[SGW] [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:17

Geeft niets Madelein, dat heb ik ook soms. Wel heel blij te horen dat het zo goed gaat met Ed!Hier was vandaag de veearts bijna een uur te laat en we hadden ook nog de smid terwijl [naam] ook had afgesproken met de mensen waar ze paarden voor rijdt, plus ze had zelf nog een extra dressuurles voor het NK komend weekend.

Was vandaag een soort ren je rot.

Onze mooie hengst Just for you is vanaf vandaag ruin ;( Hij had echt dekhengst potentie maar hij was nauwelijks te hanteren. Nu is hij een zielig hoopje maar het is wel beter zo.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:06

Percy: Oh ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is als je zoiets waardevols verliest. Ik heb een ring met haar van mijn overleden paard..moet er ook niet aandenken dat ik die zou verliezen. Hopelijk wordt het kruisje gevonden! :(:)

Siep: Fijn dat er niet zoveel mis was met de rug! Ik voer Equilin bij. Super spul!! Zitten alle tekorten in een brokje verwerkt die het grootste deel van de paarden tekort komt. Is ook erg goed voor de darmflora. Vaak als ze een opgetrokken buik hebben hebben ze last van de maag/darmen (darmflora) (90% van de paarden heeft hier last van, ook al merk je het niet eens altijd). Wellicht dat je het in die hoek nog eens zou kunnen zoeken :)
Wat super dat de andere jonkies het ook zo goed doen!

Percy: Dan is het idd verstandig dat je Just laat castreren, deuk in z'n ego misschien, maar daar komt die vast overheen :P Fijn dat Free zich ook thuis voelt!

Mistid: Oh haha heb je dat gehoord :+ Ben heel blij hoor met mama, maar ze is niet echt een paardenmens en soms wordt ze wat zenuwachtig. Nam in het begin ook altijd vriendinnen mee, omdat twal toen nog veel vervelender was op concour dan was het echt drama als mama hem vast moest houden haha. Gaat nu gelukkig stukken beter, maar soms .. :D
Hoe ging je training? Nog gelukt om iemand mee te krijgen?

Madelein: Wat super fijn om te horen!!! +:)+

Ik ben ook heel druk met school en stage..vanaf volgende week weer tentamens en heb echt totaal geen idee wanneer ik het allemaal moet leren..

Heb nog leuke foto's van Diepenheim! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hele fotospam maar stonden ook zoveel fotograven :D

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 19:45

Hier ook super druk daarom snelle reactie, als ik iemand vergeten ben mijn excuses..
@Madelein, wat fijn dat het berg opwaarts gaat met Ed
@Rianne, wat een stoer paard heb je gave foto's!
@percy, wel ff zielig en slikken daarna veel profeit.
@siep, opluchting denk ik voor je dat er niets is met haar rug.

Vandaag korte klasse1 Endurance gereden mooie conditie training, ging super. Ik zou volgende week starten voor B dressuur stel dit ff uit agenda zo vol voor werk, prive ook veel met Emy gedaan afgelopen tijd. Wil voor alle twee wat rust in bouwen, zo kan ik er met alle ontspanning aan beginnen.

Tiahastrona

Re: 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 17:24

Sanne, fijn dat het goed gaat met Ed *\o/*
Rianne, leuke foto's
Percy, fijn dat ie geruind is. Stuk makkelijker voor de sport.
Siep, gelukkig valt alles mee

Ik vandaag dressuurwedstrijd gehad :o , eerste proef was ze beetje druk, dan wordt ze onrustig in de aanleuning, hadden we 176. Tweede proef was ze fijn en hadden we 196 en eerste plaats :)
Springles gister ging ook fijn, maar eens kijken voor oefenparcours. Zijn hier meer dressuurwedstrijden altijd, dus ga ik sneller naartoe (maar zou niet moeten :D )

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 18:38

Ga zo verder Ed en nu geen rare capriolen meer uithalen!

Wat een gave foto's van Diepenheim Rianne, het plezier straalt er van af.

Toch nog een hele mooie tweede score Tia. Ach, zo erg is het niet om veel te dressuren met een crosspaard :) Hier gaat de winter ook benut worden om de dressuur weer eens goed te trainen.

Gisteren NK Barchem gehad en door miscommunicatie tussen [naam] en Daimler en een, hele, strenge jury waren de punten niet om over naar huis te schrijven. Er werd echt heel laag gepunt over het algemeen maar Daimler maakte het ook wel erg bont door een paar keer omhoog te komen. Als hij boos wordt dan is er geen land meer mee te bezeilen en [naam] was nerveus geworden omdat haar rubriek zo uitliep. Daar reageert Daimler enorm op. Hij wordt ook te weinig dressuurmatig getraind als hij thuis is omdat [naam] doordeweeks niet thuis komt. Mijn man gaat hem nu vaker rijden om hem dressuurmatig te onderhouden. Ze had zulke lage punten dat ze niet eens winstpunten mee naar huis kon nemen :o

Bij het springen heeft meneer natuurlijk nergens meer last van. Foutloze ronde maar wel een kleine tijdsoverschrijding.

De cross stond heel erg pittig. Veel hindernissen die Daimler nog nooit gedaan had en hele pittige combinatie's. Was niet verbaasd geweest als hij nu eens wel een langsloper zou hebben. Door de dressuur stond [naam] laatste maar Daimler maakte heel veel goed in de cross. Nergens een weigering, wel tijdoverschrijding waardoor 20 strafpunten maar uiteindelijk eindigde ze als tiende. Zo omhoog kruipen in zo'n sterk deelnemersveld is toch niet verkeerd.

De laatste cross staat in Mol gepland en daarna wordt het dressuur, dressuur en nog eens dressuur.

Just is weer helemaal Just maar dan zonder gereedschap. Zal nog wel even duren voordat de hormonen ook uit zijn lijf zijn.

Kopers voor Shetan waren op zijn minst wat vreemd te noemen. [naam] had duidelijk uitgelegd dat het nog een heel jong groot paard in de groei was en dat hij dressuurmatig alleen de basis kent. Niet verder dan B L1 niveau. Vroegen ze aan de telefoon al of hij de appuyementen kende. Nee, natuurlijk niet.
Kwamen ze vandaag aan na een rit van anderhalf uur. Pa, ma en zoon. Zoon was zeker 30 plus. Ma in haar goede kleren en nette schoentjes aan. Zoon in rijbroek met schoenen.

Zoon ging achter in de box staan en maakte totaal geen contact met Shetan terwijl [naam] hem opzadelde. Toen naar onze piste (vonden ze al niets dat wij maar een simpele graspiste hebben geloof ik) en [naam] ging hem voorrijden. Zoon zette zijn brilletje op en stond te kijken zonder een woord te zeggen. Moeder zei alleen iets als ik iets vroeg. Na een kwartiertje hadden ze genoeg gezien. Hij wilde er niet op en ze vertrokken weer met de mededeling dat ze nog iets zouden laten weten.
Wij weten nu niet of zoon gewoon bang was of ongeïnteresseerd maar wat verwacht je als dressuurruiter van een vierjarig, niet al te lang, zadelmak paard die groot is en nog in de groei en ook nog eens springgefokt. Enige wat Shetan deed was een beetje hinniken. Paard zet geen stap verkeerd.

Ik vind het natuurlijk helemaal niet erg }>

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 21:08

Mag ik me ook melden in dit topic met een jarige cross topper in spé??
Hij heeft dit jaar zijn erste 3 crossen gelopen en volgend jaar weer verder.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 21:49

:wave: Kyrkelover

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 22:33

Zal ook wat info over hem geven wel zo leuk natuurlijk
Naam: Kyra's Promising Risky Dream
Vader: De mensinghe's Rinaldo
Geboren : 2010
Stokmaat 1,36.9
Kleur: vosroan
Diciplines:
*Dressuur L1
* Springen L
* SGW B
* ponyrennen internationaal

Cross ervaring:
Pony is samen met mij eind vorig jaar een oefencrossje in Buurse gestart, hier sprong hij alles foutloos alleen wilde hij het water niet in.
Dit jaar in Rijpwetering met zijn ruitertje een oefencross gereden die hij won in de 60/70cm met zeer nette punten.
Daarna als 1e officiële cross Echt gereden daar gingen een aantal dingen heel goed, maar ook nog genoeg dingen fout. 3 weigeringen maar belangrijkste leerproces was meer ritme, maar zeker naar de sprongen toe veel meer controle.
De 2e officiële wedstrijd was in Ysselsteyn, dressuur was drama springen 5 strafpunten maar een super foutloze cross binnen de tijd, dus eerste 2 winstpunten binnen.
Dan als laatste de officiële cross in Schaijk dressuur weer drama ( zitten echt in een dressuur dip) maar springen foutloos en een foutloze cross binnen de tijd dus weer 2 winstpunten.

En dan wat cross plaatjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 09:56

@rianne: wauw!! Mooie plaatjes! Mooie combi zijn jullie toch!
@Percy: Just alweer een beetje bijgekomen dus? Geneest het allemaal goed?
En weer een fijne cross gereden dus, op de dressuur na. Ach jullie hebben de hele winter om hier aan te werken ;). Wat een rare lui joh, die kijkers! Heel bijzonder. Daar zou je je paard bijna niet aan willen verkopen...
@Neesa: weer lekker gereden dus. Lijkt me een goede afwisseling, de endurance en de cross. Lekker conditie opbouwen :)
@Thia: Mooie punten hoor! Jammer van je eerste proef, maar vind die punten ook niet slecht hoor. Net geen winst alleen, balen!
@kyrkelover: welkom, mooi dier heb je!!

@Hier: ed gaat nog steeds heel goed. Ik zit nu op 20 min werk per dag, en heb gister en eergister echt best hard gewerkt met hem. Stap/draf/galop, en stukken wijken. Alles om die achterhand maar weer sterk te krijgen. Merk wel dat hij nu ook weer last heeft van zijn ataxie. Vandaag een dagje alleen stappen om alles weer even rust te geven. Ik moet ook niet te snel gaan nu ;)
Maar als hij zo blijft gaan durf ik eind november wel weer een dressuur wedstrijdje te starten, en zijn we hopelijk ergens in januari weer in de spring ring te vinden :D

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 11:30

Rianne: Wat een gave foto's, leuk zeg!
Percy: Wat een rare mensen zeg! Wat moet je dan verwachten van een jong paard :P
Madelein: Wat super dat het met Ed weer zo goed gaat!
Thia: Mooi resultaat, fijn dat je d'r in de 2e proef zo lekker voor elkaar kreeg.
Kyrkelover: Welkom! Leuke pony.

Ik heb gisteren meegedaan aan de onderlinge met Fame.
Dressuur ging best redelijk, ik moet nog wel werken aan de aanleuning, want die is nog wat onrustig. Maar het ging al een stuk beter als de vorige keer. Zelfs ook nog 2x verkeerd aangesprongen in galop, maar dat kon ik gelukkig vrij snel weer corrigeren :P
Verder zaten er super fijne stukjes tussen. Verwachtte er verder niet veel van, omdat er toch nog aardig wat fouten in zaten. Blijk ik gewoon 2e zijn geworden met nog 183 punten :o

Ook voor het eerst parcours gesprongen. Ging met trainen zo goed dat de onderlinge mij wel geschikt leek voor een debuut. Ik had me opgegeven voor 80 cm, mooi BB hoogte.
Bleek toch een aardig pittig parcours te staan met scherpe lijnen. En met verhogen vond ik het ook al aardig pittig staan. De 60 cm leek wel een BB parcours en de 80 was zowat B.
Dus ik aan de ringmeester gevraagd of ik niet het eerste rondje 60 cm mocht doen en het 2e rondje 80 (iedereen mocht 2 rondes rijden). Daar deed de ringmeester nogal moeilijk over, dus heb ik het er maar bij laten zitten.
Eerste rondje begon best goed. Alleen bij de dubbelsprong ging het mis. Stond een dubbel vrij kort op elkaar (op 1 galopsprong), Fame werd een beetje verrast door de 2e sprong en weigerde nogal schielijk, met als gevolg dat ik ernaast lag :o
2e rondje was ikzelf gelukkig ook een stuk meer ontspannen. Die hebben we dan ook mooi uitgereden met maar 1 balkje.
Dus we weten weer waarop we moeten gaan oefenen :P

Kreeg nog wel te horen dat t een super paardje is en dat ik maar heel zuinig op d'r moet zijn. Dus dat is natuurlijk altijd leuk om te horen :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 14:10

:wave:

Fijn dat Ed nog steeds goed gaat Madelein!
Mooie foto's Rianne! Ik vond die sloten ook maar tricky, leken net afsprongen. Paard van clubgenootje van mij zag het daar dus ook voor aan en sprong gewoon in die sloot.
Neesa wat ben je lekker veelzijdig bezig! Endurance leek mij ook wel wat maar alleen met mooi weer :+
Mooie punten in je 2e proefje Tiahastrona, gefeliciteerd!
Percy wat jammer van de dressuur! Op de uitslag stond trouwens dat Caressa een weigering had en 8,8 tijdfouten. Misschien is er wel iets fout aangerekend ofzo. Stonden ook veel 'foutief parcours' op de uitslag, was er iets heel onduidelijk in de cross?
Wat een rare kijkers zeg... al moet ik eerlijk zeggen dat wij ook een keer weg zijn gegaan bij een paard wat ons compleet niet aansprak, maar daar had ik wel gewoon geholpen met zadelen.
Welkom Kyrkelover! Leuke pony!
Oeps Loesvan, balen dat je viel in de dubbel! Gelukkig ging je 2e rondje mooi!

Ik ben uiteindelijk alleen naar Ermelo gegaan, kon best :Y) training was leuk, viel me heel erg mee want het er van te voren niet zoveel van verwacht :Y)

Vanavond eerste training van JSP. Ben benieuwd!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:35

Wat een rare kopers zeg Percy!!
Zelf ook wel eens zo'n dingen meegemaakt en dan denk je echt van, waarom heb ik hier tijd in gestoken?!?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:49

Waar heb jij die uitslag gezien Mistid want dat klopt niet. Ze was net één plaats buiten de prijzen verdorie. Nu is het te laat om protest aan te tekenen maar ze heeft nergens een weigering gehad, wel heeft ze tussen twee hindernissen een volte gemaakt maar dat mag gewoon als je nog maar niet op de hindernis aangereden bent. Staat heel duidelijk uitgetekend in de reglementen van de knhs. De uitslag daar was zo klein dat ik het niet kon lezen zonder brilletje :o

Als je een paard niets vind, dat kan maar deze mensen stonden er zo passief bij en vonden dat hij niet genoeg kon. Naar zulke mensen gaat hij niet eens. Dat is hij binnen twee jaar stuk.

Reageer straks wel verder op iedereen, moet hoognodig de keuken gaan opruimen.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:07

Heb de uitslag gevonden. Ze stond negende en had daarmee wel prijs maar ze had vierde moeten staan want ze had geen weigering. Net nog eens de reglementen dubbel gecontroleerd en die volte is compleet onterecht als weigering gezien. Ben hier wel even ziek van. Had ik nou mijn brilletje maar meegenomen gisteren. Ze is even buiten stappen op het harde met Daimler voor zijn pezen, ga haar straks het slechte nieuws maar vertellen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:09

sorry, val even binnen nav de vraag hierboven (lees stiekem wat mee als ruiter van een vijfjarig crossguppie). Ik neem aan dat het apart genummerde hindernissen waren en geen ab sprong? Die volte mag nl alleen bij los genummerde hindernissen (bv 7 en 8) en niet bij een combinatie (dus 7ab).

ik heb trouwens een heel andere uitslag gezien, stond een foto van op FB :?

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:04

@kyrkerlover, welkom leuk beesje heb je daar.
@Madelein, wauw het gaat echt goed he met Ed. Mooi om te lezen.
@loesvan, netjes hoor. Mooi compliment heb je gekregen, id altijd mooi om te horen.
@mistid, Ermelo is voor jou beste rit of niet? Mooi dat het leuk was. Hoe ging de training bij JSP?
@percy, iets terug gehoord kopers Shetan? Jammer hoor over de score, ze zijn wel streng.

Net of ik het niet druk genoeg heb... sinds gisteren is Emy op de kliniek ze heeft waarschijnelijk Einschuss ontsteking van de lymfevatten oorzaak door streptokken bacterie. Nu moet ze tot vrijdag 2 keer per dag antibiotica. Hoop haar vrijdag weer op stal te hebben.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:16

Lielle schreef:
sorry, val even binnen nav de vraag hierboven (lees stiekem wat mee als ruiter van een vijfjarig crossguppie). Ik neem aan dat het apart genummerde hindernissen waren en geen ab sprong? Die volte mag nl alleen bij los genummerde hindernissen (bv 7 en 8) en niet bij een combinatie (dus 7ab).

ik heb trouwens een heel andere uitslag gezien, stond een foto van op FB :?

Had net een heel uitgebreide reactie getypt en weg was die ;(

Welke uitslag heb je gezien Lielle? Ben wel benieuwd. Het waren apart genummerde hindernissen en we hebben de volte nog eens extra opgezocht en die is gewoon reglementair. [naam] heeft de reglementen in haar hoofd gestampt en er werd ook geen stop omgeroepen. Ze stond toch al buiten de prijzen maar in de uitslagen weer binnen de prijzen. Gaat niet om de prijs maar vierde of vijfde zijn is toch leuker dan negende zijn.

Vandaag heeft [naam] Shetan weer eens meegenomen naar de Mosten. Stonden nieuwe hindernissen omdat zondag de cross is en dat vond hij maar vreemd maar verder.... wat een relaxt en braaf paard. Vrachtwagen achter hem en een tegemoetkomend, tractors, motoren, je kan het zo gek niet verzinnen maar hij vindt het de normaalste zaak van de wereld. Enige is dat hij nog echt niet weet waar hij zijn lange stelten moeten laten bij de sprong. Bezorgt mij soms hartverzakkingen als hij crosshindernissen springt.

Balen Neesa, hoop dat ze snel opknapt.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 08:13

@percy: Wat raar van die uitslagen. Volgende keer dus toch even navragen bij de jury?
Dat lompe wat je beschrijft van Shetan herken ik hier goed hihi! Ed had ook beter 2 benig geboren kunnen worden ;)
@loesvan: Mooie resultaten van je dressuur en oefenspringen! Gefeliciteerd!
@Mistid: Hoe was je training van het JSP?
@Neesa: Jeetje wat sneu. Beterschap, hopelijk is ze snel weer de oude.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 08:32

Ik had een foto van de uitslag op facebook gezien, geen idee meer bij wie. Daar stond Caressa idd net buiten de prijzen. Maar wel erg jammer dat het zo is gelopen. Wijze les om altijd de uitslagen goed te controleren, ik heb ook al vaker foutjes meegemaakt. Binnen een half uur kun je ze recht zetten, daarna niet meer.

ik ben benieuwd naar de Mosten, doe er zondag mee. Maar dat daar nog getraind mag worden zo kot voor wedstrijd. Shetan klinkt leuk :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:41

Hoi!

Percy wat balen dat je ter plekke het niet goed hebt gezien, toch de bril maar op de volgende keer. 'Gelukkig' had ze anders geen podiumplaats gehad, dan was het helemaal wrang. De Cantos weet ook nog niet helemaal waar ze haar benen moet laten, is af en toe best eng ook als ruiter.
Neesa Ermelo is voor mij dik 1,5 uur/1 uur en drie kwartier rijden. Valt opzich wel mee, allemaal rechttoe rechtaan eigenlijk. Balen dat Emy op de kliniek staat! Hoe lijkt het nu?
Madelein hoe gaat het met Ed?

JSP les was leuk, Chall was wel wat lui met losrijden. Zo erg dat ik halverwege een spoortje om heb gedaan. Met springen helemaal wakker, hij deed ook een keer z'n geintje wat hij bij het losspringen ook altijd doet en dat kon ik goed oplossen nu :)

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:47

@Mistid: Ed gaat super goed :D. Vandaag 25 min gereden, en best fors gewerkt. Hij was nat van het zweet met schuim tussen de billen hihi! Was ook wel warm ineens weer vandaag. Nu moet ik proberen niet al te snel te gaan, en ook rust momenten in te bouwen. Ik ga het weekend voor het eerst weer een bos ritje maken met hem! Lekker stappen en misschien een klein drafje op een niet te mulle bodem. Heerlijk weer! Als hij zo door gaat ga ik eind november weer de dressuur ring in. Springen wacht ik nog een maandje mee.
Leuk dat je les zo goed ging! Moet zeggen dat Ed met losrijden en de dressuur ook vaak lui en laks is. Tot hij de eerste hindernis heeft gehad, dan is ie gelijk wakker :D

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 21:55

Mistid, valt mee ander half uur is te doen. Ze knap elke dag iets op. Vandaag eind van de middag weer langs geweest, minder dik wel nog heel warm. Heeft ook tijd nodig. Ben blij dat ik snel heb gehandeld, na te late behandeling kunnen de klachten aanhouden.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 23:13

Tja, het is wel echt balen maar we doen er niets meer aan. Hadden zelf beter moeten opletten. Wel jammer dat de vereniging niet meer op mijn mail heeft gereageerd want we willen graag weten waar het nu fout is gelopen.

Lielle: de Mosten is een vrij toegankelijk bos waar je altijd mag rijden. Dat wordt en dat kan niet afgesloten worden omdat er hindernissen voor de wedstrijd zijn geplaatst. Is in Genk ook zo. Bovendien is [naam] lid van de organiserende vereniging alleen start ze zondag via de knhs met Shetan en niet via de lrv.

Fijn dat het beter gaat Neesa, inderdaad goed en adequaat gehandeld!

Vandaag Free oftwel Frieda van de Roshoeve (Quickfeuer van Koekshof x Pion) voor het eerst eens meegenomen op crosstraining. [naam] had haar in Genk uitgeprobeerd en dat was haar enige ervaring met cross hindernissen. Paard is echt volkomen verkloot en zo vaak van eigenaar gewisseld maar gelukkig was ze wel beter af bij de vriendin van [naam] en is ze daar al wat opgeknapt maar het valt nog niet mee met haar. Ze is echt angstig voor mensen en dressuur is heel moeilijk. Daar is ze nog nooit serieus op getraind maar ook haar angst voor de hand maakt het moeilijk. Maar crosshindernissen zijn toch wel haar ding :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik probeer vriendjes met haar te worden want straks is [naam] naar school en blijft zij thuis maar het valt nog niet mee om haar vertrouwen te winnen. Bang is ze niet. Ze is niet vaak mee naar buiten geweest en ze gedroeg zich super terwijl er weer van alles voorbij kwam.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:23

Leuke foto's Percy!!
Ik wil ook met een paard gaan proberen te starten , maar even kijken of ik uberhaupt in de buurt kom van een hindernis.
Voor ons zijn de selectiewedstrijden weer begonnen en vandaag stond dressuur op het programma.
We hadden de afgelopen weken echt een mega dip met de pony 170 punten voor een B proef en zo.
Vandaag ging het gelukkig eindelijk weer een stuk beter wat resulteerde in een 2e en 1e plaats en 1e vd kring met 201 en 189 punten. Zeeer tevreden dus nu nog beter afwerken en dan komt het helemaal goed.
Afbeelding

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:52

Percy, aparte kopers ja (heb je wel vaker helaas ;( ). Balen van de uitslag van Daimler. Leuke foto's van Free
Kyrkelover, stoere foto's *-:)
Sanne, Fijn dat Ed goed gaat *\o/* , straks lekker ook weer op wedstrijd
Loesvan, fijn dressuur gereden, toch? Jammer van het springen, dat je niet 60 mocht, maar toch fijn tweede rondje +:)+
Mirthe, fijn gereden in Ermelo. En hele stoere foto's en filmpjes in je topic :D
Lielle, je mag gezellig mee kletsen hoor :o
Neesa, Hoe is het met Emy?

Hier weekend gewerkt :( . Fa wordt met rijden weer wat drukker door de wind. Been is helaas nog niet over, is wel dunner maar plek is nog niet weg. Morgen weer DA bellen.
Heb nog wel dressuurwedstrijd en oefenparcours (60) ingeschreven voor november, dan in december weer even serieus aan de studie (zou nu ook moeten, maar niet zo veel zin. Dinsdag nog 3 tentamens en dan zit deze periode er weer op)