[SGW] Tripalon Laren; verslagentopic!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: Tripalon Laren; verslagentopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 08:14

Ik ga direct kijken Ja

Edit: dit zijn mijn mooiste foto's.. De eerste heb ik ook besteld Haha!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door malloesje op 08-10-08 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 08:18

Die van de triplebar is echt saai. Dat ding is zo laag, dat kun je niet eens een sprong noemen Nagelbijten / Gniffelen Jammer dat je de foto's zo slecht kan zien.
Die van de gaffel lukt niet om te openen, trage rot comp Boos!

edit: ben ik erin, zie ik mezelf er niet tussenstaan. K was nummer 2 Verward

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 08:22

Mandy; ik geloof op pagina 23 ofzo.. Verward

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 08:23

Al gevonden.... wat een scheef voorbeen Bloos Dat heeft ze normaal nooit zo. Mijne zijn echt niet mooi geworden!

edit:

Afbeelding

Afbeelding

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:35

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:55

Mooie fotos allemaal, de mijne staan er ook op. Wil er ook nog wel 1 of 2 van bestellen.

Sanne (vriendin) en ik op naar de sprong!
Afbeelding

Daar komt ie.

Afbeelding
Afbeelding

Mn vriendin heeft er hier net 1 balkje afgetikt, maakt t mij weer wat makkelijker Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daar geen we weer!
Afbeelding

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:57

Kwijl.... hoop hier volgend jaar ook weer aan mee te kunnen doen.. is zo leuk en gezellig altijd.

Erg mooie foto's dit jaar btw

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:30

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:36

Ben helemaal weg van de foto's!
Zo gaaf!

Dressuur was erg slecht gegaan, 165 (Had ik nog verkeerd op bokt geplaatst) Ze was heel erg gespannen en ging er een paar keer vandoor!
Maar Cross en springen ging echt super en ondanks lage punten toch nog 12de ! Pling

Waterbak hebben wij ook 2 keer gedaan. (reed samen met mijn vriendin Tess).

Verslagje:

Om 6:15 ging de wekker en om 7:00 was ik op stal.
Paardje pakken, even alleen zadel en dekentje op doen, beetje borstelen en voer en spullen klaar leggen. (2 verschillende outfits Dressuur/Cross. ) om 7:45 werd ik opgehaald door de trailer door mijn vriendin Tess en haar vader.

Toen zijn we op weg gegaan!
Uiteindelijk een uurtje later de trailer geparkeerd op het terrein en ons ingeschreven en wat gedronken, het was al aardig druk!
Nou toen gingen wij opzadelen omkleden, wil ik mijn cap op doen.. Is mijn cap weg!
Helemaal weg, nergens meer te bekennen, nou lichte paniek want we moesten inrijden.
Uiteindelijk naar het winkeltje ge rent in de binnenbak en een goedkope cap gekocht
Daarna terug rennen naar de trailer paardjes mee nemen naar de inrijbak, die was ontzettend druk je kon er gewoon bijna niet rijden. Ik was aardig zenuwachtig, en Wyona ontzettend druk en nerveus, dus dat was een goede combinate Uiteindelijk toch wel een nette proef gereden op een paar grove fouten na, de voorlezer had alleen een foutje gemaakt waardoor ik toch anders reed dus voor dat onderdeel 0 punten.

Toen terug naar de trailer, outfit omwisselen en snel omkleden.
Paarden naar het inrij terrein gereden, waar we de piano op gingen, de eerste keer en Wyona deed het super goed. Toen mochten we beginnen. Tess en ik reden samen en we hadden afgesproken dat ik voorop zou rijden. (Wyona is erg wild als ze achteraan rijd).

De cross was echt geweldig, het ging geheel foutloos en het was echt super om te doen!
Daarna meteen door om te gaan springen, een erg makkelijk en laag parcour. ook foutloos.

Op de uitslag konden we niet wachten dat duurde te lang, dus hupakee met de trailer terug naar huis, toen merkte ik dat ik toch wel aardig moe was....

Kortom een super geslaagde dag!
Nog een bedankje aan onze vriendelijke buren die ons water hebben gegeven en ons paardje mee hielpen te verzorgen (Paard had wondje opgelopen in de trailer).

Afbeelding
Afbeelding

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:41

er1k schreef:
linda_lekuri schreef:
Even snel onder de naam van mijn vrouw ( foei Daan).
Ik heb namens xandro media samen met mijn collega de foto's gemaakt op de tripalon in Laren!
Ik stond bij de gaffel ( de V) en mijn collega zaterdag bij de wigwams en zondag bij de triple!
Was echt een super leuk evenment, ook ondanks de regen van zondag! Dat jullie ions zondag misschien niet hebben gezien kan kloppen, we zaten lekker droog in de auto te fotograferen!
Mijn baas heeft beloofd de foto's uiterlijk woensdag online te zetten, dus ik hoop dat dat lukt!
Allemaal bedankt voor de gezelligheid!

Tof tof Lachen
Je baas wel even goed onder druk zetten he Knipoog

Er1k rijd je nou de tripalon met je vriendin ?
Wat gaaf zeg, wou dat mijn vriend dat ook deed haha Haha!

Mijn foto topic:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=183&t=1007461

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:44

Trouwens kreeg de 12de in de B- groen nog een prijs? Vork

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:39

Romytjuuh:

Klopt, door mijn vriendin ben ik begonnen met paardrijden.
Nu doen we samen mee aan cross/sgw wedstrijden.

As zondag doen we ook weer samen mee in Broekelo.

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:29

Hallo,

Mijn dochter heeft zaterdag meegedaan met de ponies (E), B nivo, en ze vond het een ontzettend leuke dag. Voor haar was het de tweede keer dat ze deze tripalon reed en dit keer reed ze duidelijk geoefender de hele rit. Jammer genoeg 1 balkje op hindernis 13.Volgend jaar doet ze zeker weer mee, maar dan wel een klasse hoger want het staat inderdaad echt laag. Gelukkig was het de hele dag droog, wel koud.

De volgende dag mocht ik met Sascha. Vroeg in de ochtend toch maar even gebeld of het wel door ging omdat het de hele nacht had geregend en ik me niet kon voorstellen dat de dressuur op het maisveldje door kon gaan. Ik zag al de auto's van de jury's al wegzakken Pling Maar er werd mij verzekerd dat het doorging. Dus toch maar snel vlechten. En inderdaad, toen ik aankwam, was toch de dressuur maar afgelast, de auto's konden niet in het maisveld komen..... Gelukkig cross een uur vervroegd, maar toch 2 uur zitten wachten, had ik lekker in mijn bedje kunnen blijven liggen Slapen Superrit gehad, wel veel regen, maar in het bos heb je niet zoveel last van de regen. Prachtige omgeving, hindernissen waren inderdaad heel goed te doen, had voor mij ook nog wel wat hoger gemogen, volgens mij haalden ze de 80 cm niet die ik had moeten springen. Sascha was wel heel kijkerig, zeker bij de wigwam, daar flapperde de zeilen door de harde wind flink. Bij een van de laatste hindernis toch nog een balkje, daarom niet in de prijzen...., maar daar doen we het ook niet voor. Nat en koud, maar heel tevreden weer naar huis gegaan.
Zijn ook nog super op de foto gezet door Xandro Media (www.xandromedia.nl). Net echt!!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:42

Er was aangegeven dat de hindernissen verlaagd waren, dus het kan kloppen dat het geen 80 cm. was.

Ik heb ook een heerlijk dagje gehad. De paarden deden het supergoed. Jammer van het weer (doet toch wel wat af aan de sfeer), maar ik vond de bodem verbazingwekkend goed.

Wat ik wel heel vervelend vond dat veel ruiters met een rotgang, bijna zonder vaart te minderen, voorbij kwamen. Mijn jonge paard kreeg daar heel veel stress van. Ons tempo ligt inderdaad lager, maar passeren doe je in stap, of in overleg in een andere gang. Maar ik vind het geen stijl om in volle galop (of tot een meter achter ons in galop), zonder waarschuwing, te passeren.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 09:43

missmuts schreef:
Er was aangegeven dat de hindernissen verlaagd waren, dus het kan kloppen dat het geen 80 cm. was.

Ik heb ook een heerlijk dagje gehad. De paarden deden het supergoed. Jammer van het weer (doet toch wel wat af aan de sfeer), maar ik vond de bodem verbazingwekkend goed.

Wat ik wel heel vervelend vond dat veel ruiters met een rotgang, bijna zonder vaart te minderen, voorbij kwamen. Mijn jonge paard kreeg daar heel veel stress van. Ons tempo ligt inderdaad lager, maar passeren doe je in stap, of in overleg in een andere gang. Maar ik vind het geen stijl om in volle galop (of tot een meter achter ons in galop), zonder waarschuwing, te passeren.

B groen paarden was echt maar 50cm ofzo, zeer laag dus Nagelbijten / Gniffelen

Wel onbeschoft om idd zonder waarschuwen voorbij te komen stuiven. Wij reden helemaal als eerste en zijn gelukkig niet ingehaald.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:46

B-groen zou 70 cm. zijn en dat is verlaagd, dus klopt de 50 cm. wel. Ik vond het niet heel erg Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 09:47

Ik ook niet hoor.. .K kon zetje mooi doordrukken als ie ging staan... Dat doe ik minder snel als het hoger staat.

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 22:33

Ik deed ook mee, was z'n 1e wedstrijd Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

daan_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:51

ik had al eerder gezegd hoe ik heb gereden en hier nog even de foto's was haar eerste cross trouwens.
Ik heb beide foto's besteld
Afbeelding
&
Afbeelding

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 06:13

Vraagje: bij een tripalon moet je wanneer je ouder bent dan 18 maar op een pony rijdt ook bij de paarden starten? Of mag je gewoon bij de pony's starten?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 11:10

Als je 18 bent gweest mag je niet meer bij de pony's starten, ook niet bij een tripalon.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 09:05

Slotje wegens verstrijken van de 2 weken nabesprekingsperiode.