Ik heb je zusjes ook gezien
Geweldig die kleuren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
massiemas schreef:ik ben ook alweer even thuis! Moest rond 1 uur, (startnummer 55, voor foto's) Het ging best goed, tot de waterbak... Ze bleef ervoor stilstaan en deed geen stap verder. Nog wel op de volgende gewacht maar die stopte net zo hard
Nog samen geprobeerd wat niet lukte dus toen ben ik er langsgegaan. Later bleek diegene er nog wel doorheen gekomen zijn met hulp van haar moeder, maar toen was ik dus al weg! Vorige oefencross wilde ze ook al niet door de waterbak maar deze was heel anders dus had best goede hoop maar helaas.. Binnenkort maar even een grote plas opzoeken en natte voeten halen dus!
Verder overal de hoge gesprongen en zelfs van de brug afgegaan, whaa!! Ze kon alleen niet zo goed met de zware bodem overweg in het bos dus heb maar rustig aan gedaan. Haar galopconditie is sowieso al niet heel goed en in deze modder hield ze het helemaal niet vol.
Wel heel tevreden uiteindelijk maar stiekem toch balen van die waterbak... Wel benieuwd naar foto's, dus kom maar op!!
Nickeltje schreef:Lekker gereden dus Vief!!
Toppie! Wel fijn dat je de waterbak zo op deze manier hebt kunnen oefenen. Wanneer voor het echt?