Ben aan het sparen voor een witte GPA speed air, en dan over laten spuiten in het grijs (dan kosten ze 'maar' €150 in DLD)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben nog een tijd aan het knooien geweest, maar kreeg hem er niet door. Op een gegeven moment maar opgegeven, het lukte me gewoon niet meer. Volgende keer maar weer met iemand anders mee, dan is hij meestal wat normaler.

.
. Heb gelukkig maar 1 uurtje

. Beetje jammer van het weer alleen
. Meisje dat hier op stal rijd heeft er ook even opgezeten. Was wel even leuk om iemand anders op Sofie te zien
.
. Morgen nog 1 dagje, maar mag dan om 10 uur beginnen tot half 4. Dus dat is wel fijner. Daarna naar huis en meteen werken.

Fijn dat het vertrouwen er weer is 
Daarna met een huisgenootje gekookt. Hoefden maar voor 6 man te koken, dus dat scheelde weer
De kokos kip was ook nog eens erg lekker 

Verder vind ik handelen dus wel heel erg leuk. Heb inmiddels bruine rijlaarzen op de kop getikt, blauwe zijn onderweg en ik heb een zwart-wit geruit rijjasje voor de leuk gekocht..
Ben dan ook wel weer zo dat ik de helft gelijk weer verkoop..
Simmie schreef:Vief, jij heb ervaring met het kopen op E-bay toch? Hoe werkt dat zo'n beetje en is het betrouwbaar qua betaling en zo?

Dus het is niet zo als bij marktplaats dat je de vraagprijs biedt en het dan alsnog door je neus wordt geboord..