Ik zou eerst ook naar het eerste deel, maar degene met wie ik ga heeft deel 1 al op dvd dus die gaan we gewoon thuis kijken 
Evony: Balen van je tentamen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is weer zover...
.
Annetje schreef:Barbara heeft ruzie met Ferrose. Wat zei je instructrice? of is die nog niet geweest?
Ik heb zelf nogal wat kleine fouten erin laten sluipen (meer dan een maand geen les gehad) en Ferrose kon daar dus gebruik van maken dat gecombineerd met dat ik er teveel druk opzette om te presteren heeft tot dit probleem geleid. Nu moet ik dus weer even een paar stappen terug om mijn aanleuning weer echt bevestigd te hebben en dan zal zeer waarschijnlijk met een week of 2 het probleem weer weg zijn. In mijn les is ze ook maar een paar keer tegen de hand gekomen (al een hele verbetering dus met gisteren) en de stukken die goed gaan, gaan veel beter dan voorheen. Dus ik geef de osteo gelijk hier moeten we even doorheen.
. Nes (haar grote vriend, nou ja sinds vandaag ex-vriend) had vandaag voor het eerst zijn vliegendeken om. Hij kwam heel blij Ferrose in het land begroeten, jaagt Ferrose hem weg en iedere keer als hij in haar buurt probeerde te komen keerde ze snel haar kont toe. Heel flauw van haar om alleen op uiterlijk te vallen, zeker als je het zielige gezicht van Nes erbij ziet van maar ik zie er toch heel normaal uit
balen van Roman z'n ijzer!
Saar, wat vervelend van die toets. Oja heb je al gepeild over dinsdag/woensdag?
kan je idd niet maken om er dan niet te zijn
sterkte ermee!
Ik heb een van mijn tentamens ook niet gehaald, ik heb nog een herkansing maar ik kan me niet voorstellen dat ik het dan wel haal. Dus toch nog maar snel bedenken wat ik anders volgend jaar ga doen.
echt k*ut man.. 
http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... er/115001/
heb er weer zin in! Ookal wordt het waarschijnlijk alleen stappen en een beetje draven voor de eerste keer weer.