[SGW] SGW Nijeberkoop - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSiep

Re: SGW Nijeberkoop - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:03

@ marielle123: zo, das niet niks! Dat lijntje stond idd erg raar Ja mooi dat jullie er niets aan overgehouden hebben!
@chrissie_: ik heb jou nog wel gezien met springen geloof ik Ja zonde dat je niet over hindernis 1 kwam! Leuke pony heb je trouwens!
Verder veel goede resultaten gelezen, super!
Corien: heb nog een paar leuke foto's van jou! die krijg je nog wel! zeg er echt super uit! gefeliciteerd met je 2e prijs!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:04

Photobucket doet het niet Nagelbijten / Gniffelen
Iemand een goede site waar je meerder foto's tegelijk kan uploaden? Anders gebruik ik hyves Ja

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:05

Haha dankje. Was jij die fjord in het roze? Tong uitsteken

Chrissie

Mirthe: Picasawebalbums heel makkelijk Lachen
moet je even googlen voor de link

mistid

Oohja die heb ik zelf ook Bloos

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:09

mistid schreef:
Oja denk dat iedereen die aan het wachten was op de prijsuitreiking mij wel heeft gezien Bloos
Kind in een felgroene jas, die de hele tijd in de sloot werd gegooid/anderen er in duwde Bloos

Ik heb je niet gezien toen ik wachtte op de prijsuitreiking. Maar wanneer moest je ongeveer crossen? Had je een deken van je andere kampioenschappen? Ik vroeg me af of jij dat was.

@Starremans: Wat balen doe je nog een moeilijkere hindernis en dan is het nog niet goed Ach gut .
@Ilse18: lekker dta je fijn gereden hebt. En maar goed dat je niet gewacht had want de prijsuitreiking was om 19.15 pas!
@hesterv: Je kan veel zeggen maar je hebt in ieder geval tijd genoeg gehad om te genieten van de cross Knipoog
@chrissie: Wat balen. Maar troostje er waren best veel pony's die niet graag weg wouden.
@marielle123: jammer van die val. Volgende keer beter.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:12

Ja dat was ik Tong uitsteken
En ik heb je ook nog aangesproken toen je Mindira stapte voordat je naar de keuring moest Ja hoe je cross ging Tong uitsteken

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:13

Corien, van harte ! ik heb ook weer vele bokkers voorbij zien komen ( dacht ik) maar niet zoveel namen onthouden...... Lachen

ben helaas bang dat ik een boom gekilamatakt heb.....volgens mijn achtervolger was de boom waar ik door heen ben gereden , vast gehouden door de posters....gelukkig voor ze dat ik de 1 na laatste deelnemer was in de L paarden Knipoog anders hadden ze hem lang moeten vast houden Lachen

Paardje is trouwens nog heel ! dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik, zat te schelden op die verdomde in de weg staande boom Lachen
Laatst bijgewerkt door starremans op 18-10-08 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:15

Nou mijn verslag Lachen

Dressuur ging best fijn, rechtsom alleen een beetje stijf/vasthouden. Verder wel lekker Lachen 194 punten en voorlopig 4e.
Springen ging ook best goed, ik moest er wel echt aan rijden, ze had zin om te weigeren Nagelbijten / Gniffelen uiteindelijk zonder weigeringen (!!)wel 2 balkjes, maar dat maakt me niet uit -> we mochten de cross in Haha!

Het begin van de cross ging niet zo lekker, 1 en 2 sprong ze wel (ook maar net) maar ze was een beetje kijkerig naar de hindernisssen en kwam in het begin na elke bocht overkruisd te zitten Verward nouja dat rijd niet echt lekker, dus steeds maar weer terug genomen, verlies je wel tijd mee maarja.
3 (piano) ging wel lekker, alleen kwam ik met men knie heel hard tegen een boom aan omdat vita nogal een afwijking naar rechts had Nagelbijten / Gniffelen Daarna een weigering bij 4b. Je kon daar geen vaart maken, dus we kwamen veel te zacht in en toen was ik ook nog beide beugels kwijt, dus die 2e ging echt niet Nagelbijten / Gniffelen Gewoon opnieuw aangereden en toen ging die wel goed. Wel 3 galopsprongen ipv 2 maar oke Tong uitsteken.
Toen misten we de afslag waterbak Nagelbijten / Gniffelen we gingen veel te hard en ik kon de bocht niet maken Nagelbijten / Gniffelen Daar weer een weigering op het water, heb nog even geprobeerd haar erin te krijgen maar had wel door dat ze dat echt niet van plan was, dus toen het alternatief (lichte skyjump) genomen, die ging erg goed Lachen En vanaf toen heb ik heerlijk kunnen rijden Hyper! alle sprongen zonder twijfel zelfs de waaier nam ze gewoon in een keer zonder erna te kijken Nagelbijten / Gniffelen Super Haha!
Dus 2 weigeringen en waarschijnlijk een heleboel tijdfouten, maar boeiend! ik ben heel tevreden met ons debuut Haha! en volgens mij vond vita het ook hartstikke leuk! Voor herhaling vatbaar dus! Lachen

Werd nog omgeroepen als degene op de fjord die erg leuk geschoren was Nagelbijten / Gniffelen
Heb veel positieve opmerkingen gehad over vita Ja altijd leuk natuurlijk Tong uitsteken

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:16

Chrissie_ schreef:
Haha dankje. Was jij die fjord in het roze? Tong uitsteken

Jep Ja
Iemand daar trouwens nog foto's van? Schijnheilig startnummer 141
Laatst bijgewerkt door xSiep op 18-10-08 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:17

Starremans, hopelijk heeft het niet teveel gevolgen voor je.

Voor de rest lees ik een hoop wisselende verslage.

Ilse, je bent lekker op dreef met Nuka en het jonkie ( is dat een veulen van die van jan?)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:17

Mooi debuut iid! Dan heb ik je ook nog gezien met inrijden Ja

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:18

Wie zijn trouwens de kampioenen geworden? Lachen

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:22

gr_roos schreef:
Starremans, hopelijk heeft het niet teveel gevolgen voor je.

Voor de rest lees ik een hoop wisselende verslage.

Ilse, je bent lekker op dreef met Nuka en het jonkie ( is dat een veulen van die van jan?)

Nee is het half zusje Knipoog
Ga jij nog naar Hattem?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:23

Fjord Power Siep !! Super, nu ze eenmaal gecrossd heeft komt het allemaal maar goed Haha!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:26

Ja en naar Bathmen. Hopelijk kom ik nu ongeschonden over het stijltje onder het huisje. (vorig jaar ben ik daar tegen het dak geklapt en een stukkie kwijt)

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:31

Gezellig! en maar goed bukken dan dit jaar!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:32

Ilse welk startnummer had jij? Of beter, hoe zag jer er vandaag uit (nouja crosssetje ed Knipoog )

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:37

Zag er leuk uit Simone. Heb je cross een stukje gevolgd. En fijn dat je het eind stuk zo lekker hebt kunnen rijden/ genieten Knipoog

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:39

Oja Corien jij liep ook mee met Ilse naar de cross, en ik reed daar ook vlakbij Ja Ilse heeft mij toen nog even een super tip gegeven *LOL*

Nette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:42

Ik heb ook foto's gemaakt!
Ben ze nu aan het uploaden.. dus komt straks/morgen wel een topicje met foto's! Haha!
-Zijn alleen niet echt kwalitietsfoto's .. Clown -Ik ben een amateur, die de verkeerde stand heeft gebruikt op haar camera.. Bloos!

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:43

Dan ook mijn verslagje Lachen
Dressuur ging wel fijn, 192 punten.
Springen ging ook lekker, op het inrijterrein was ze wat hangerig, heel hard racen dan dr hoofd naar beneden duwen zodat je niks te vertellen hebt Tong uitsteken In het parcours ging het goed en was ik foutloos Lachen
Daarna de cross in, Chrissie nog zien vallen in de sloot...

We begonnen goed, ze wou alleen niet over het dammetje na hindernis 1, dus maar over het greppeltje gegaan, dus langs het dammetje Tong uitsteken
Daarna ging ze mooi door, voor hindernis 5 even een storing, mevrouw wou het bos niet in, dus met wat geslinger toch over hindernis 5. Daarna ging ze te hard waardoor ook ik de afslag gemist heb bij de waterbak, toch maar terug gegaan, wou gewoon lekker rondkomen en dus ook door de waterbak Tong uitsteken
Die ging goed, en daarna ging alles verder goed, tot hindernis 13, wou toch even een volte van te voren rijden (wat bij nader inzien waarschijnlijk niet nodig geweest was), ging iets te hard en te scherp, pony begint te glijden, teugels wat kwijt en bijna bij de hindernisjury's op schoot... *oeps* Clown
Daarna ging ook die gewoon goed en de laatste ook, dus ik was foutloos Haha!
Wat ik vancte voren nooit bedacht had, aangezien ik in wieringerwerf voor elke hindernis stil heb gestaan Tong uitsteken

Ik was startnumr 147, dus als iemand nog foto's heeft Schijnheilig

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:48

Wat vonden jullie trouwens van die hindernis voor de B pony's/L pony's/B paarden naast de leeuw? Ik zei dat ik even 1 iemand wilde zien aanrijden, dus wij wachten, komt er iemand aan en dat paard ging zegmaar dwars daar de V boom die erachter stond. Paste niet, vrouw/meisje eraf, die riep al een scheldwoord voordat hij was geland van de sprong, ze zag het al aankomen Ach gut
Ik heb de bocht uit draf gedaan, toch zekere genomen. Al hadden ze de rechterkant van de V weggehaald, dus werd het een \

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:49

Ik vond die hindernis ook niet fijn, achteraf had ik daar helemaal geen zorgen om hoeven te maken Huilen van het lachen

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:51

Nee die vond ik ook niet fijn, heb daarom daarvoor een volte gereden, wat dus niet goed ging door glijden, had bij nader inzien misschien niet gehoeven die volte...
Maar vond het een rottige bocht...