Dat is geen fijn nieuws zeg! Hopelijk heeft ze geen pijn gehad. 22 jaar is overigens niet erg oud...Ik moet van de computer leren, dat is echt niet handig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is geen fijn nieuws zeg! Hopelijk heeft ze geen pijn gehad. 22 jaar is overigens niet erg oud...

oh ja en één keer een vriendin geholpen met het kopen van een paard.
voor Marieke!!

En aan het eind van de les ging het gelukkig al een stuk beter. Ik blijf me trouwens verbazen over de kracht waarmee Lipso springt. Vooral als hij helemaal ontspannen is en ik niks in mijn hand heb dan knalt hij er zo hoog overheen
SGWuppie schreef:Kan ik me voorstellen Scum!! Vooral dresuurmatig schort er vaak veel aan! Of ze staan weer niet goed op de voetjes....die ik nu op het oog heb heeft een wat lang hoofd, maar voelt heerlijk als je erop zit. Nu alleen nog even kijken of hij kan springen, heeft er iig wel de voorouders voor
Die is het dus niet geworden

)
Marieke wat een vervelend nieuws!
En nu hebben ze geen 4tal meer.
Ook kon hij gas geven en remmen!

Scum schreef:Dat probleem ken ik niet. Mijn vriend zit juist heel graag op mijn paard
Heb mijn vriend ooit op mijn C (!!) pony gekregen. Dat is al echt een wonder. Wel zet hij, als ik er niet ben, de paarden buiten of voert ze. Dat vind ie wel leuk.
En hij kan ook veel beter rijden