Gefeliciteerd TG!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

. Er komt echt geen normaal geluid uit.
en ook het puntje midden op het veld geen problemen. Kikkerpoel liep ze netjes doorheen en bij 12a (opsprong) kwamen we een beetje van de lijn af, waardoor ik niet mooi uitkwam. Toen het alternatief maar gepakt en die deed ze super. Vanaf hindernis 13 was alles vlekkeloos. Ze pakte mooi aan, de waterbak sprong ze in een heel mooi tempo door en ook de laatste sprongen heel fijn.
!
Ik had wat foto's gemaakt van de cross, weet niet of er hier nog bekenden op staan? 

Ben nieuwsgierig

:
.. Ga Juventus voorlezen en misschien als ze nog meer hulp nodig heeft, nog meer helpen

BuenaVista schreef:Karen en Jantine!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Super gedaan!!!! Wie is er nog meer kampioenBen nieuwsgierig
![]()

Fijn dat Tara verder wel gewoon lekker aanpakte!

En toen ook nog braaf over hindernis 19 en foutloos, weliswaar met ruim een minuut over de tijd, gefinisht!
Crosskip schreef:Gefeliciteerd Tientjeh en TG!
En er is nog een bokker kampioen zag ik bij de uitslagen... en er zitten nog een paar bokkers hoog bij de uitslagen...![]()
Ik heb vanmiddag de L paarden gejureerd. Was een redelijke ring.
Van 222 punten tot ergens in de 164... dus redelijk gevarieerd...![]()
@Rowo, ik heb Calypso ook nog in de ring gehad!
Denk het wel hè!!