[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:36

We zijn terug!!

En we hebben goed nieuws!!! *\o/* Na dik twee uur onderzoek, echo, nog meer luisteren en draven en nog meer luisteren hebben we een brief gekregen waarop staat dat ze evt een ruis heeft maar dat haar hart helemaal top in orde is.

Ze hoorde wel een ruis maar soms ook niet. Ze hoorde hem wel als haar hartslag iets omhoog ging. Conclusie ; de ruis van twee /drie weken geleden komt waarschijnlijk omdat ze toen ziek was. Daardoor moet ze harder werken dus kan de ruis naar voren komen.
Maar goed ik ben helemaal gerust gesteld en blij dat ik het heb laten onderzoeken. :D

Helemaal klaar voor het seizoen jihhaaa haha :D

Altos

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:39

Wat fijn elke!

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:43

Dat is goed om te horen! Fijn dat het niks ergs is! :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:45

Dat is goed nieuws elke

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:49

Fijn goed nieuws Elke!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 21:18

yes ben ook echt opgelucht. Zag het drama al voor me.. niet meer kunnen inspannen voor gevaar voor het hart. pff gelukkig is ze dus eigenlijk top gezond :D

Heel fijn.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 00:14

Super fijn voor jullie!! Kunnen jullie letterlijk en figuurlijk met een gerust hart het seizoen in.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 10:44

super elke! heb net je profiel gelezen en je hebt een prachtig paard!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 11:16

Dank jullie wel. En dank je wel madelene. :o

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 16:01

Hoi lieve bokkers!!
Mag ik me hier ook melden :D?

Ik ben Laura, 24 jaar en ga dit seizoen beginnen in de eventing met mijn tinkerkruising :)!

Afbeelding

dit was de aller eerste keer dat we naar crosstraining gingen, haar techniek is (gelukkig :')) inmiddels een stuk vooruit gegaan

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 16:34

O leuk Laura!! Wil je ook wedstrijden gaan rijden? Dit is ook mijn eerste seizoen :-).

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 17:06

Ik ga 18-4 sowieso naar renswoude (thuis wedstrijd) en wil schaijk ook proberen in ieder geval mee te pakken dat is ook nog goed te doen qua afstand :)

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 17:16

Leuk! Ik moet eerst nog een winstpunt halen met springen voordat ik officieel mag starten :o
Mijn doel is on Ysselsteyn als eerste officiële wedstrijd te rijden :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:07

Leuk hoor, welkom allemaal!

Wij zijn van de week weer begonnen met buiten rijden en galoptraining. Het is wel weer spannend allemaal, paard was lekker fris. Maar na 1 rondje had hij de smaak te pakken.

xLaus: Renswoude is een leuke wedstrijd. Ik zit waarschijnlijk bij een hindernis, mijn man start L. Voor ons is het helemaal een thuis wedstrijd :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:10

Welkom, altijd gezellig :)
Heel veel plezier dit seizoen!!

wij hebben morgen avond onze eerste bijeenkomt met de eventing school. Kennismaken en de eerste mentale training. Erg benieuwd!

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:13

Wat leuk dat jullie ook wedstrijden willen gaan rijden. Is ook zoo leuk om te doen :D

Even een vraag, in een ander topic van de inschrijfdatums volgens mij, zag ik staan dat je niet Markelo potdijk en Westerbork achter elkaar mag starten, klopt dat? :+ Ik heb me natuurlijk voor beide opgegeven en ben bang dat ik me voor een van beide moet gaan afmelden nu... Maar die berichtjes in dat topic zijn inmiddels verwijdert omdat t alleen voor de inschrijfdatums bedoeld is. Hebben jullie je ook opgegeven voor beide?
Ik weet dat je niet kort achter elkaar mag starten, maar ik ging er een beetje naïef vanuit dat dit wel mocht? :+ :Y)
Ik ga de reglementen er nog eens bij zoeken..maar misschien hebben jullie hetzelfde probleem?

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:16

Leuk Elke!! Echt leuk dat je dat bent gaan doen!! Ik heb toen ook steeds de site in de gaten gehouden, omdat het me ook erg leuk leek! Misschien dat het volgend jaar ook wat voor mij is, ben heel benieuwd wat jullie allemaal moeten doen en hoe het bevalt allemaal. Leuk dat je wel eens wat post daarover +:)+ :):)

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:18

SusanH schreef:

Wij zijn van de week weer begonnen met buiten rijden en galoptraining. Het is wel weer spannend allemaal, paard was lekker fris. Maar na 1 rondje had hij de smaak te pakken.

xLaus: Renswoude is een leuke wedstrijd. Ik zit waarschijnlijk bij een hindernis, mijn man start L. Voor ons is het helemaal een thuis wedstrijd :D

Ik heb jullie Kilian gereden voor mijn Orun opleiding! Wat ontzettend jammer dat jullie hem hebben moeten laten inslapen zeg ;(! Wat een topper was dat

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:27

Vincy schreef:
Wat leuk dat jullie ook wedstrijden willen gaan rijden. Is ook zoo leuk om te doen :D

Even een vraag, in een ander topic van de inschrijfdatums volgens mij, zag ik staan dat je niet Markelo potdijk en Westerbork achter elkaar mag starten, klopt dat? :+ Ik heb me natuurlijk voor beide opgegeven en ben bang dat ik me voor een van beide moet gaan afmelden nu... Maar die berichtjes in dat topic zijn inmiddels verwijdert omdat t alleen voor de inschrijfdatums bedoeld is. Hebben jullie je ook opgegeven voor beide?
Ik weet dat je niet kort achter elkaar mag starten, maar ik ging er een beetje naïef vanuit dat dit wel mocht? :+ :Y)
Ik ga de reglementen er nog eens bij zoeken..maar misschien hebben jullie hetzelfde probleem?

Het ligt er heel erg aan of je markelo op zaterdag of op maandag rijdt.

Als je op zaterdag markelo rijdt kun je westerbork wel rijden. maar als je markelo maandag rijdt dan valt westerbork in dezelfde week (de week begint maandag tot zondag en dan mag je maar 1 cross rijden) en mag het dus niet.

Daarom heb ik mijn L debuut naar westerbork geplaatst zodat ik markelo op zaterdag kan rijden. :)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:28

Vincy, de eventing week loopt van maandag tm zondag. En je mag 1 wedstrijd per week rijden. Aangezien Markelo op maandag is en Westerbork op zaterdag ( dacht ik) mag je dus niet beide rijden. Staat in de reglementen.

Edit; whoops internet in de trein verstuurd het niet zo snel

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:29

M_Vainqueur schreef:
Vincy, de eventing week loopt van maandag tm zondag. En je mag 1 wedstrijd per week rijden. Aangezien Markelo op maandag is en Westerbork op zaterdag ( dacht ik) mag je dus niet beide rijden. Staat in de reglementen.

tenzij je dus zaterdag 4 april rijdt. Dan mag het wel :) En westerbork is zaterdag pony en zondag paarden

Dat is B paarden en pony's ;)

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:46

Heel erg bedankt voor de snelle reacties! Ik heb de organisatie van Markelo een mail gestuurd of ik van dag verzet kan worden, ben erg benieuwd. Anders word t alsnog eentje afzeggen.
(Ik had dus idd maandag en zaterdag opgegeven :o )

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 19:15

Xlaus welkom

ik start ook in Renswoude

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 19:44

Wie ging er trainen in Ysselsteyn dit weekend?
Ons puppy paard gaat zaterdag een rondje ervaring opdoen.
Het terrein bij Rob kent ze, Baarle Nassau ging ook goed dus nu een rondje bos

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:32

xLaus_ schreef:
SusanH schreef:

Ik heb jullie Kilian gereden voor mijn Orun opleiding! Wat ontzettend jammer dat jullie hem hebben moeten laten inslapen zeg ;(! Wat een topper was dat

Is alweer 2,5 jaar geleden dat we die beslissing moesten nemen. Zie nu pas wie je bent. Leuk paardje heb je! Wij hebben inmiddels ook een ander paard, heel ander paard dan Kilian maar superfijn beest.