Avond!!!!
Ik lees leuke berichten en minder leuke berichten.
Eerst Noor en Margreet: GEFELICITEERD
Mooie naam en wat een droppie om te zien, ben benieuwd wat voor kleur die uiteindelijk krijgt. Gaan jullie deze eigenlijk weer verkopen of om later de sport mee in te gaan ??
Mootje: vervelend zeg dat je er even doorheen zit. Wij hebben ook na 2 jaar stoeien met mijn D pony toen ook moeten besluiten om haar te verkopen. Het werd gewoon niks. Hopelijk kan je alles voor je zelf even goed op een rijtje zetten
Lau: Dat ziet er super leuk uit!!!! Wordt wel lekker vies dat lichtroze 
Sannn & Anthea: leuk dat jullie nog in Markelo Snorrewind kunnen starten!!
MM:Wat een helden daad!!!!
Margriet: Mooi dat zo goed ging je crosstraining, en leuk filmpje. Die kat
Ohh, wat een apart weekend. Zaterdag wezen trainen en ging helemaal top. Foto's en filmpjes komen nog! Zondagohctend ik werd wakker, oog helemaal dik en rood, ontstoken en niet zo beetje ook.... Ook was ik helemaal schor. En dan komt het, op weg naar opa en oma in Uithoorn, iets voorbij amersfoort, de auto, klonk niet goed, dus aan de kant stil gaan staan. Bout afgebroken, dus me pa de ANWB bellen. Gelukkig waren ze er heel snel. Toen hebben ze de auto op een parkeer plaatsje iets verder op gemaakt, dat duurde 2 uur omdat ze er niet goed bijkonden. Toen de reis weer herstart. Toen pas om 10 uur weer terug dus meteen me bedje ingegaan.
vandaag was de schoolfotograaf er, dus ik met rood oog, stuk minder al dan gister gelukkig. Hopelijk toch leuke foto's. het was namelijk een halve fotoschoot, die mevrouw ging je helemaal leuk neerzetten.
Verder ga ik weer verder met me huiswerk. Morgen engelse woordjes, die moet ik even goed maken, haalt me gemiddelde weer wat omhoog. Sta niet heel denderend voor engels namelijk.
Laatst bijgewerkt door sanurie op 28-03-11 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt