Ik haal altijd ski polo's of zo op de markt en C&A of zo voor wat vesten. Ideaal en lekker goedkoop, paardenkleding geef ik niks aan uit, behalve dan een goed zittende rijbroek
oh, aha, dan zit 'm daar het verschil dus in , ik had ook altijd een vriendin in een ruitersportzaak werken, dus dan haal je automatisch al vaker spullen.
Ik heb altijd mijn oude truien aan bij het paardrijden. Of gewoon goedkope fleecevesten/ truien van Decathlon, Lidl, Zeeman o.i.d.. 50 euro voor een fleecevest vind ik dus écht teveel geld!
Ik heb het vest gezien en het is heel mooi en praktisch. Daarbij moet je bedenken dat dat logo door iemand is ontworpen en nu erop gezet. 40 euro is echt niet teveel hoor.
Nee dat bedoel ik ook niet. Het zal best een reële prijs zijn maar ik vind het gewoon te duur voor een vest voor het rijden. Dat wil ik er gewoon niet aan uitgeven, dat is gewoon persoonlijk en heeft niets met de prijs van dit vest te maken Als je begrijpt wat ik bedoel
vallen gewoon normaal. Ik heb nog een fleecevest maat S donkerblauw als je die wil overnemen, ik twijfelde al tussen S en M en door mijn te getrainde schouders en bovenarmen zit hij mij wat te strak, weet niet welke maat jij moet hebben ??