Filmpjes zijn heel leerzaam
vroeger had ik er een hekel aan en voor die van springen was ik beetje bang, iets met confrontatie met jezelf. Het valt me echter nog heel goed mee en nu vind ik het eigenlijk zelfs wat jammer dat ik de komende wedstrijden weer alleen op pad zal zijn en het dus zonder beeldmateriaal moet doen. Ga de rest van de zomer aspiranten rondbollen, in september de vrije cross Deurle meedoen (tenzij occ60 ook kan als lrv-ruiter) en als dat vlot gaat, dan doen we door met de aspiranten crossjes
Ohja, en mijn blauwe smurfmobiel/roestbak is sinds gisteren buiten dienst. Vanaf nu staat er een zilverkleurige iets nettere versie voor de deur
. Kzeg ja ik weet het
Ga afkloppen, nog maar zelden voorgehad sinds hij hem doet en als het voorvalt is dat 99% van de tijd toch als hij sowieso moet langskomen.
. Zo stipt is da hier ook nie. Daar verschiet ik nu wel van.
plots zijn ze op die wedstrijd gevaarlijk ofzo?
Aan de andere kant is het wel een algemene eis dat de paarden correct gevaccineerd moeten zijn. Heb het dan eigenlijk liever zoals op de endurance waar dat gewoon standaard gecontroleerd wordt. Dan kan je niet plots in fout blijken.