Ben ook echt benieuwd naar hem hoor!!Wolin heette ook al Wolin voor ik haar kocht, kwamen anderen aan met 'Wild girl' of 'Wonder girl', nog ff en ik moest Wo in een glitterpak hijsen
.. Wo moest lekker Wo blijven
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
, had inderdaad al geëdit
...
. Maar je moet natuurlijk zelf kiezen. Als je het zelf niet zo mooi vind kun je het beter veranderen.
. Weet ook eigenlijk vrij weinig van kunst.
erg blij
eerst maar lekker kilometers rijden!
Gelukkig uiteindelijk toch allemaal gelukt en nu is het tijd om mijn luikjes is even dicht te doen
.
)
Nou ja onze twee jarige heet Dirty Harry
maar toch vind ik dat ook wel weer leuk voor een schimmel, dan heb ik iig een smoes wanneer hij niet goed gepoetst is
(met een K voor een hengst en voor een merrie mag alles).
). Daarna nog even de kroeg in en bij vriendje in bed gerold. Moet toegeven dat ik niet helemaal helder was vanmorgen 

.
) naar het Z best wel 'heftig'. Het kan zelfs in minder crossen, in 4 als je meteen in de L begint kan je al Z startgerechtigd zijn. Wij hebben een keer zitten rekenen op stal en als je in zowel België en Nederland zou starten en meteen in de L kan je volgens mij zelfs in 3 crossen naar de Z.