[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:31

je moet alleen wel oppassen dat je m niet altijd gebruikt.. Wanneer je de brace alleen met sporten gebruikt geeft het je verlichting, maar wanneer je m altijd gebruikt worden je polsen minder stabiel (ik heb er ervaring mee)..
Net btw de hele zadelkamer uitgepakt en grondig schoongemaakt, zo alles nog opnieuw inrichten en dan kunnen we lekker alles weer inpakken..... Het is een hele klus, maar wanneer het klaar is, is het toch wel lekker Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:48

Goedemiddag!

mistid: hopelijk dat zo'n brace een oplossing is
Tientjeh: gefeliciteerd met je prijzen en wp-en Lachen
Snoekiej: fijn dat je zo'n fijne training hebt gehad gisteren
Rosalie: Ik hoop dat we in september B kunnen starten. Als het goed is dan is er in augustus ergens ook nog BB springen in Vlagtwedde, dus daar wil ik me nog voor opgeven. Ze heeft ook geen moeite met de hoogte, maar ze is nog wel een beetje kijkerig.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:07

Kom net terug van de orthopeet ofzo, en ik heb 2 braces gekregen, 1 voor links en 1 voo rechts, aangezien ik erg vaak last van beide heb. Ik kan er gewoon mee rijden, maar kan mijn polsen niet bugen. Daar zal ik ff mee moeten leren rijden, maar heb nog anderhalve week tot de kampioenschappen. Het zijn net polsbeschermers voor skeeleren. In het zwart, lijkt altijd netjes bij rijden Ja

BV, ja, klopt, maar soms heb ik ook gewoon 2 maanden zonder pijn Ja

Kom net terug van de orthopeet ofzo, en ik heb 2 braces gekregen, 1 voor links en 1 voo rechts, aangezien ik erg vaak last van beide heb. Ik kan er gewoon mee rijden, maar kan mijn polsen niet bugen. Daar zal ik ff mee moeten leren rijden, maar heb nog anderhalve week tot de kampioenschappen. Het zijn net polsbeschermers voor skeeleren. In het zwart, lijkt altijd netjes bij rijden Ja

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:16

Ik ga naar Vorstin Doei!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:22

Goeiemiddag!
@Hilde: Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen! Foto's zien er ook goed uit!
@Tientjeh: Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen!
@Snoekiej en PB: Fijn dat jullie training zo lekker ging!
@Mistid: Hopelijk gaat het nu beter dan!

Ik heb vanmiddag afgereden voor mijn aanhanger en ben GESLAAGD Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Ben helemaal blij dus.
Ga zo eerst maar eens even lekker op de bank hangen, want ben niet helemaal fit en het is me buiten toch te warm om wat te gaan doen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:47

Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:41

jn: gefeliciteerd, super zeg!

Heb heerlijk gezwommen vandaag Haha!
Straks na het eten mars nog even rijden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:43

Mistid: Wat balen dat je zo'n last van je polsen hebt. Hoop dat je met je brace fijn kunt rijden Lachen
Benthe: Wat goed Pling Gefeliciteerd!!
Kim: Kan me helemaal voorstellen dat Sofie het een beetje te warm vond.. Ik heb vanavond (onverwachts) springles, ben benieuwd of dat een beetje te doen is Lachen
Ilse: Volgens mij is het daar wel echt weer voor!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:00

Gefeliciteerd J_N !!!! ... ben je niet meer afhankelijk van een ander en kun je lekker zelf met je paardjes rondtuffen Haha!

@ mirthe .. balen dat je zoveel last van je polsen hebt.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:28

Gefeliciteerd jipje_niekje!!
Ik ben net klaar met de zadelkamer.. Foei wat een werk! Ben nou wel heel blij hoe het is geworden. Vriendje heeft allemaal hoofdstelhangers opgehangen en schappen geplaatst.. Erg mooi!
Heb nu de knollen volledig op! Ga vnv egt helemaal niks doen!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:41

Zo ook weer thuis uit Friesland, is hard gegaan hier. Nog niet bijgelezen, eerste even m'n tas uitpakken en mijn verhaal doen.

Weekendje vakantie is goed verlopen, wel veel problemen. Donderdag avond kwamen we aan in oosterwolde, paard mocht lekker dag en nacht buiten bij de schapen, hij begon er meteen achteraan te rennen.
Vrijdag ochtend eerste rit gemaakt met de andere paarden, ging erg goed, hij had erg veel intresse in de merrie Slapen
S'avonds alleen samen met een vriendin geweest, hij was zo druk, hij was echt geflipt Clown , hij liep maar de springen en met dat hoofd in de lucht te blazen, hij had echt lol met zichzelf Clown Maja hij luisterde gelukkig wel, was niet echt gevaarlijk hij was gewoon prettig gestoord Koe . Na een half uur was ik met hem in gevecht, hij wilde heel hard vooruit en ik wilde stilstaan en hij vloog de lucht in, ja hoor hij trok z'n hele voortuig doormidden. Toen was het feest echt begonnen, we zijn maar gelijk naar huis gegaan, het was niet echt veilig meer. Want hij was door de elastiek tegen z'n hoofd helemaal gestresst geraakt Slapen
Zaterdag eigelijk een hele rustige rit gehad, had intussen al heel friesland afgreist voor een voortuig met martingaal en we belandde bij de divoza.
Heb ook meteen een frontriem gekocht, je kan daar niet met lege handen naar huis. Heb mooi voortuig gekocht, van kieffer hoop wel heel stevig.
Zaterdag avond wilde we nog een rondje maken, maar we werden overvallen door noodweer, we zijn dus lekker binnen gebleven.
Wat een regen zeg en een onweer, zo harde onweer heb ik nog nooit gehoord.
Tot ik me opeens besefte dat me paard nog buiten stond en die als de dood is voor onweer. Ik dus paard halen.
Helemaal geflipt was die daar in de wei. Nouja maar binnen gezet.
Zondag ochtend vroeg zijn we met de trailer weggeweest en hele lange rit gemaakt, was echt heerlijk.
Eind van de de rit zou ik het paard inladen en mijn moeder de spullen in de auto leggen.
Wil ik s'middags de auto opruimen, mis ik opeens iets, ja hoor zadel met ankydekje weg. Ik aan me moeder gevraagt waar ze die heb gelaten.
Ja hoor vergeten in het bos, wij terug, het lag er gelukkig nog allemaal, wat een eerlijke mensen in friesland.
Ging ik zondag avond als afsluiting voor de eerste keer nog even alleen met hem rijden, hij was heel relax en gedroeg zich voorbeeldig.
Galopeer ik een heuvel op, hoor ik toch een geluid, ja hoor ijzer eraf, kon er ook nog wel bij.
Hij heeft zijn hele hoef meegescheurd, een groot drama. Dat was al zijn slechte hoef. Ijzer ook kwijt, nouja hij liep/loopt er nog goed op dus kon gelukkig nog naar huis rijden.
Was erg leuk weekend Cool , op die kleine ongelukjes na dan Clown
Ga waarschijnlijk ook de cross in nijeberkoop rijden want die kennis waar ik was gaat meedoen met het mennen, dus kan ik daar weer met paard logeren voor een weekend Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 19:23

Goede avond, ben ziek dus meld me weer af voor een paar daagjes.

JN Gefleliciteerd lekker, hoor kan je je zelf uit de voeten maken Haha!
Tientje mooie punten meid Lachen
Ing lekker zo'n vakantie, Ik ga vrijdag Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 19:39

Gefeliciteerd Benthe Haha!!!
Goed werk hoor BV! Mijn kast mag je ook wel komen doen hoor Ja

Vorstin had gisteren een aardige wond overgehouden van het crossen. Ja hoor, vandaag was ze onregelmatig met draven, en ook aardig stijf Verdrietig
Arm paardje.. Heb eigenlijk zaterdag regiokampioenschappen, maar dat zal wel weer niet doorgaan voor ons. Als Vorstin wel snel opknapt ga ik misschien wel dressuren, maar het springen zeg ik zowiezo af.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 19:51

Balen Snoekiej! Ach gut , maar liever niet springen dan paard kapot Ja .
Ahh Ingrid, wat een pechvakantie! Maar mooizo dat het verder leuk was!
Beterschap Corien Ach gut
Mooizo BV!
Dankje LL!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 19:57

Balen, snoekiej Lovers

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 20:24

jipje_niekje schreef:
Ik heb vanmiddag afgereden voor mijn aanhanger en ben GESLAAGD Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Ben helemaal blij dus.
Ga zo eerst maar eens even lekker op de bank hangen, want ben niet helemaal fit en het is me buiten toch te warm om wat te gaan doen.

Wow! Gaaf hoor! Gefeliciteerd!
Nou ik nog volgende week.....

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 20:27

Aah Snoekiej... zit jij nu ook al met pech! Het gaat echt lekker hier..
Corien, hoe was het weekendje Truckstar?
J_N, gefeliciteerd!!
Mirthe, fijn dat je nu hopelijk minder last hebt van je polsen!
Ingrid, wat een weekend zeg! Gelukkig zijn er niet hele grote ongelukken gebeurd. En ja in het noorden valt de criminaliteit nog wel een beetje mee (laat ik dat maar niet te hard zeggen Clown , zul je net zien)
Simmie, alvast succes he!

Vandaag ook lekker gezwommen. Heb ook mijn boek uitgelezen, was vanmorgen nog niet eens op de helft Clown Tja je moet toch wat doen he, ik kan overdag toch niet slapen.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:33

Benthe: GEFELICITEERD!!
Mistid, ik hoop voor je dat je nu minder pijn hebt met de braces om. Doe wel rustig aan hoor, je polsen zijn nog wel gevoelig.
Ingrid, goed om te horen dat je een leuk weekend hebt gehad ondanks een paar ongelukjes.
Snoekiej, jij nu ook al een paard met een blessure. Ik hoop voor je dat Vorstin weer snel goed is.

Het was mij vandaag te warm om wat te doen, ik heb een zwembadje in de tuin gezet en zo af en toe afkoeling gezocht. Ben nu lekker op de bank aan het hangen, voel me ook niet zo lekker. Morgen is het hopelijk wat minder warm.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 22:01

Rijden met de brace ging goed!!!!!
Ondanks dat het 'maar' dressuur was en aan de slof, viel het mij super mee!
Maar heb 1 probleem. Of ik wordt kip (ellebogen in een knik naar buiten, om mijn handen maar op je juiste manier te houden) of ik speel piano Huilen van het lachen
Morgenvroeg proberen te springen!!

En morgenavond weer met de buren de ring in, iig helpen. Maar of ik mijn witte kleren mee wilde nemen. Tuurlijk Go jij! Go jij!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 23:28

Balen Snoekiej Ach gut
JN Gefeliciteerd! Haha!
Simmie alvast succes!

Zo net les gehad, hij ging echt super lekker, is die vakantie toch ergens goed voor geweest Haha!
Ook de hoefsmid gebelt die komt morge even het ijzer er weer onder slaan, is dat probleem ook weer opgelost.
Ga nu lekker onder de koude douche, ben helemaal oververhit Clown

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:12

Goedemorgen. Lachen

Ik dacht dat zijn hele hoef was meegescheurd ingrid? Clown

gefelciteerd benthe! Haha!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:17

Hilde: Z'n hele hoef is wat overdreven, maar het deel waar de spijkers zitten is eraf, waarschijnlijk gaat ie dat lijmen ofzo.
Weet niet wat ie van plan was.
Miss laat ik alle ijzers er wel vanaf halen tot het weer is bijgegroeid, heb toch pas in september een cross staan.
Lijkt me toch het meest natuurlijke oplossing, zeker omdat ie ze niet nodig heeft.
Hoeft ie er niet uren aan zitten knoeien.
Laat eerst de hoefsmid er even naar kijken wat hij ermee kan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:17

Goeiemorgen!
Ingridje, ik zou er niet te makkelijk over denken. Vorstin heeft vorige week ook haar ijzer afgetrapt, en toen is het ook tot waar de spijkers zitten afgebrokkelt. Nu heeft hij haar nog 1x kunnen beslaan, maar hij zat heel dicht bij het leven en als hij er nog een keer afgaat, krijgt hij er geen nieuwe meer op.
Ik moet nu biotine bij gaan voeren, en ik heb vochtinbrengende creme besteld bij de Paardendrogist, dat helpt ook tegen brokkelen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:54

Goede morgen nog net!

Rosalie ja was erg warm Knipoog en erg leuk, allen wat probleempjes gehad, met me vriend, en ruzie gehad met een gozer Clown
Voor de rest was het gezellig Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:29

Ingrid, ik gebruik ook hoefvocht, super spul. Daarnaast kun je idd ook iets door het voer geven wat helpt bijv. biotine of msm zwavel.

Het rommelt hier flink en volgens weeronline krijgen we straks een flinke plons water, snel nog even de hond uitlaten. Vork