Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

taormina schreef:Met stip op 1:Hattem
Een hele mooie,technise cross.Je kon de paarden mooi in het ritme door laten galoperen.De hindernissen waren mooi in herfststijl aangekleed.Niet een rare kleurige poespas.
Afwisselend landschap,geen mul bouwland.
Hij was behoorlijk pittig maar dat mag wel voor het eind van het seizoen.
De dressuur was op grasbodem,was wat drassig maar daar kan de organisatie niet wat aan doen.
Start en finish naast elkaar is ook altijd erg fijn.
Een compliment voor de organisatie ze hebben een prima overnachting voor mij en mijn paard geregeld.

Jiska schreef:taormina schreef:Met stip op 1:Hattem
Een hele mooie,technise cross.Je kon de paarden mooi in het ritme door laten galoperen.De hindernissen waren mooi in herfststijl aangekleed.Niet een rare kleurige poespas.
Afwisselend landschap,geen mul bouwland.
Hij was behoorlijk pittig maar dat mag wel voor het eind van het seizoen.
De dressuur was op grasbodem,was wat drassig maar daar kan de organisatie niet wat aan doen.
Start en finish naast elkaar is ook altijd erg fijn.
Een compliment voor de organisatie ze hebben een prima overnachting voor mij en mijn paard geregeld.
Ze konden er idd niets aan doen dat het drassig is, maar het is altijd wel fijn als een losrijterrein gemaaid is. Die merrie van mij was alleen maar over de hoge planten aan het springen haha.
en in de B was de ring naast een huis waar ze aan het verbouwen waren... Vooral voor jonge en onervaren paarden is dat erg spannend!
). Maarsbergen en Gorssel.
. Vond eigenlijk alles prachtig en respect voor de organisaties!
Ik vind het super dat je als toeschouwer zo veel hindernissen kunt zien!
Iedereen heeft zo zijn eigen belangrijke punten... grappig!