wordt saai
ik wil gewoon een goede doorstart bij de paarden maken en volgend jaar in de L en M paarden starten met mijn pony's....
en verder.... tja ook mijn rijbewijs halen voordat mijn theorie verlopen is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wordt saai

volgend jaar hoop ik wel meer punten te rijden en hoop dat ik in drenthe woont
waar pony staat
en eind volgend jaar hopend at ik L1 kan starten knhs 
)en ga toch streven om tegen het eind van 2009 M1 startgerechtigd te zijn, gaat niet lukken, maar we gaan het toch proberen.
.. en verder moet ik me allemaal nog maar eens gaan bedenken

) en verder hoop ik dat ze zich wat meer gaat overgeven met rijden en dat ik B springen met haar kan starten. Verder wil ik in het voorjaar ook weer beginnen met crosstrainingen. En dan zie ik wel hoe ze alles oppakt.
(heb de wp'en maar moet me nog ergens voor gaan inschrijven)
Verder proberen weer lekker op L2 drs niveau te krijgen en gewoon lekker in t B springen en als dat goed gaat ergens in de zomer naar t L over te gaan.
Ook niet verkeerd natuurlijk, maar hij moet wel nog veel leren
Maar die moet nog z'n eerste officiële B drs en springproef gaan lopen, heb voorlopig ook nog geen startkaart. Dus: eerst proberen om hem bevestigd te krijgen op B/L drs en B spr niveau 
) en slagen voor mijn instructeurscursus zodat ik officieël ad slag kan met crosstrainingen geven en beginnende crossruiters begeleiden wat ik echt suuuper leuk vind om te doen
Wel super voor jou nadat je zo'n pech hebt gehad!
.
.
.

In het najaar dan mss wat wedstrijden daarin starten.
Ook fijn B parcoursen rondspringen, heb met haar geen echte ambities om L te gaan springen .. ze is maar pony tussen de paarden. En weer SGW gaan starten, gewoon fijn B .. kijken hoe het gaat na deze stop van 2 jaar.
Simmie schreef:Dat zou leuk zijn Caatje. Je bent dus op zoek naar een nieuw paard? Gaat Nocq met pensioen?
Ik hoop dat ze aan het eind van het seizoen fijn een B-cross doorkomt. Verder zou ik graag met haar M2 willen starten en evt. punten voor het Z1 verzamelen. In het springen wil ik alleen maar fijn rijden en vertrouwen kweken. Heel misschien M starten.