Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(voor zo'n oude vrouw als ik)jetluinstra schreef:Ik heb bij je betaald vandaag weule, wat een jonge god ben je!!(voor zo'n oude vrouw als ik)
ohw..... hier wordt ik verlegen van...
en iedereen verder ook succes!! 
de starter zei nog halve minuut jah hoor ze ging al van start
kreeg haar niet terug dus uiteindelijk te laat in de startbox en controleloos van start.
voet ging uit de laars zoo slecht was de grond, maar goed het lijntje bij de piano ging zooo lekker met huisje erachteraan hij kwam zelf mooi terug tegen het huisje opgaloperend! molenwiek ook.

Irene2 schreef:wat een heftige verslagen allemaal.
Karen ik hoorde het al, wat rot voor je.
Martine, die hinderniscontroleur was echt niet goed bij zn hoofd!! ik heb nadat je wegwas nog even lekker tegen hem geschreeuwd hahahaha
tientjeh schreef:en goedemorgen! ik ben alweer een half uurtje op. Ga zo paard klaarmaken en alle spullen klaarzetten en op naar Diepenheim.
Weule: volgens mij heb ik je al gezien gistermiddag. Stond je rond een uur of 3/15.15 bij auto's parkeren?met wat langer, blond haar?
[/quote]taormina schreef:weet iemand mischien wie Het Z heeft gewonnen?
en weet mischien iemand de resultaten van iemand van het Z
Lonneke Klein Willink en Medusa zijn kampioen geworden
Lianne van der Geest 2e
Ik dacht dan Jordy Wilken met 2 weigeringen
Er is 1 E pony rondgekomen
En alleen Lonneke Klein Willink en Robin Breunis met Black Dancer waren foutloos binnen de tijd.
Alleen Robin heeft een hindernis te veel gesprongen dus die is uitgesloten.
.
Chartje schreef:taormina schreef:weet iemand mischien wie Het Z heeft gewonnen?
en weet mischien iemand de resultaten van iemand van het Z
Lonneke Klein Willink en Medusa zijn kampioen geworden
Lianne van der Geest 2e
Ik dacht dan Jordy Wilken met 2 weigeringen
Er is 1 E pony rondgekomen
En alleen Lonneke Klein Willink en Robin Breunis met Black Dancer waren foutloos binnen de tijd.
Alleen Robin heeft een hindernis te veel gesprongen dus die is uitgesloten.
En die E pony ben ik.
Ik ga het nog een keer echt goed uitzoeken. De regels want ik heb paar keer gehoord dat het niet mocht omdat het een FEI proef was. Maar ga het nog een keer uitzoeken gewoon om te weten
En volgens mij had jordy maar een weigering op hindernis 6