[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:41

Ik heb ook een GPA look-a-like :P
Ben aan het sparen voor een witte GPA speed air, en dan over laten spuiten in het grijs (dan kosten ze 'maar' €150 in DLD)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:44

@Lotte: Fijn dat Wolin weer zo braaf de trailer op ging! Gelukkig heeft ze nu weer goede ijzers eronder zitten!

Ik heb vanmorgen een poging gedaan om met Jipje naar het bos te gaan, maar hij draaide compleet door en ging op de achterbenen weer naar huis :( Ben nog een tijd aan het knooien geweest, maar kreeg hem er niet door. Op een gegeven moment maar opgegeven, het lukte me gewoon niet meer. Volgende keer maar weer met iemand anders mee, dan is hij meestal wat normaler.
Daarna snel naar de ruitersportzaak geweest, moest nog verbindings riempjes voor aan mijn pessoa bit hebben. Moet voor die nieuwe regels en aangezien we vanavond springles hebben, zal ik het maar is even gaan uitproberen :o
Nu druk bezig met een financiele opdracht voor school, maar dat is niet mijn sterkste punt. Hopelijk haal ik het nu wel, want dit is al de 4e keer dat ik het moet maken :\

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:45

J_N: wat voor een riempjes heb je gekocht daarvoor? want mn zusje moet dat ook nog. Gebruik je daar de gewone pelhamriempjes voor?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:47

Ik moet die ook nog halen....ben benieuwd of mn bit dat nog wel een beetje werking heeft,

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:51

@Tientjeh: Ja, gewoon pelham riempjes inderdaad.
@TG: Ik hoop ook dat ik dan nog wat te vertellen heb, mocht het niet zo zijn heb ik nog een andere oplossing gelukkig :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:53

Ze werken dan nog gewoon hoor. Ik heb er wel eens mee gereden, maar Sander (mn oude paard) reageerde er niet fijn op en ik vind gewoon aan de ring te heftig inwerken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:54

jipje_niekje schreef:
@Tientjeh: Ja, gewoon pelham riempjes inderdaad.
@TG: Ik hoop ook dat ik dan nog wat te vertellen heb, mocht het niet zo zijn heb ik nog een andere oplossing gelukkig :D

Ja dan mogen we gewoon met pelham :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:57

Karen: zou je vanavond een pb'tje kunnen sturen over maandag of het lukt?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:01

Die regel is mij denk ik ontgaan :o .
Hoe luidt die regen dan?

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:15

heb morgen examen nederlands :Z

weet iemand van jullie toevallig of je in NL bij de pony's mag starten met een pelham?
in België mag het wel, (in de cross & jumping; in dressuur natuurlijk niet )

ik start waarscheinlijk in Etten-leur, hooge mierde en vrouwenpolder. en ik schrijf me in via LRV en in de LRV mag je met pelham voor een pony.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:23

Ik heb vanmiddag een paardje van een vriendin van mij geschoren. Die start ik aankomende zondag op de onderlinge. (Ze is een weekendje weg). Hij krijgt zaterdag eerst straftraining van mij. Hij wil er slecht door bij haar en bij mij lukt dat wel, alleen dat gaat in het begin gepaard met bokken en steigeren. Halverwege met het scheren werd ik gebeld door Nijhof of ik alsjeblieft kon komen om de hengst Sandreo te vlechten. Die moet vnv na een show bij vd Uytert. Daar kom ik net vanaf. Ik ga zo eerst ff andere kleren aantrekken, zit helemaal onder de haren. Moet vnv voor het eerst weer buiten les geven. Lang leve mijn úbermooie groene laarzen :). Heb gelukkig maar 1 uurtje

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:06

Volgens mij niet florence. Zou je moeten kijken op de knhs site

Mistid ik heb idd ook die link gehad van jetske maar vind ze echt spuug leleijk die groenen en wite helm := :o

Nou me zadel is helaas niet verkocht.. beetje jammer nu maar kijken.. of mr ed :)

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:30

@ Sussie; Fijn dat je een goed springzadel hebt! :)
@ Karen; Gefeliciteerd! *\o/*
@ Snoekiej; Nouja, die opmerkingen blijf je houden. Ben ook een jonkie :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:54

Iemand nog een springzadel :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:55

Wat voor een zadel is het Corien? Misschien weet ik wel iemand.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:24

zo dat scheelt inderdaad een hoop..
zou wel graag dat horloge willen hebben..
gaat iemand bestellen dan op die engelse site???

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:27

itsmexx: ik ga daar bestellen

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:30

je hebt pb

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:14

:wave:

Net even lekker gereden met Sofietjee :). Beetje jammer van het weer alleen :P. Meisje dat hier op stal rijd heeft er ook even opgezeten. Was wel even leuk om iemand anders op Sofie te zien :).

Vanochtend weer van half 8 tot half 5 praktijk gelopen. Was echt super leuk vandaaag :D. Morgen nog 1 dagje, maar mag dan om 10 uur beginnen tot half 4. Dus dat is wel fijner. Daarna naar huis en meteen werken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:22

Kim wat voor werk/stage doe je? Leuk he om je paard te zien lopen :)

Ik ga richting bed :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:44

Avond :wave:

Kim: Fijn dat je lekker gereden hebt :)
Lotte: Klinkt goed!!
BV: Netjes hoor :) Fijn dat het vertrouwen er weer is :D

Druk dagje met werken gehad. 's Ochtends in Deventer gewerkt en vanmiddag in Enschede. Was wel weer prima :) Daarna met een huisgenootje gekookt. Hoefden maar voor 6 man te koken, dus dat scheelde weer ;) De kokos kip was ook nog eens erg lekker :D

Nu even mijn kamer wat aan het opruimen.. Vanmiddag maar even thuis en er een beetje een troep van gemaakt in mijn haast :+

Engelse website is gaaf. Ga eens goed naar die BP link kijken want wilde zaterdag eigenlijk een gaan kopen, maar mss is dit ook wel wat :D Verder vind ik handelen dus wel heel erg leuk. Heb inmiddels bruine rijlaarzen op de kop getikt, blauwe zijn onderweg en ik heb een zwart-wit geruit rijjasje voor de leuk gekocht.. O:) 8)7 Ben dan ook wel weer zo dat ik de helft gelijk weer verkoop..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:47

Vief, jij heb ervaring met het kopen op E-bay toch? Hoe werkt dat zo'n beetje en is het betrouwbaar qua betaling en zo?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:51

Gefeliciteerd Karen...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:53

Vief welke laarzen krijg je?

Ik ga nu echt richting bed :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:06

Simmie schreef:
Vief, jij heb ervaring met het kopen op E-bay toch? Hoe werkt dat zo'n beetje en is het betrouwbaar qua betaling en zo?

Koop inderdaad geregeld dingen op Ebay. Waar je vooral goed op moet letten is of de verkoper betrouwbaar is. Iedere verkoper heeft een percentage onder zijn naam staan. Ik koop nooit wat van iemand die een lager percentage heeft dan 97% en kijk daarbij ook altijd even naar de negatieve feedback. Verder kijk ik ook goed hoeveel dingen hij/zij al verkocht heeft. 100% betrouwbaar, maar nog maar 1 item verkocht zegt natuurlijk nog niet zoveel ;)
Daarnaast moet je wanneer het uit het buitenland komt altijd goed opletten hoe het zit met verzenden. Staat in de omschrijving hoeveel het kost, of kun je onderaan in de balk Nederland selecteren.. Als je dat niet kunt mail ik altijd. Je moet natuurlijk eerst achterhalen of ze het überhaupt naar Nederland willen verzenden en daarnaast worden soms echt enorme verzendkosten gevraagd. Weet je dat hij naar NL verzend maar nog geen idee wat de verzendkosten zijn, dan niet bieden! Wat Ebay leuker maakt is dat je een koop en verkoopplicht hebt :) Dus het is niet zo als bij marktplaats dat je de vraagprijs biedt en het dan alsnog door je neus wordt geboord.. :+

Verder heb ik nog wat voorkeuren zoals bijvoorbeeld het betalen via PayPal (heel eenvoudig om buitenlandse betalingen te doen en ook gelijk weer een stukje veiliger..) Koop ik merkkleding alleen uit Europa of de VS. Daar zijn ze veel strenger met het bekijken of er wel echte artikelen worden aangeboden enzo :)
Hmmms.. Is wel weer een heel verhaal. Er is nog veel meer te vertellen, maar denk dat dit wel zo'n beetje een leuke samenvatting is. Als je nog wat wilt weten: geef maar een gil :D

Corien: Bruine heb ik al, blauwe komen maandag mijn kant op. Kalfslederen Cavallo laarzen in heel donkerblauw ;)