Net btw de hele zadelkamer uitgepakt en grondig schoongemaakt, zo alles nog opnieuw inrichten en dan kunnen we lekker alles weer inpakken..... Het is een hele klus, maar wanneer het klaar is, is het toch wel lekker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben helemaal blij dus.

Gefeliciteerd!!

, hij liep maar de springen en met dat hoofd in de lucht te blazen, hij had echt lol met zichzelf
Maja hij luisterde gelukkig wel, was niet echt gevaarlijk hij was gewoon prettig gestoord
. Na een half uur was ik met hem in gevecht, hij wilde heel hard vooruit en ik wilde stilstaan en hij vloog de lucht in, ja hoor hij trok z'n hele voortuig doormidden. Toen was het feest echt begonnen, we zijn maar gelijk naar huis gegaan, het was niet echt veilig meer. Want hij was door de elastiek tegen z'n hoofd helemaal gestresst geraakt
, op die kleine ongelukjes na dan

!!
, maar liever niet springen dan paard kapot
.
jipje_niekje schreef:Ik heb vanmiddag afgereden voor mijn aanhanger en ben GESLAAGD![]()
![]()
![]()
Ben helemaal blij dus.
Ga zo eerst maar eens even lekker op de bank hangen, want ben niet helemaal fit en het is me buiten toch te warm om wat te gaan doen.
, zul je net zien)
Tja je moet toch wat doen he, ik kan overdag toch niet slapen.

en erg leuk, allen wat probleempjes gehad, met me vriend, en ruzie gehad met een gozer