hippe pausmobiel! Ik heb niks zien liggen in de trailer
mistid
Geplaatst: 09-05-12 14:47
Rosa, ik zoek eerst nog even door, als ik ze echt niet kan vinden doe ik een belletje richting Lelystad. Ze liggen straks vast op een hele stomme plek, op een van de tuinstoelen ofzo zz
Ok dankje Bianca!
Annetje
Geplaatst: 09-05-12 14:58
Oké, ik moet echt eens waterproof make-up kopen. Net in de regen gefietst en nu zitten er prachtige kleuren op mijn lens... Zit niet zo lekker, kijkt ook wat gek
Ik zag een leuk schimmeltje. Vies is maar twee centimeter groter en ik ben bijna 1.80m... Haha, ik heb snel last van hoogtevrees!
Frontriemen ben ik nooit zo gek van. Vooral voor het normale trainen moeten ze zo simpel mogelijk zijn. Voor de dresuurwedstrijden heb ik voor Vies een kralenfrontriem. Speciaal laten maken en krijg er altijd veel reacties op. Ding is denk ik niet stevig genoeg om altijd te gebruiken en ook wel een beétje kitsch. Zal zo eens een foto zoeken.
Jullie zijn allemaal goed aan het sporten zeg. Ik heb vandaag lekker koekjes gegeten En uhm... straks nog wel Viesje rijden en braaf met de fiets naar het station geweest inplaats van met de bus. Telt dat ook als sporten?
Nog iets grappigs. Ik heb gisteren mijn bovenlip gisteravond geharst. Ik stond in de etos en zag van die gezichtsstrips en vond dat wel een goed idee. Nu plakt al de hele dag mijn bovenlip (toch echt schoongemaakt hoor) en het wordt steeds roder... Hm...
Ahhh, nee die arme Challenge!!! Verdorie, hadden ze niet 3 maanden kunnen wachten? Was een mooi afstudeercadeau geweest . Heb wel iemand geïnformeerd die op zoek is naar een nieuw paard..
Annetje: dat zal er charmant uitzien . Evelien: les ziet er goed uit! Hoe is het voor de rest met de paarden?
_Noor
Geplaatst: 09-05-12 15:30
Kris, ik heb ook nog wel een leuke vos staan hoor. Die is wat groter Zag ook nog een mooie foto van Corion langskomen Blijft jammer van de verkeerde timing (en Mootje had hem ook nog aan mij moeten willen verkopen natuurlijk!) Nudine was trouwens ook maar 1.60 hoor, wel het stevige type natuurlijk. Maar paste prima.
Zou leuk zijn als Challie weer bij iemand uit het topic terecht zou komen
Jeetje, wat gaan jullie hard, we zitten al weer op pagina 100. Jullie zijn echt niet bij te houden.
Druk met school, paardje, werken en dan nog sinds kort een vriendje erbij , Dus houd weinig tijd over om het hier bij te houden. Van de week maar eens een gaatje zoeken om even iets bij te lezen!
Dat ik echt een vriendje heb gehad is al weer goed 4 maanden geleden of al meer! In die tussentijd heb ik wel nog een x zo'n 3 weken met een jongen gescharreld maar dat was niet echt serieus vanaf zijn kant. En nu sinds maandje weer met een jongen aan het scharrelen en dat is wel wat. Ging na 3 weken al vanuit zichzelf mee naar me springles, stond al zo wat te groomen. Niet gewend dus ik keek me ogen uit, haha! Maar hij is een echte hockeyer dus gister 2 uur gehockeyd met hem. Is weer is wat anders dan een leven dier
Sim
Geplaatst: 09-05-12 16:12
Lielle schreef:
de naam van de slager Fleischauwer was ook al wel een hint
Die had ik dan weer even gemist.
_Noor
Geplaatst: 09-05-12 16:13
Lielle schreef:
de naam van de slager Fleischauwer was ook al wel een hint
Herinneren jullie nog het verhaal van mijn groteske middelvinger na een val in oktober? Die ziet er dus nog steeds raar uit en is bij belasting ook nog wel wat pijnlijk (ja ik belast mijn middelvinger regelmatig). Sinds gister maakt hij ook rare knakgeluidjes bij het buigen en strekken of als ik er aan zit. Ben destijds op de foto geweest en daar was niks op te zien. Zou er gewoon teveel ruimte in het gewricht zitten nu?
Mistid: heb je je sleutelels al weer gevonden? Kijk eens in je kontzak!! Laatst was ik mijn bosje kwijt met daaraan de loper waamee ik alle deuren van de huisjes, appartementen, magazijn, technische ruimtes, receptie etc. kan openen..... Tijd gezocht, zaten ze in m'n kontzak.....
Texelse, meteen gekeken, en ook in de broeken die ik aanhad, maar helaas...
Telefoon, ik helemaal verschrikt, is het de bedrijfsleider of ik kan werken zo. "Uuuuuuh, ik verwacht een heel belangrijk telefoontje" "Nou, dan doe je die telefoon maar in je zak en ga je lekker schoonmaken, om 6 uur heb ik je nodig". Droogkloot
muts_marijke
Geplaatst: 09-05-12 17:26
heey allemaal
Wij mogen echt in onze handjes knijpen lees ik wel met onze instructeurs. Voor het springen hebben wij een super fijne vrouw, die gisteren nog belde om te vragen hoe het met Geert was, en voor de dressuur hebben wij ook echt een hele fijne man, die vandaag belde om te vragen hoe het met Geert was. We hadden een beetje gedoe met de chirurgen en de dressuur instructeur werd helemaal fel. Want zo was zijn antwoord ''Geert verdiend de beste chirurg'' hij moet gvd nog heel wat jaren mee! Zo mooi dat dan zo iemand zo mee leeft en zo reageert als wij zelf ook doen. Echt niks meer dan lof over deze 2 instructeurs!
@ Texelse nee geen goede remedie tegen stoom uit de oren... had ik hier al 2x vandaag en ik stoom nog @ TG wat schrikken voor je schoonmams! En balen van jou kaatje! @ Kris hahaha wat zielig voor het meisje bij de AH hahaha. Soms moet het er effe uit.