Simmie schreef:Vief, jij heb ervaring met het kopen op E-bay toch? Hoe werkt dat zo'n beetje en is het betrouwbaar qua betaling en zo?
Koop inderdaad geregeld dingen op Ebay. Waar je vooral goed op moet letten is of de verkoper betrouwbaar is. Iedere verkoper heeft een percentage onder zijn naam staan. Ik koop nooit wat van iemand die een lager percentage heeft dan 97% en kijk daarbij ook altijd even naar de negatieve feedback. Verder kijk ik ook goed hoeveel dingen hij/zij al verkocht heeft. 100% betrouwbaar, maar nog maar 1 item verkocht zegt natuurlijk nog niet zoveel 
Daarnaast moet je wanneer het uit het buitenland komt altijd goed opletten hoe het zit met verzenden. Staat in de omschrijving hoeveel het kost, of kun je onderaan in de balk Nederland selecteren.. Als je dat niet kunt mail ik altijd. Je moet natuurlijk eerst achterhalen of ze het überhaupt naar Nederland willen verzenden en daarnaast worden soms echt enorme verzendkosten gevraagd. Weet je dat hij naar NL verzend maar nog geen idee wat de verzendkosten zijn, dan niet bieden! Wat Ebay leuker maakt is dat je een koop en verkoopplicht hebt
Dus het is niet zo als bij marktplaats dat je de vraagprijs biedt en het dan alsnog door je neus wordt geboord.. 
Verder heb ik nog wat voorkeuren zoals bijvoorbeeld het betalen via PayPal (heel eenvoudig om buitenlandse betalingen te doen en ook gelijk weer een stukje veiliger..) Koop ik merkkleding alleen uit Europa of de VS. Daar zijn ze veel strenger met het bekijken of er wel echte artikelen worden aangeboden enzo 
Hmmms.. Is wel weer een heel verhaal. Er is nog veel meer te vertellen, maar denk dat dit wel zo'n beetje een leuke samenvatting is. Als je nog wat wilt weten: geef maar een gil 
Corien: Bruine heb ik al, blauwe komen maandag mijn kant op. Kalfslederen Cavallo laarzen in heel donkerblauw