Edit: dit zijn mijn mooiste foto's.. De eerste heb ik ook besteld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat je de foto's zo slecht kan zien.

Dat heeft ze normaal nooit zo. Mijne zijn echt niet mooi geworden!

(had mezelf ook niet herkend eerst)
er1k schreef:linda_lekuri schreef:Even snel onder de naam van mijn vrouw ( foei Daan).
Ik heb namens xandro media samen met mijn collega de foto's gemaakt op de tripalon in Laren!
Ik stond bij de gaffel ( de V) en mijn collega zaterdag bij de wigwams en zondag bij de triple!
Was echt een super leuk evenment, ook ondanks de regen van zondag! Dat jullie ions zondag misschien niet hebben gezien kan kloppen, we zaten lekker droog in de auto te fotograferen!
Mijn baas heeft beloofd de foto's uiterlijk woensdag online te zetten, dus ik hoop dat dat lukt!
Allemaal bedankt voor de gezelligheid!
Tof tof
Je baas wel even goed onder druk zetten he

Maar er werd mij verzekerd dat het doorging. Dus toch maar snel vlechten. En inderdaad, toen ik aankwam, was toch de dressuur maar afgelast, de auto's konden niet in het maisveld komen..... Gelukkig cross een uur vervroegd, maar toch 2 uur zitten wachten, had ik lekker in mijn bedje kunnen blijven liggen
Superrit gehad, wel veel regen, maar in het bos heb je niet zoveel last van de regen. Prachtige omgeving, hindernissen waren inderdaad heel goed te doen, had voor mij ook nog wel wat hoger gemogen, volgens mij haalden ze de 80 cm niet die ik had moeten springen. Sascha was wel heel kijkerig, zeker bij de wigwam, daar flapperde de zeilen door de harde wind flink. Bij een van de laatste hindernis toch nog een balkje, daarom niet in de prijzen...., maar daar doen we het ook niet voor. Nat en koud, maar heel tevreden weer naar huis gegaan.
missmuts schreef:Er was aangegeven dat de hindernissen verlaagd waren, dus het kan kloppen dat het geen 80 cm. was.
Ik heb ook een heerlijk dagje gehad. De paarden deden het supergoed. Jammer van het weer (doet toch wel wat af aan de sfeer), maar ik vond de bodem verbazingwekkend goed.
Wat ik wel heel vervelend vond dat veel ruiters met een rotgang, bijna zonder vaart te minderen, voorbij kwamen. Mijn jonge paard kreeg daar heel veel stress van. Ons tempo ligt inderdaad lager, maar passeren doe je in stap, of in overleg in een andere gang. Maar ik vind het geen stijl om in volle galop (of tot een meter achter ons in galop), zonder waarschuwing, te passeren.