Super leuk dat Edith Schippers echt langs is geweest San
Vervelend dat je nog steeds zo een last van je rug hebt Sussie
MM fijn dat je beschermers zo snel verkocht zijn
Gefeliciteerd met je wps Mistid
Evony wat ontzettend balen
Dat klinkt wel super gaaf die kaarten Snoek
Evelien sterkte
MM het is soms ook wel lastig. Mijn beide dressuurinstructeurs zeggen ook beide dat je eigenlijk al een paard naar de GP opgeleid moet hebben om Ferrose goed en redelijk eenvoudig te kunnen opleiden. Dat heb ik niet dus ik moet mezelf in een giga-tempo verbeteren en opnieuw uitvinden. Zolang ik begeleiding hebt lukt dat redelijk maar als ik zoals nu een maand geen dressuurles heb dan ben ik zelf niet snel en precies genoeg om fouten van mezelf te voorkomen (ik weet zoals nu niet eens wat ik fout deed) en dan krijg ik alles op mijn bordje van Ferrose. Aan de andere kant alles wat ik nu leer heb ik met een volgend paard veel voordeel van.
Annetje schreef:Barbara heeft ruzie met Ferrose. Wat zei je instructrice? of is die nog niet geweest?
Dat ik maar eens wat beter moest gaan rijden
Ik heb zelf nogal wat kleine fouten erin laten sluipen (meer dan een maand geen les gehad) en Ferrose kon daar dus gebruik van maken dat gecombineerd met dat ik er teveel druk opzette om te presteren heeft tot dit probleem geleid. Nu moet ik dus weer even een paar stappen terug om mijn aanleuning weer echt bevestigd te hebben en dan zal zeer waarschijnlijk met een week of 2 het probleem weer weg zijn. In mijn les is ze ook maar een paar keer tegen de hand gekomen (al een hele verbetering dus met gisteren) en de stukken die goed gaan, gaan veel beter dan voorheen. Dus ik geef de osteo gelijk hier moeten we even doorheen.
Ik mag trouwens niet met een martingaal gaan rijden. Zo leer ik niet om snel genoeg te zijn in mijn reacties zodat ik er zelf door heen kom in plaats van dat de martingaal voor me werkt.
Ferrose heeft me ook nog ernstig teleurgesteld vandaag; Innerlijk telt voor Ferrose niet alleen het uiterlijk
. Nes (haar grote vriend, nou ja sinds vandaag ex-vriend) had vandaag voor het eerst zijn vliegendeken om. Hij kwam heel blij Ferrose in het land begroeten, jaagt Ferrose hem weg en iedere keer als hij in haar buurt probeerde te komen keerde ze snel haar kont toe. Heel flauw van haar om alleen op uiterlijk te vallen, zeker als je het zielige gezicht van Nes erbij ziet van maar ik zie er toch heel normaal uit