[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:22

Haha leuke kraamkadootjes dus! :D
Lau erg leuk! En idd erg orgineel!

Had nog een foto van de kat die ging zwemmen! Afbeelding

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:23

Haha hij kijkt niet echt lief :=

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:26

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:28

Oei die kijkt woest uit de oogjes!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:33

hihih idd :)
Hij had er zin in margriet :))

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:34

So hey dat is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken...hahahaha

LAU @ supergave set nu alleen nog een rijbroek in die kleur blauw met een roze bies... ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:34

Avond!!!!
Ik lees leuke berichten en minder leuke berichten.

Eerst Noor en Margreet: GEFELICITEERD *\o/* Mooie naam en wat een droppie om te zien, ben benieuwd wat voor kleur die uiteindelijk krijgt. Gaan jullie deze eigenlijk weer verkopen of om later de sport mee in te gaan ??
Mootje:
vervelend zeg dat je er even doorheen zit. Wij hebben ook na 2 jaar stoeien met mijn D pony toen ook moeten besluiten om haar te verkopen. Het werd gewoon niks. Hopelijk kan je alles voor je zelf even goed op een rijtje zetten :(:)
Lau: Dat ziet er super leuk uit!!!! Wordt wel lekker vies dat lichtroze :P
Sannn & Anthea: leuk dat jullie nog in Markelo Snorrewind kunnen starten!!
MM:Wat een helden daad!!!!
Margriet: Mooi dat zo goed ging je crosstraining, en leuk filmpje. Die kat _O-

Ohh, wat een apart weekend. Zaterdag wezen trainen en ging helemaal top. Foto's en filmpjes komen nog! Zondagohctend ik werd wakker, oog helemaal dik en rood, ontstoken en niet zo beetje ook.... Ook was ik helemaal schor. En dan komt het, op weg naar opa en oma in Uithoorn, iets voorbij amersfoort, de auto, klonk niet goed, dus aan de kant stil gaan staan. Bout afgebroken, dus me pa de ANWB bellen. Gelukkig waren ze er heel snel. Toen hebben ze de auto op een parkeer plaatsje iets verder op gemaakt, dat duurde 2 uur omdat ze er niet goed bijkonden. Toen de reis weer herstart. Toen pas om 10 uur weer terug dus meteen me bedje ingegaan.
vandaag was de schoolfotograaf er, dus ik met rood oog, stuk minder al dan gister gelukkig. Hopelijk toch leuke foto's. het was namelijk een halve fotoschoot, die mevrouw ging je helemaal leuk neerzetten.
Verder ga ik weer verder met me huiswerk. Morgen engelse woordjes, die moet ik even goed maken, haalt me gemiddelde weer wat omhoog. Sta niet heel denderend voor engels namelijk.
Laatst bijgewerkt door sanurie op 28-03-11 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:36

Bianca: Nee gewoon een witte of gele broek :P Vind het zo druk genoeg.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:38

Lautje ik vind het zo druk genoeg idd.
Ik heb bij mijn crossset een navy broek, maar zit te twijvelen wat nu mooier is. Wit of donkerblauw?

Hij had er idd zin in, erg fijn!
Balen van de auto sanurie.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:39

@ lau nu zien we jou zeker niet meer over het hoofd met de cross...
@ margriet Poes is boos :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:51

Goedenavond.
Mootje: Lastige keuze :(:) .
MM: Ah wat lief :D !
Caro : Bedoel je ivm zijn leeftijd in de zin van jong of oud?
Corien: Fijn dat je instructeur Danny even lekker aan het werk gezet heeft.
Lau: Gave crossoutfit!
Margriet: Hij kijkt je aan alsof je hem persoonlijk in het water hebt gegeooid := .
Sanurie: leer-ze.

Zo wiskunde B en engelse literatuur hebben we gehad, ging allebei wel goed alleen bij 1 vraag van engels was ik even de draad kwijt, King Harold heeft zichzelf in 1066 vermoord :+ (moest William the Conqueror zijn, maar had er Harold the Conqueror van gemaakt). Nu leren voor mijn mondeling Engels en natuurkunde morgen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:53

Stoere set Laura! Jou kunnen we iig niet meer missen haha :D
Margriet: Die kijkt niet zo lief ;). Leuk filmpje.
Mo: :(:) Lastig lastig
Mirthe: Jammer dat je net geen puntje had. Volgende keer beter.
Vief: Doet BB het allemaal alweer?
Jetske: Heerlijk een dagje vrij morgen!

Ik was vandaag lekker een dagje vrij. Wel fijn want heb een druk weekend gehad. Zaterdag ochtend nog springwedstrijd met Sofie geweest en we waren foutloos :D. Ging echt heel fijn.
Verder nog naar de bios geweest en terrasje gepakt. Gister met beide paarden heerlijk een buitenrit gemaakt. Met Bobo even een weiland ingereden waar ik langs kwam en even naar achter gegalopeerd :D. Hij had er zin in.
Morgen maar weer een dagje aan de studie en daarna springles :).

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:56

_lautje_ schreef:
Bianca: Nee gewoon een witte of gele broek :P Vind het zo druk genoeg.

dan vind ik een witte het netste staan. :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:57

Laura: Wat een hippe set!
Kim: Fijn dat je lekker een dagje vrij was. Storing bij T-mobile is nog niet verholpen, nog steeds geen bereik :(
Margriet: Hij kijkt inderdaad niet zo aardig :=

Vergaderen zit er al weer op.. Statuten zijn goedgekeurd, dus dat is mooi :)
Nog even wat jasjes verzamelen en dan weer richting Enschede. Morgen weer een dagje UB'en.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:58

Kim : Fijn dat Sofie zo fijn liep op concours, ben je eigenlijk ook alweer met Bobo op concours geweest sinds je val, of nog niet?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:01

@ eef ja want mijn ruin is al 11...(juni 2000) en dat is geen fijne leeftijd om te verkopen of je moet hem bijna weggeven. Ik hoop dat hij zich nu gaat gedragen zodat ik hogerop kan.
@ Kim fijn dat Sofie goed ging..

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:05

Ok, op die fiets, ik wist niet hoe oud hij is. Maar als het zo'n goed paard is zou ik zeker zelf proberen om hem weer fijn aan het springen te krijgen en hogerop te komen :) .

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:10

het springen zelf is het probleem niet. Hij gaat overal over ongeacht de hoogte. Het probleem zit hem tussen de hindernissen. Ik hoop dat hij toch snel volwassen tussen de oren wordt en zich niet meer gedraagt als een losgeslagen puber :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:10

Eef: Ja in het BB :). Mijn angst was niet alleen met Bobo, ook met Sofie. Heb even met Sofie een aantal keer B HC gestart en ik ben weer gaan crosstrainen, en de knop is weer een beetje opgegaan bij mij :). De cross hindernissen rij ik met beide paarden zo naar toe, alsof het niks is. En nu gaat het springen ook weer goed. Dus volgende week ga ik met Sofie een keer B en L en met Bobo weer in het B.
Ik heb ze trouwens ook erg fijn aan het lopen met dressuur :). Dus elk nadeel heeft zn voordeel ;).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:14

Met 11 jaar mag dat wel eens gaan gebeuren Caro :D !

Kim: Fijn dat je nu weer over je angst heen aan het komen bent, klonk inderdaad als een nare val die je gemaakt hebt. Dat vink ik ook het leuke van sgw rijden, gaat het ene niet zo lekker kan je gewoon een tijdje met het andere, bijv. dressuur verder en rustig aan de rest werken :D !
(of andersom in mijn geval ;) )
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 28-03-11 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:14

@mootje. lastige keus. maar net wat er al gezegt werd misschien een ander makkelijker paardje?
@marijke. dat is nog eens super. merries gaan ook altijd op die onhandige plekker liggen (tenminste vind ik)
@sanurie. raar van je oog. niks erin gekregen?
@lau. mooi setje en inderdaad gewoon een witte broek erbij anders is het heel erg druk

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:39

ik heb het leren maar opgegeven. Niks verder gekomen dan ik was.

Kim: Fijn dat zo goed weer gaat, je moet altijd weer vertrouwen opbouwen na een lelijke val.
Lau: Ik denk dat wit netter staat.
itsme: Ik heb geen idee, ik denk van wel. Ik had zaterdagavond al iets last van me oog. Morge denk nog 1 dagje met 1 lens en dan hopelijk weer beide in.

Ik ga zo nog proberen iets te leren, want ik moet echt even een goed cijfer halen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:14

lau: gaaf set :D
Noor: kan me voorstellen dat je moe bent hahaha!
Margriet: uuuh boos katje hahah :+
Vief: oo het is een storing van T-mobile? Daar heb ik hier sowieso geen bereik mee!

Mijn springles ging echt super! Beat was zooo happy dat ze weer mocht springen, ze bleef maar door gaan ondanks dat ze op een gegeven moment toch op was dus ben toen opgehouden. Vond ze wat minder hahaha.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:23

Haha Vief was voor niks boos op d'r blackbarry :D Zou ook echt iets voor mij zijn!

Mootje, lastig dilemma. :(:)

MM gaaf zeg dat jullie zo toevallig langs kwamen! Wel eng trouwens dat het veulen zo in de sloot valt. Gelukkig stond er geen water in.

Gave set Lau! Toch blijft rose heel erg mooi! Ik zag ergens anders ook een crossfoto (denk verslagen chaam?) met iemand in het rose. Echt heel erg leuk!
Ik vind trouwens dat er een donkerblauwe broek bij hoort. Juist als je weer een andere kleur pakt wordt het druk. Blauw zit al in de rest van je outfit.

Margriet! Die kat! _O- Wat een kop trekt dat beest!

Verder las ik dat een paar mensen lekker gereden hadden. Fijn!
Ik wilde eigenlijk ook rijden, maar op de een of andere manier waren de paarden gigantisch aan het rennen in de buitenbak. Wij dachten eerst dat er iets mis was, want echt heel de kudde ging aan de kletter, maar ze bleven maar bezig. Vies was natuurlijk zeiknat en net voordat we ze te pakken kregen parkeerde hij zijn bezwete rug in het zand. Fijn... daar kon dus geen zadel meer op de komende uren.
Wel nog fijn lesgegeven net, de paardjes waren weer braaf.

We hebben ook een nieuwe pensionklant op stal (die mijn kastje straks heeft) maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... Paard was net aangekocht en de oude eigenaresse kwam hem brengen. Meisje moest heel heeeeel hard huilen, dan moet ik toch ook een paar keer goed slikken hoor :o Zo triest.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:30

Kim al kopers gehad voor bobo? fijn dat sofietje zo lekker liep start je nu M springen?
Evie ja jeroen heeft hem flink te pakken gehad! morgen even lekker na rijden :)

Ik ga richting bed, morgen vrij en morgen maar even zoeken op internet voor werk er bij denk :(