Ik ben heel content!
In 't begin losgereden en erna aan de dubbele longe (instructeur heeft half jaar les gevolgd van Alb.ert Voo.rn). Toen dat gedaan was, begonnen met springen. Mijn werkpunten zijn dat ik mijn handen veel meer moet dragen en meer steunen op mijn voeten zodat ze niet naar achteren vliegen boven de sprong. Dan enkele lijntjes gereden en op het einde parcoursjes van 80cm gereden. Shuddy moet meer als een parabool lopen (daarom ook die dubbele longe in t begin), want hij sprong soms te plat en tikt hij dan aan. Maar als hij goed bij elkaar loopt, springt hij lekker ruim over de sprong!
Ook voor de eerste keer zo'n sprong genomen met zo'n blauw waterbak eronder, en hij heeft er niet naar gekeken!
'k Heb dr echt van genoten! Dus voor herhaling vatbaar.
Plan is om 1 keer per maand daar les te volgen. 'k Ziet ook zitten voor de cross zondag!
Echt, dan zit je bij jezelf te denken "waarom heb je al die tijd verstopt gezeten?"
En een uur gereden en hij kon het aan, dus zondag zou wel moeten lukken.
. Mr niets vergeleken met fokmerrie die bij ons stond. Daar zou menig dressuurhengsht jaloers op geweest zijn.
ik leef op hoop! Morgen er maar eens op en zien hoe dat gaat! Heb dressuurles, ga vragen voor beetje op 't gemakje te doen maar niet afzeggen denk ik...
. Heb geen zin om te springen in de slechte buitenpiste dan, zou je dat springgedeelte mogen overslaan
?
Een ganse dag weg is dan soms wel lang...