Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

riannhuh schreef:Leuk filmpje Bianca! Scheve lijntje over de 3sprong ziet er lastig uit, maar gaat erg lekker bij jouen die dubbel met een picknicktafel voor andere klasse ertussen is ook maar vervelend, ga je mooi strak bij langs ;)

Roxxiejj schreef:Mocht mijn nieuwe toch nog een goeie crosser worden, wil ik ook eens in DU starten. Zag dat Dorpen, Neu Versen en Löhningen allemaal een uurtje rijden is, goed te doen dus.
Zag dat NLers vanaf M er aan mee mogen doen? Dus niet als B of L ruiter? En dan is A (= Nederlandse L) het laagste? Wat is E dan?
toch maar even door de knhs laten doen 
caro29 schreef:@ roxxiej je moet even de wijzigingen lezen in het reglement. Klasse E mag je ook starten. Dat is B/L niveau. Hou er rekening mee dat de cross in dorpen op vrijdag is en de rest op zaterdag. Ik heb daar geen problemen mee want is voor mij maar 35 km.
@ Benita dat klopt niet helemaal. Je mag als Nederlander gewoon ve starten. Licentie kost €17,50 en je mag gewoon vanaf ve starten. Je hoeft geen lid te worden in Duitsland. Winstpunten tellen voor Ve gewoon mee voor het L dat kun je lezen in artikel 304