Was vandaag een soort ren je rot.
Onze mooie hengst Just for you is vanaf vandaag ruin
Hij had echt dekhengst potentie maar hij was nauwelijks te hanteren. Nu is hij een zielig hoopje maar het is wel beter zo. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij had echt dekhengst potentie maar hij was nauwelijks te hanteren. Nu is hij een zielig hoopje maar het is wel beter zo. 

Fijn dat Free zich ook thuis voelt!
Ben heel blij hoor met mama, maar ze is niet echt een paardenmens en soms wordt ze wat zenuwachtig. Nam in het begin ook altijd vriendinnen mee, omdat twal toen nog veel vervelender was op concour dan was het echt drama als mama hem vast moest houden haha. Gaat nu gelukkig stukken beter, maar soms ..

, eerste proef was ze beetje druk, dan wordt ze onrustig in de aanleuning, hadden we 176. Tweede proef was ze fijn en hadden we 196 en eerste plaats
)
Hier gaat de winter ook benut worden om de dressuur weer eens goed te trainen.
Kyrkelover
ressuur L1 

. Wat een rare lui joh, die kijkers! Heel bijzonder. Daar zou je je paard bijna niet aan willen verkopen...

training was leuk, viel me heel erg mee want het er van te voren niet zoveel van verwacht
Lielle schreef:sorry, val even binnen nav de vraag hierboven (lees stiekem wat mee als ruiter van een vijfjarig crossguppie). Ik neem aan dat het apart genummerde hindernissen waren en geen ab sprong? Die volte mag nl alleen bij los genummerde hindernissen (bv 7 en 8) en niet bij een combinatie (dus 7ab).
ik heb trouwens een heel andere uitslag gezien, stond een foto van op FB

. Vandaag 25 min gereden, en best fors gewerkt. Hij was nat van het zweet met schuim tussen de billen hihi! Was ook wel warm ineens weer vandaag. Nu moet ik proberen niet al te snel te gaan, en ook rust momenten in te bouwen. Ik ga het weekend voor het eerst weer een bos ritje maken met hem! Lekker stappen en misschien een klein drafje op een niet te mulle bodem. Heerlijk weer! Als hij zo door gaat ga ik eind november weer de dressuur ring in. Springen wacht ik nog een maandje mee.

). Balen van de uitslag van Daimler. Leuke foto's van Free
, straks lekker ook weer op wedstrijd
. Fa wordt met rijden weer wat drukker door de wind. Been is helaas nog niet over, is wel dunner maar plek is nog niet weg. Morgen weer DA bellen.