[SGW] SGW Diepenheim - De Verslagen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

weule

Re: SGW Diepenheim - De Verslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:08

@ anke: jongen, 22 en als het goed is moet je bij mij betalen... dus dan geef maar een gil!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:18

nou hoop dat het goed gaat morgen met de gladde stukken in het parcours..

ik ben er morgen rond half 9 voor het betalen enz..

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:22

Wat jammer iedereen van de tegenvallende resultaten... Heb vandaag de cross gelopen en het leek me wel goed te doen. Hopen dat het morgen minder glad is...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:22

ik zit er in principe hele dag alleen tussen 9 en half 10, 3 trailers naar de start en finish brengen. dan neemt mijn charmante assistente het even over Knipoog

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:08

Ik heb bij je betaald vandaag weule, wat een jonge god ben je!! Knipoog (voor zo'n oude vrouw als ik)
Succes morgen met je werkzaamheden, het is een hele klus.
Teegee beterschap en ik zal voor je duimen dat je kunt starten volgende weel
En Martine, volgende keer gewoon aansluiten.
En alle mensen die morgen nog moeten starten, niks van onze verhalen aantrekken, gewoon je ding doen!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:34

jetluinstra schreef:
Ik heb bij je betaald vandaag weule, wat een jonge god ben je!! Knipoog (voor zo'n oude vrouw als ik)

Bloos ohw..... hier wordt ik verlegen van...

Mijn werk voor vandaag is nu ook thuis klaar. verjaardag en morgen kwart over 6 weer opstaan.

succes en tot morgen, voor diegene die morgen moeten!

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:46

Dankjewel! Lachen en iedereen verder ook succes!!

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:59

Zo ik ben weer terug.

Nou dat was voor mij wel een super dag. (paar kleine dingen)

Dressuur:
Ik wou gaan starten kreeg ik te horen dat ik met sporen moest rijden. Baalde ik van. Want hij liep echt niet verkeerd. Maar hij reageerd gewoon zo heftig op sporen kan gewoon niks vragen. En de vorige keren heb ik er niks over gehoord.
Ik vind het veder niet erg als het een FEI proef is die volgens FEI regels verreden moet worden. maar me nekharen gingen wel over eind staan als de persoon voor je gewoon voorgelezen word. Terwijl it ook niet mag volgens de FEI regels. Maar goed. Jury niet blij meer met me hahah was te merken met punten ahum laaste was ook wel terecht want kon gewoon niks van hem vragen.

Springen: Stond heel goed aan de maat. Veder leker gesprongen een balkje en een stomme stop. Was echt mijn schuld.

Cross: Ging super lekker op safe gereden. Bijna alles alternatief genomen ondanks dat hij het wel zou doen. Ik wou helemaal op safe om gewoon lekker rond te komen. Een stop op dat smalletje van stronken.

totaal toch nog vierde en de engiste E-pony die springparcours en cross was door gekomen.
Dit was mijn allerlaatse cross met twin en ik ben helmaal gelukkig en heb toch nog een winstpuntje in het Z gereden.

Ingeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:12

Heee!.

weet iemand mischien wie Het Z heeft gewonnen?
en weet mischien iemand de resultaten van iemand van het Z Haha!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:48

heey verschillende resultaten hier!

Ik ben ook weer helemaal blij en tevreden.

Vrijdag moest ik al dressuren voor de L-pony's en de equipe proef. heb heerlijk gereden en was tevreden, baal der alleen van dat het dan zo partijdig gepunt word en het dus niet echt kampioenschapswaardig was. maar goed

vanmorgen heerlijk gedressuurd alleen op t einde werd hij iets heter maar mijn beste proef dit jaar krijg je weer zon coupon terug waar je niks mee kan maar ala.

springen in de L na princehage wilde ik gewoon dat ze zin had om te springen en controle helemaal gelukt alleen 2 balkjes maar ik had controle.

bij de start was die controle totaal weg Clown de starter zei nog halve minuut jah hoor ze ging al van start Nagelbijten / Gniffelen kreeg haar niet terug dus uiteindelijk te laat in de startbox en controleloos van start.
nou voor de hindernis was de controle er weer en helemaal goed gecrosst! alternatief genomen bij 5 de piano wilde geen kracht verspille en bij de haag was ik niet vertrouwd omdat ik met training 9 vd 10 keer in de sloot geland ben water ging super wel groot maar was de eerste keer in de cross dat ze een afsprong water in deed. nog een wapper bij 14 geloof ik die hindernis op het veld sprong groot en tikte ertegen waardoor teugels lang werden en cap op mijn ogen grooootte volte gereden en netjes voor de volgende stijl gezet en binnen de tijd gefinisht. Uiteindelijk in de L 13e van de 43 net geen prijs.

toen met pino wilde zoo graag foutloos springen en was best bang dat ik allemaal balken ging pakken maar het ging geweldig niks aangetikt en foutloos super blij! op naar de cross had uiteindelijk toch besloten om bij de heg alternatief te nemen omdat ik daar zelf met parcourslopen vast stond met mijn laarzen Vork voet ging uit de laars zoo slecht was de grond, maar goed het lijntje bij de piano ging zooo lekker met huisje erachteraan hij kwam zelf mooi terug tegen het huisje opgaloperend! molenwiek ook.
ik had 2 jaar geleden gezegd het laatste jaar rijd ik de piano in het water dus moest er nu aan geloven. en het ging super voor de rest weer foutloos dus foutloos gecrosst 1 tel te langzaam maar beter dan wat ik vandaag gereden heb kan bijna niet.

Was nog pony aan het naverzorgen iedereen feliciteerde me al ik waarmee ja je hebt goed gereden!

Ik ben Reservekampioen in de M!! Haha!

echt zooo super helemaal mooie afsluiter van mijn ponytijd was mijn laatste wedstrijd bij de pony's. Volgende week gaan we naar mol en start ik Z-pony's maar dat is tussen de paarden Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door vera_pino op 01-11-08 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:59

en? uitgesloten?

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:04

Ingee het enige wat ik weet is dat lonneke kampioen is. En Edith bij de M

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:29

wat een heftige verslagen allemaal.
Karen ik hoorde het al, wat rot voor je.
Martine, die hinderniscontroleur was echt niet goed bij zn hoofd!! ik heb nadat je wegwas nog even lekker tegen hem geschreeuwd hahahaha Tong uitsteken

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 23:23

Irene2 schreef:
wat een heftige verslagen allemaal.
Karen ik hoorde het al, wat rot voor je.
Martine, die hinderniscontroleur was echt niet goed bij zn hoofd!! ik heb nadat je wegwas nog even lekker tegen hem geschreeuwd hahahaha Tong uitsteken

het zijn vrijwilligers die hun uiterste best doen..., beetje jammer dat je vergeet dat er zonder vrijwilligers geen cross georganiseerd kan worden en jij dus geen cross zou kunnen rijden. Wellicht dat je hier eens aan moet denken een volgende keer.

LiiSz_lOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 23:59

Iedereen die niet goed heeft gereden Ach gut
Iedereen die wel goed heeft gereden gefeliciteerd!!!

nou hier ook mijn verslag.. dressuur ging al niet goed losrijden ging op het laatst wel redelijk maar opweg naar de ring zette ze de kop dr op en was het 1 brok spanning.. 2de van onderen.. maargoed vorige week behandeld aan dr rug omdat ze had vastgelegen in de stal en dus ook niks meer sprong... inspringen ging weer als vanouds en had er alle vertrouwen in.. opweg naar hindernis 1 gleed ze achter al uit en toen wilde ze niet meer. nummer 1 en 2 een balk en op 4 de in uit moest ik voorwaartse rijden om er door te komen maar ze durfde gewoon weg niet... 2 stops dus en toen kon ook ik weer naar huis.. helaas was de laatste cross bij de pony's.. heb gelukkig nog wel 2 winstpunten overgehouden in het Z en volgend jaar gaan we bij de paarden het M nog proberen... Morgen nog een stalgenoot groomen bij het B paarden..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 05:46

en goedemorgen! ik ben alweer een half uurtje op. Ga zo paard klaarmaken en alle spullen klaarzetten en op naar Diepenheim.

Weule: volgens mij heb ik je al gezien gistermiddag. Stond je rond een uur of 3/15.15 bij auto's parkeren?met wat langer, blond haar?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 05:48

ik ben vandaag herkenbaar aan mijn sgway of life vest! en blond haar

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 06:46

tientjeh schreef:
en goedemorgen! ik ben alweer een half uurtje op. Ga zo paard klaarmaken en alle spullen klaarzetten en op naar Diepenheim.

Weule: volgens mij heb ik je al gezien gistermiddag. Stond je rond een uur of 3/15.15 bij auto's parkeren?met wat langer, blond haar?

klopt, ik moest ff wat invallen/regelen daar, de normale parkeerwachten waren ervandoor.. half uurtje daargestaan... (donkerblond haar)

ik ga naar het terrein!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 07:27

Voor ons geen Diepenheim Stoom uit je oren Stoom uit je oren

taormina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 07:48

[quote="Chartje"]Zo ik ben weer terug.

Nou dat was voor mij wel een super dag. (paar kleine dingen)

Dressuur:
Ik wou gaan starten kreeg ik te horen dat ik met sporen moest rijden. Baalde ik van. Want hij liep echt niet verkeerd. Maar hij reageerd gewoon zo heftig op sporen kan gewoon niks vragen. En de vorige keren heb ik er niks over gehoord.
Ik vind het veder niet erg als het een FEI proef is die volgens FEI regels verreden moet worden. maar me nekharen gingen wel over eind staan als de persoon voor je gewoon voorgelezen word. Terwijl it ook niet mag volgens de FEI regels. Maar goed. Jury niet blij meer met me hahah was te merken met punten ahum laaste was ook wel terecht want kon gewoon niks van hem vragen.

Sporen zijn nu eenmaal verplicht en nationaal mag je voorgelezen worden,internationaal niet.

taormina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 07:52

en weet mischien iemand de resultaten van iemand van het Z Haha![/quote]

Lonneke Klein Willink en Medusa zijn kampioen geworden
Lianne van der Geest 2e

Ik dacht dan Jordy Wilken met 2 weigeringen
Er is 1 E pony rondgekomen

En alleen Lonneke Klein Willink en Robin Breunis met Black Dancer waren foutloos binnen de tijd.
Alleen Robin heeft een hindernis te veel gesprongen dus die is uitgesloten.

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:32

taormina schreef:

Lianne van der Geest 2e

En alleen Lonneke Klein Willink en Robin Breunis met Black Dancer waren foutloos binnen de tijd.

En die E pony ben ik Haha!.
Ik ga het nog een keer echt goed uitzoeken. De regels want ik heb paar keer gehoord dat het niet mocht omdat het een FEI proef was. Maar ga het nog een keer uitzoeken gewoon om te weten Knipoog
En volgens mij had jordy maar een weigering op hindernis 6
Laatst bijgewerkt door Chartje op 02-11-08 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:34

Wie heeft er nou eigenlijk foto's gemaakt?

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:48

Chartje schreef:
taormina schreef:

Lianne van der Geest 2e

En die E pony ben ik Haha!.
Ik ga het nog een keer echt goed uitzoeken. De regels want ik heb paar keer gehoord dat het niet mocht omdat het een FEI proef was. Maar ga het nog een keer uitzoeken gewoon om te weten Knipoog
En volgens mij had jordy maar een weigering op hindernis 6

Nou heb het net ff gekeken. Bij de optoning van het Z dressuur SGW.
Daar staat dat sporen optioneel zijn.
Dus je hoefd geen sporen om.
Dat is best wel beetje balen.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:56

is het erg vies en drekkerig als je gaat kijken?
wou zo nog ff gaan misschien Lachen