Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar heb net gemarineerde olijven gemaakt, + van die mooie caramelmandjes voor het toetje. Ga nu lekker in bad
Nickeltje schreef:Hm... dat klinkt lekker!!
Wij hebben vanavond gewoon hutspot... Mischien dat ik even chocolade mousse maak als toetje...
GvdT schreef:Zondag, maandag en dinsdag bijslapen en dan nog even een paar dagen doorbijten tot oud en nieuw

maar toen ik er eenmaal opzat had ik niks te zeggen
paard liep met mij ipv andersom
ze wilde opeens de ring niet meer in, heel snel omdraaien enz
ben het hele parcours doorgevlogen en op de laatste was ik zo boos, dat ik me teugels heb losgegooid en toen liep die BAM zo de balk eraf
mooi fout, moet ie zelf maar eens opletten 

op zich niet moeilijk, maar die animo gaat dan op de loop
)
ik boos, dus ik geef me daar toch ene trap, vliegt die recht overeind
dat had ik dus ff niet verwacht (ik probeer het altijd met rust op te lossen, ze heeft namelijk vroeger wat meegemaakt en is een keer achterover geslagen) dus in volle galop die ring in 
dwars door beide van de dubbel heen ongeveer
toen heb ik haar op de rem getrokken .... en toen ze stilstond weer verder gegaan (en dat in een lange lijn tussen 2 oxers
) maar ze sprong daarna heel goed , alleen laatste stuk begon ze weer te rennen

wou ik ook doen maar kan niet, omdat mijn vader geen paard heeft (iig niet 1 om mee te nemen naar het bos) en aangezien mijne het nog niet echt kent

Word niks
Moest vanochtend samen rijden. Ik op Loempia en mirna op Sunny. Loempia helemaal flippen
Dombo. Maar ik vind dat hij het maar moet leren. Dus mirna was klaar dus ik vroeg of ze wel even in de bak wou blijven stappen. En later was het goed