ik ben ook weer terug...
dressuur ging lekker, zeker voor Vi's doen. En stond dan ook mooi 6e en had 186 punte, nog nooit er zo goed voor gestaan na de dressuur 
toen springen, losspringen was een ramp ze stopte, nog een keer flipte hem en ik lag er bijna naast en kon haar niet terug krijgen om fatsoenlijk te gaan zitten, toch nog gelukt maar daarna weer gestopt. ik wilde haar even voor de hindernis zetten springt ze ineens, daarna sprong ze eindelijk goed en heb hem nog een keer gesprongen en ben toen gaan stappen.
ik spring normaal zonder sporen maar omdat ze steeds stopte toch maar omgedaan, met als gevolg dat ze weer veel te hard ging. Ze stopte al bijna op 1 maar sprong toch en een balk en vanaf toen ging ze hard en pakte ze zo nu en dan een balk
ik had echt geluk op de laatste want als die gevalle was had ik niet moge crosse. Had ik al mijn bedenkingen bij maar de keuring was goed.
dus ik ging voor een rustig rondje zelf late lopen en als ze niet meer verder wilde stoppe. maar was niet nodig was met nog 2.5 min te gaan al bij de waterbak dus de rest heel rustig gereden dus wel weer super gecrosst maar springen was echt slecht.
maar al met al wel tevreden dressuur en cross was goed dus meer dan de helft