dan mss wat wedstrijden daarin starten.

Lady: ehhh, nu mss het M1 uitkomen Bloos Ook fijn B parcoursen rondspringen, heb met haar geen echte ambities om L te gaan springen .. ze is maar pony tussen de paarden. En weer SGW gaan starten, gewoon fijn B .. kijken hoe het gaat na deze stop van 2 jaar.

Kleine Peter: ondanks z'n ziekte toch nog lang van mogen genieten.

Voor mezelf: de leuke baan vinden Clown

Caatje1986

Re: Wat wil jij bereiken in het SGW-seizoen van 2009?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:35

Ik hoop in 2009 weer echt te paard te gaan en een leuk paard te vinden om de crossen weer mee op te pakken maar we zien het allemaal wel. Eerst herstellen van mijn operatie.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:07

Dat zou leuk zijn Caatje. Je bent dus op zoek naar een nieuw paard? Gaat Nocq met pensioen?

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:17

Simmie schreef:
Dat zou leuk zijn Caatje. Je bent dus op zoek naar een nieuw paard? Gaat Nocq met pensioen?

Hij is met een soort van pensioen. Een vriendin van me rijd recreatief met hem in het bos en een dressuurlesje door de weeks, het is echt een oud bessie geworden.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:03

Ik meld me hier ook maar, aangezien ik met Fari wil gaan crossen in het voorjaar Lachen Ik hoop dat ze aan het eind van het seizoen fijn een B-cross doorkomt. Verder zou ik graag met haar M2 willen starten en evt. punten voor het Z1 verzamelen. In het springen wil ik alleen maar fijn rijden en vertrouwen kweken. Heel misschien M starten.
Met Zappa doe ik lekker rustig aan, die moet gewoon fijn opgeleid worden. Hij gaat in het nieuwe jaar sowieso over naar de L1 dressuur en hoop met springen in het L te starten aan het eind van het jaar. Nog geen crossambities met deze..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:09

Ten eerste zelf gezond blijven en het paard ook!

Graag zou ik met Undercover M1 gaan starten in de dressuur. En M springen volgend voorjaar.

Kwa crossen gaan we volgend jaar beginnen in de L en hoop dat dat net zo voorspoedig mag gaan als dit jaar in de B.