Ben ik met Heleen eens PB, Challenge is een gave naam!! Ben ook echt benieuwd naar hem hoor!!
Wolin heette ook al Wolin voor ik haar kocht, kwamen anderen aan met 'Wild girl' of 'Wonder girl', nog ff en ik moest Wo in een glitterpak hijsen .. Wo moest lekker Wo blijven .
Ik vind Challenge niet echt heel fantastisch. Zat zelf te denken aan Chagall, maar dat kunnen een hoop omroepers denk ik niet fatsoenlijk uitspreken. Amati heette eerst Amanti, maar heb hem naar de vioolbouwer genoemd. Hetje heette Uranus, maar aangezien Rob hem telkens anus of Urbanus noemde het ik er maar Utrick van gemaakt
Mootje
Geplaatst: 30-01-10 00:18
PB, Waarom hou je niet zijn huidige naam? BB, Fijn dat Blue het weer goed oppakt!
Pff, drukke dag gehad Eerst gewerkt, borrel op mijn werk gehad ivm nieuw contract met champagne en hapjes. Toen richting stal waar mijn stal een grote beurt heeft gekregen. Ik heb echt heel fijn gereden. Op een gegeven moment begon hij weer te klooien, maar daar kon ik hem goed doorheen rijden. Ik was om half 10 thuis, even snel een broodje gegeten en toen nog mijn huis gepoetst (inclusief het zilverwerk )
Jood van Russische afkomst, haalde oa malevitsj (sp) en lissitzky naar een instituut in een Russisch stadje met een moeilijke naam. Schilderde oa hommage à apollonius, schilderij dat nu in het Van Abbe hangt en mij meteen aan de Vitruviusman van Da Vinci deed denken.
we hebben hem net donderdag behandeld in de cursus kunstgeschiedenis en het is duidelijk goed blijven hangen
Héél goed Lielle! Chagall is niet mijn periode, maar vind het wel een hele mooie kunstenaar. Hij kwam uit Viteb geloof ik. Heb het vorig jaar moeten leren voor kunst 1750-1900.
goede avond ik vind het een leuke naam . de opa van mijn vriend lig op sterven dus niet veel gepost . vandaag door de gladheid weer niet kunnen rijden . zondag de eerste keer B springen met vivaldi ben benieuwd . morgen is er subtop bij ons op de manege heb bardienst hoop dat het niet zo druk is kan ik nog een beetje kijken . wel trusten
jipje_niekje
Geplaatst: 30-01-10 01:17
Zo, wat een hoop gekletst vandaag @Vief: Wat een naar ongeluk!! Hopelijk komt dat meisje er snel weer bovenop! Wel fijn dat Woll weer braaf was na haar stoute dagje van gisteren! @LZ: Weer leuke foto's van jou en Zonante! @Kim: Balen dat je dressuurles niet door kon gaan. Hoe is het nu met je broer zijn kies dan? @PB: Ben benieuwd naar je nieuwe paard en Challenge vind ik ook wel een leuke naam hoor! Lekker dat Hetje en Amati fijn aanpakte met springen. @Anthea: Fijn dat je tevreden was met je parcoursen, komt vast goed met jullie! @Lotte: Hopelijk kun je vannacht wel een gewone nacht doorslapen. @TG: Ben benieuwd naar foto's van je nieuwe zadel! Verder gaat alles dus goed met jou en T? @Corien: Balen dat je weer last hebt van je keel, hopelijk is het gauw weer over. @Noor: En heb je alles kunnen redden vandaag? @Mo: Fijn dat je paardje weer steeds fijner gaat aanpakken.
Ik heb vanmorgen mijn laatste stagedag gehad, ben blij dat ik klaar ben en dat stukje heb afgesloten. Daarna had ik alles een beetje te krap gepland en moest ik flink haasten en vliegen om overal toch op tijd te kunnen zijn Gelukkig uiteindelijk toch allemaal gelukt en nu is het tijd om mijn luikjes is even dicht te doen
Pff, moest ook even een heel aantal pagina´s bijlezen.
Vief, ik heb het gelezen, krijg er kippenvel van! Heb je een pb gestuurd. Lielle, leuk weer die trainingen! ik ga me zeker opgeven met Uk!
Uk krijg op dit moment nog Subli voer, maar ik ga binnenkort overstappen op Marstall voer. Daarnaast voer ik hem sinds kort gelatinaat van Primeval bij ( preventie voor spat e.d). Verder voer ik hem nog wel eens wat lijnzaad, verder ga ik ook gewoon voor goed voer!
Eef_Bam
Geplaatst: 30-01-10 03:00
Pfff, bijlezen duurde wel even. Vief: Fijn dat Wol weer braaf ded. LZ: leuke foto's Kim: Datis balen zeg, van je les. PB: ik vind Challenge een erg leuke naam, origineel ook, ik zou hem zo houden. Anthea: Toch netjes rondgekomen. WL: Dat is niet lekker als je niet akn slapen, ik snap dat je adoor die nachtdiensten uit je ritme bent. TG: Altijd leuk, nieuwe spullen. Corien: Balen dat je weer last hebt van je keel, ik heb dat ook een hele tijd gehad en dat is echt niet fijn. Mo: Fijn dat het zo goed gaat met rijden. JN: Druk dagje gehad zo te lezen.
Bam krijgt prestatiebrok en slobber van van Treurniet en daarnaast een halve zak peen per week. Suplementen geef ik eigenlijk niet, op een himalaya liksteen na.
Vanmiddag heb ik springles gehad, de springtuin stond blank dus heb een hindernis naar de dressuurbak gesleept en daar les gehad, ik heb erg fijn gesprongen, ook nog wat dressuurles gehad met losrijden, wel grappig om hetzelfde commentaar te krijgen als van mijn dressuurinstructeur van de week, dat alles toch op 1 lijn zit.
Gisteren voor het eerst sinds de winter weer naar buiten geweest, ik heb een lekker stapritje gemaakt over de wegen tussen de kassen, Bam vond het erg leuk om weer buiten te zijn en stapte stoer door .
billy1
Geplaatst: 30-01-10 10:14
PB op zich vind ik Challenge best een leuke naam ,maar ik moet dan gelijk denken aan de pony van mijn vroegere buurmeisje die heette nl Challenger (was trouwens wel een hele goeie ) Voordeel van zelf fokken is dat je zelf de namen kan bedenken en dus niks hoeft te veranderen Nou ja onze twee jarige heet Dirty Harry maar toch vind ik dat ook wel weer leuk voor een schimmel, dan heb ik iig een smoes wanneer hij niet goed gepoetst is
Vief en Tientjuh: Gelukkig gaat het weer wat beter met de betrokkenen van het ongeluk (meisje zit bij mijn op de club) Vader is inmiddels weer thuis en dochter is buiten levensgevaar. We hopen natuurlijk dat het goed komt!!!
Gister trouwens een clinic/les van Diederik van Silfhout gehad, was erg leuk en ik heb weer genoeg huiswerk voor de komende tijd! Les smaakte wel naar meer
viefdepief
Geplaatst: 30-01-10 10:22
Wat fijn om te horen Dorien!! Leuk ook dat je clinic zo geslaagd was.
Ik ga me maar eens heel warm aankleden want mag weer fijn buiten werken voor een dagje
_Noor
Geplaatst: 30-01-10 10:50
Goedemorgen allemaal!
@ WL en Snoek: leuk dat jullie elkaar even tegen kwamen! @ Dorien: Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met dat meisje. Waar had je een clinic? @ Corien: ben je al een beetje opgeknapt? @ PB: ik vind het best een leuke naam. Wij zijn hier ook hard aan het nadenken over een leuke naam voor het veulen, dus als er nog iemand inspiratie kwijt wil.. hoor ik het graag (met een K voor een hengst en voor een merrie mag alles). @ Mo, Evie & PB: mooi dat jullie fijn gereden hebben
Ik had gister ook een lekker druk dagje. Jer liep weer erg fijn tijdens de les, galop ging ook alweer beter. Daarna snel onder de douche door en uiteten. We hebben heerlijk gegeten maar aan drie verschillende tafeltjes gezeten (wel voor het eten kwam hoor) omdat er iets niet goed was gegaan met de reserveringen. Dat was wel een beetje vervelend (en dan hebben we dan ook wel even laten weten ). Daarna nog even de kroeg in en bij vriendje in bed gerold. Moet toegeven dat ik niet helemaal helder was vanmorgen Helaas ligt er weer een fijn laagje ijs/sneeuw op de wegen. Ik hoop dat ik eind van de middag toch nog wat met Jer kan doen. Anders stap ik hem maar even aan de hand en beslis ik morgen of ik nog heen ga (ligt aan de wegen natuurlijk).. Vanmiddag ga ik trouwens kijken bij een opfokbedrijf hier in de buurt! Als me dat bevalt, reserveer ik daar een plekje voor het veulen. Wilde graag kijken hoe het daar 's winters aan toe gaat, zomers staan ze natuurlijk gewoon buiten.
Fijne dag allemaal!
Edit: Whahaha, onze Rhodesian pup springt net buiten bovenop de tuintafel en dan met een grote sprong in de sneeuw... Net een kangaroo! Idioot.
PB, ik vind Chagall een gave naam, al heb ik geen flauw idee hoe je het uitspreekt, tja-gal? Corien, fotooo! Dorien, fijn dat het okay is met de vader en het meisje! En die clinic/les klinkt gaaf! En fijn dat iedereen fijn gereden heeft .
De 4 wp regeling is op het moment wel handig voor mij, maar vind idd in 6 crossen (voor sommige is dat minder dan een half jaar ) naar het Z best wel 'heftig'. Het kan zelfs in minder crossen, in 4 als je meteen in de L begint kan je al Z startgerechtigd zijn. Wij hebben een keer zitten rekenen op stal en als je in zowel België en Nederland zou starten en meteen in de L kan je volgens mij zelfs in 3 crossen naar de Z.