Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSophie schreef:Ik had rugnummer 78
Ja met cross zag sophie de eerste hindernis en ze keerde zo omoeps haha..
Ohh ja er reden zoveel mensen in de bak dat ik soms niet kon zien of er mensen van bokt waren HAHA
Misschien volgend jaar een naamkaartje op je cap met bokt erop:P ghehe.
Nummer 79 startte namelijk niet.
Jullie reden met stalhalster zo ben ik ook ooit begonnen zo gaaf dat er idd meer bitloze ruiters waren.. Wij kregen veel reacties van Ohh kijk die of Hoe kun je daarmee sturen.. Ach ja :p toen ik sophie over een hindernis stuurde snapte het wel of niet :p dat weet ik niet maar ze zagen in iedergeval dat het lukte!! 
Jeanine84 schreef:Voor manege kinderen is het inderdaad leuk!
Maar waar ik mij ook groen en geel aan heb geergerd is de manier van rijden van deze kinderen. En maar trappen, trekken en slaan met de zweep! De ene pony had nog een scherper bit in dat de ander (pelham, stang en trens!) echt verschrikkelijk..Ik had deze mensen niet eens laten starten op deze manier!
) maar onze manegekinderen rijden hier ABSOLUUT niet mee. We hebben 1 haflinger op een rubberen pelham lopen (anders wordt het dus inderdaad trekken, en met dit bitje is 'ie fijn en simpel te sturen...), en de rest allemaal op enkel- of dubbelgebroken water- of bustrens.
dus je kunt bv aandragen dat de hindernissen in de cross hoger moeten, maar dan zeggen wij duidelijk 'nee'; dit is een wedstrijd voor onze manegeruiters die we OOK openstellen voor mensen van buitenaf. Niet andersom
)
Mijn complimenten , ik kom mooi optijd van start gaan.
Daarna Commando weer naar huis gebracht.
Terwijl toen ik hem smiddags ophaalde hij er bijna instormde
)
Helemaal geweldig vind hij dat! We hebben super genoten! Volgensmij waren we wel veeelll te snel maar goed
Ik was er niet voor de prijzen maar voor de fun
Dat was mijn paardje!
Eenmaal in de ring was hij overal behalve bij mij. En als hij dat niet op mijn hulpen let en het zelf niet kan zien kan je wachten op een fout
resultaat 1 balk op hindernis 2 

Wat misschien ook goede oplossing kan zijn is de ingang van het springen aan de andere kant te doen . Dat zou de enige opmerking kunnen zijn die ik kan bedenken! Grote complimenten voor de organisatie dus! (En over mijn commentaar over de hoogte van de cross vorig jaar… Ik durf met 100% garantie te zeggen dat ik ze dit jaar perfect vond! Misschien dat ze vorig jaar wel iets lager waren of ik had toen te veel zelfvertrouwen maar dit haar waren ze super! 
MariekeB schreef:Sonja deed de prijsuitreiking![]()
Ik heb je inderdaad gezien met je schreeuwende pony. Mensen vorenge mij la of het een hengst was
och die had ik niet herkent...
En voor de andere deelnemers is het ook niet fijn.. Niet dat er ook maar iets kwaads in hem zit maar toch
Jeanine84 schreef:Voor manege kinderen is het inderdaad leuk!
Maar waar ik mij ook groen en geel aan heb geergerd is de manier van rijden van deze kinderen. En maar trappen, trekken en slaan met de zweep! De ene pony had nog een scherper bit in dat de ander (pelham, stang en trens!) echt verschrikkelijk..Ik had deze mensen niet eens laten starten op deze manier!
Chantycom ik stond inderdaad om kwart over 7 jouw paardje te aaien in de buitenbak. Ik was net naar de kapper geweest en heb m'n haar weer extreem kort 

maar ik heb er idd al een aantekening over gemaakt.
) Ik deed 30cm en dat was echt te laag. Volgend jaar ga ik zeker hoger springen.
Marshall had er echt super veel zin in en we gingen zó hard!! We hebben alle hindernissen foutloos gesprongen!! Na de cross was Marshall echt helemaal zwart van de modder. Het was net een varkentje. Ik trouwens ook, want ik had de modder in mijn gezicht zitten
!
!