[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 14:52

Ik hoef helemaal geen kerstboodschappen te doen.
Maar ben nu wel weg naar het bos.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 15:08

nee, die heb ik laten bezorgen Haha! Maar heb net gemarineerde olijven gemaakt, + van die mooie caramelmandjes voor het toetje. Ga nu lekker in bad Ja

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:06

Hm... dat klinkt lekker!!
Wij hebben vanavond gewoon hutspot... Mischien dat ik even chocolade mousse maak als toetje...

Vanmiddag heb ik voor het eerst gereden met pessoa bit en het lijkt er op dat mijn paard eindelijk een goed werkende rem heeft!!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:34

Nickeltje schreef:
Hm... dat klinkt lekker!!
Wij hebben vanavond gewoon hutspot... Mischien dat ik even chocolade mousse maak als toetje...

Als je nog wat chocolade mousse over hebt .... Vork
Laatst bijgewerkt door Bitwise op 23-12-06 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:34

zesdest Haha!

Bitwise gefeliciteerd!!!

Nickeltje, pessoa is idd een goede noodrem Haha!
Lielle, klinkt lekker Ja

Vandaag lekker druk bezig geweest, paar paardjes gereden en wat klusjes gedaan die steeds waren blijven liggen. Vanmiddag de jonge 2.5 jr Flemmigh (dochter van Pim) ff lekker alleen laten bewegen in de bak. (gebeurt normaal ook wel, maar ik ben daar dan alleen maar als het donker is... )Lijkt goed te kunnen bewegen. Het is wel wat een hittepetitje, heel ander paard dan haar halfzus (de Cantos).
Morgen als het weer een beetje goed is, ff lekker met Pim naar het bos.
en 1e kerstdag is mijn pa jarig, dus eenmaal raden waar ik dan ben Knipoog
Zal vanavond nog even een kerstkaartje in elkaar flansen Pling

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:38

Ik heb deze middag aangevreten weipalen vervangen en schrikdraad gerepareerd. De ketting op de poetsplaats moet ik nog repareren. Heeft de Cantos in 1 dag tijd allemaal gemold. Hamer

reeskees, heb je het over mijn examen van gisteren?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:56

GvdT schreef:
Zondag, maandag en dinsdag bijslapen en dan nog even een paar dagen doorbijten tot oud en nieuw Clown

Ach gut
Als het goed is heb je nu de ergste dagen gehad!
Er zijn met kerst toch erg veel mensen in nederland die het zo druk hebben gehad dat ze alleen maar bij moeten komen, is echt erg eigenlijk. Postbodes, slagers bakkers, enz enz die zijn echt alleen maar aan het werk vlak voor kerst.

Wel lekker dat er dit jaar een zondag voor de kerst zit, ben je met de kerst misschien weer een beetje aanspreekbaar Clown

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:47

Ik heb bijna alle boodschappen laten bezorgen, vandaag nog even bij de Sligro laatste dingetjes gehaald.
Toen moest ik nog paardenvoer en hondenvoer halen daar was het wel lekker rustig Knipoog
En toen nam vriendje me nog mee naar Braaaf (ruitersportzaak) voor mijn kerstkado. Dat werden veel kadootjes Bloos

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 00:20

ff snel! ben net terug van 2 dagen veendam met Animo Bloos
ging heel slecht Bloos!
1e pc was die overigens super te rijden!! erg braaf, maar was ook erggg warm daar Bloos
2 balkjes, een dom pechbalkje en 1 op de laatste, schoot wat weg.
hele middag super braaf daar gestaan op stal...we keken onze ogen uit dat ze zo rustig was... Bloos maar toen ik er eenmaal opzat had ik niks te zeggen Bloos! paard liep met mij ipv andersom Boos! ze wilde opeens de ring niet meer in, heel snel omdraaien enz Boos! ben het hele parcours doorgevlogen en op de laatste was ik zo boos, dat ik me teugels heb losgegooid en toen liep die BAM zo de balk eraf Haha! mooi fout, moet ie zelf maar eens opletten Tong uitsteken

vanmorgen weer het zelfde, snel ander bit er in gedaan (ik reed met dubbele teugel op bit en neusriem) hielp weinig, maar ging op zich wel redelijk goed, sprong op zich goed, maar zo heet Bloos!
1 banketstaaf balkje op de laatste... erg jammer, maar ze denderde weer dwars door me hand heen, en ze hadden van die stinkmodder lijnen met 3 sprongen achter elkaar of 2 met een dubbel enz... Bloos op zich niet moeilijk, maar die animo gaat dan op de loop

smiddags kleine finale weer het zelfde, kreeg haar de ring niet, vloog omhoog en sprong bovenop een ander paard (gelukkig zat er niemand op Bloos! ) Boos! ik boos, dus ik geef me daar toch ene trap, vliegt die recht overeind Bloos! dat had ik dus ff niet verwacht (ik probeer het altijd met rust op te lossen, ze heeft namelijk vroeger wat meegemaakt en is een keer achterover geslagen) dus in volle galop die ring in Bloos!
ging ze weer aan de loop... in een lijntje van oxer naar dubbel liep ze dwars door me hand heen Boos! dwars door beide van de dubbel heen ongeveer Boos! toen heb ik haar op de rem getrokken .... en toen ze stilstond weer verder gegaan (en dat in een lange lijn tussen 2 oxers Bloos! ) maar ze sprong daarna heel goed , alleen laatste stuk begon ze weer te rennen
dus alleen de dubbel eraf en verder foutloos.

naja was gezellig ...laten we het daar op houden, paard loopt immers ook pas 1 jaar in de sport en heeft nooit een groot concours gezien en met mij al helemaal niet Lachen

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:25

al zolaat en alsnog EERST!! Pling

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:28

Dan ben ik eens een keer 2 st

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 17:51

Haha en ik 3e! Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:05

Stille boel hier zeg!!

Springen met pessoa gaat echt (bijna beangstigend) goed!!! Ik heb voor een hindernis waar ze onder me uit wou lopen zelfs iets te enthousiast geremd waardoor ze in een bijna verzamelde draf de hindernis nam... Echt een bizarre ervaring dit...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:12

Hahaha *LOL*
Mijn vader heeft ook een keer met een pessoabitje gecrosst. Ons paardje was altijd veels te snel.
Maar toen hij in Diepenheim met het possaobitje over de finish kwam had hij nog nooit zo heerlijk gereden.
Waren ze gewoon een minuut te laat binnengekomen Clown

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:17

Hm... dat is inderdaad wel iest waar ik aan moet wennen. Nu ben ik altijd te snel, dus ik heb wel wat speling...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:52

ik snap nog altijd die regels van de knhs niet... wat betreft de hefboomwerkingen.
maar gelukkig dat het werkt nickeltje.... ik dacht van het weekend ook even aan dat bit, maar ben er nog steeds geen voorstander van Bloos

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 21:15

Bt: ik ook niet. Maar ik ben inmiddels 2 jaar aan het klooien om mn paard beheerst over een hindernis te krijgen en er zit geen vooruitgang in...
Met dit bit wel.
Maar ik hoop dat ze over een tijd rustig genoeg geworden is en genoeg vertrouwen heeft om weer met mn gewone bitje te kunen rijden...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 22:51

ik rijd Tal sinds 3 dagen met een rotary bit, dubbelgebroken water, nou dat gaat echt zo lekker! ze kan zich best sterk en hard maken, en nu drukt ze zich nog wel een sweg, maar pakt niet zo vast en is al helemaal niet sterk. Moest in galop dr zelfs even bij porren, terwijl we normaal plat door de bocht gaan. Dus misschien ook eens iets om uit te proberen, dit bit? Ga er zeker komende keer mee springen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:19

Wat is een rotary bit?
De pessoa die ik nu heb is enkelgebroken. En waar ik normaal mee rij, en ook dressuur is een dubbelgebroken bit van K en K, zo'n koperkleurig duur speciaal metaal mengsel, ben de naam even kwijt... Dressuur gaat daar echt heerlijk op, maar springen en crossen dus echt niet en nu heb ik dit als uitweg gekozen en het lijkt lekker te werken, ze ontspant ook wat. Ik hoop gewoon over een half jaar ofzo weer te kunnen springen en crossen op mn dubbel gebroken ding...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:32

Goeiemorgen!

Ik ga zo met Online naar het bos.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:34

Doei!

Lekker scum Haha! wou ik ook doen maar kan niet, omdat mijn vader geen paard heeft (iig niet 1 om mee te nemen naar het bos) en aangezien mijne het nog niet echt kent Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:53

Goeiemorgen!
Vrolijk kerstfeest Haha!

Veel plezier Scum.
Arme Kimmie Ach gut
Kun je niet wisselen? Jij op Sunny en hij op Loempia Clown

Ik heb net lekker wat kerstbrood gegeten en ga me nu maar eens aankleden.
Opa en oma komen zo!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 13:26

Gezellig vief Lachen

Nee sunny en Loempia samen? Bloos! Word niks Clown Moest vanochtend samen rijden. Ik op Loempia en mirna op Sunny. Loempia helemaal flippen Clown Dombo. Maar ik vind dat hij het maar moet leren. Dus mirna was klaar dus ik vroeg of ze wel even in de bak wou blijven stappen. En later was het goed Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 13:49

Ohw Clown
Stelletje kneuters zijn het!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 14:25

Fijne kerstdagen allemaal!

Ik heb gister een heerlijke lange buitenrit gemaakt met Valdi en mijn 2 zusjes op hun pony´s! De paarden waren echt braaf, Valdi zag onderweg alleen een hééééééle enge shet, ze schoot echt alle kanten op! Eng hoor zo´n mini paardje.... Knipoog

Vandaag lekker uitgeslapen en nu zo maar is kijken of opa en oma´s nog bij mij thuis zitten (kben nu bij vriendje)