Eerlijk gezegd wel . Ik ga gewoon heel veel posten, en kijken, en bij wat meer forums (zit er bij 2, is dat weinig??) Ben nog beetje klunzig op Bokt, weet ook nooit waar ik een topic neer moet zetten, maar dat vergaat inmiddels beter, ik presteer het iig niet om dingen te koop aan te bieden bij nieuws ofzo
Ik had mij een keer geregistreerd, weet niet waarom, en ik ben begin 2008 pas "actief" gaan bokken, bijna anderhalf jaar account gehad zonder er iets mee te doen. Ik keek in mijn profiel, stonden er nog oude verkochte pony's op... alles bigewerkt...
Ja misschien hebben jullie wel gelijk, mijn moeder heeft mij uiteindelijk ook zover laten komen door te zeggen dat het een pony is die bezig moet zijn, en niet hier gewoon heel de dag in de wei... Vind ie zelf gewoon echt niet leuk zie je ook aan hem... Ondertussen hebben er al 3 mensen gereageerd... Waaronder een in het engels, ik heb niet teruggestuurd, heb ik niet zo een goed gevoel bij !
Marieke: ik kan mij jouw gevoel heel goed voorstellen. Ik heb ook eens een paard moeten verkopen nu ver van mij vandaan staat. Vond het verschrikkelijk maar ze kreeg zo'n lief baasje! Dat ik er nu vrede mee heb en dat het mij niet uit staat waar ze staat, als het haar maar goed gaat. Sterkte hiermee
Ilse: hoe heb je gereden?
Snoekiej: balen van je zadel zeg, ik zou eens kijken hoeveel een tweedehands zadel kost en gaan vergelijken met de reparatiekosten van je eigen zadel. Ik dacht ook altijd dat een gebroken boom betekent dat je een nieuw zadel moet aanschaffen.
Goedemorgen! Heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad. Nog wel even snel bijgelezen. @Snoekiej: Balen van je zadel, maar voor dat geld kun je beter een goede 2e hands kopen. @Ingridje: Fijn dat het met Voll is opgelost. @TG: Gefeliciteerd met je prijs en je fijne rondje dinsdag. Ik had in ieder geval mijn winstpunt en was daar al super blij mee. @Gomir en PB: Balen van jullie blessures, hopelijk zijn jullie er snel vanaf! @Vief: Succes alvast vanavond, maar waarschijnlijk zie ik je nog wel @Hilde: Zo jij lag op tijd in bed
Ik ga zo naar het werk, hoop dat ik wel een beetje op tijd klaar ben.
Moet zo naar school, maar hou het niet een hele dag vol. Ik moet vanaf zaterdag stoppen met rijden, mag dinsdag weer bezig (gewoon paar dagen rust, maar hoop dat ik dan wat minder moe ben... en dat rotstuitje afgelopen is!)
Goedemorgen! Vief: succes met je debuut! Snoekiej: Ik denk dat je dan gewoon beter een tweedehandsje kan gaan zoeken. Wat voor merk/soort had je? Hilde: Lekker op tijd op bed idd. Je had bijna gewoon de nact over kunnen slaan
Snoekiej: Wij hebben nog een 2de hands Kieffer Wien liggen. Is in goede staat en uit de periode dat Kieffer nog echt top was. Die zadels zijn echt onverslijtbaar. Ik zelf kan er niks mee, want ben serieus verslaafd aan de passier GB. Maar zo'm kieffer is gewoon een goed zadel.
Ik ga zo met paps en broertje even naar Breda voor wat spullen kijken. Vanmiddag nog even Money rijden en vanavond nog even fitnessen Tis iig wel super lekker weer
Mn knie gaat wel redelijk. Zo eigenwijs als ik ben, ben ik gister wel op concours geweest, maar je kan beter neit vragen naar het resultaat KOn niet remmen en niet sturen en alleen een beetje zitten. Was geen succes. Maar rijden gaat in ieder geval beter dan lopen. Ga zo nog maar even rijden en de boosdoener van mn knie goed longeren en afmatten Maar tot nu toe valt het me alles mee. Voel alleen wel heel duidelijk mn meniscus en mn knie is al een keer op slot geschoten. Dus dat is wat minder. En gister verband er even afgehaald om te kijken hoe de knie zelf was. Maar daar zat een hele ballon op, zo dik. Volgens mij een hoop bloed, want het was blauwig aan het doorschijnen
PB: Pas je wel een beetje op jezelf? Klinkt niet echt fijn hoe je knie er uit ziet.... Tezzz: Ik ben niet nieuwsgierig hoor maarreh.. wat voor spulletjes ga je kopen?? Vief: Veel succes met je debuut! LZ: Hoe ging het gisteren?
Goedemorgen Wauw het is hier gewoon weer prachtig weer!! Bij jullie ook?
Bedankt voor alle succeswensingen
Mistid: Lijkt misschien heel erg naar idee, maar toen mijn c-pony na 12 jaar wegging (ook ver weg) is het even niet zo leuk maar gelukkig verdween dat gevoel bij mij vrij snel. Had ook een heel fijn plekje en meisje was er gruwelijk blij mee. Ook een pony naar een meisje van de ponyclub verkocht en dat vond ik achteraf veel erger...
PB: Sterkte met je knietje Zadel heb ik trouwens ook, vind hem ook super fijn Loes: Laatste dagje, gaat snel Kan me wel voorstellen dat je ook wel weer graag richting huis wilt.