Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
), hoop dat ik ze zo snel mogelijk weer in gang heb!
...)
, canch had gisteren ook wel wit/doorzichtig snot na het rijden, heeft ze ook altijd deze periode. Maar hoesten doet ze gelukkig niet (momenteel). Mss zo snel mogelijk beginnen met die cortico(cortisol?), dan is het mss zondag al beter. Het is zonder wel niet zo een erg zware cross, dus zou wel moeten lukken
?
!
Vind t nog niet erg. M'n paard heeft inwendige bloeding gehad ergens in neusgat en die snot is met klein beetje rood erbij. Alsof dat het wat reinigt.
, maar ik wil ze niet meer horen, wil ik ze starten...
, zal dan alvast duimen dat 't doorgaat, want klinkt al alsof je der zelf behoorlijk op gebrand bent!
Had je niet gezien in BN, maar was dan ook zonder zus en vriend dus kon je niet kennen
Leuk om jullie eerste verhalen al te lezen. Ik moet nog wachten tot Affligem voor onze "officiële" seizoensstart. Net een weekje in verlof geweest dus ponylief zelf niet gereden (wel 3x gewerkt door mijn zus), kroop er gisteren terug op BOOMMMM. Dat belooft dus! Gaat er nog iemand naar Affligem eigenlijk?
Hanne_SP schreef:Iets met paarden te maken?
ja
Spannend zeg!
Dat ik niet te laat kom hehe
Denk niet dat we daarover gaan klagen.
. Ik duim alvast dat het door gaat
!
.
.
namiddag ben ik wel thuis en had ik dus eigenlijk wel kunnen meedoen… (dacht dat dressuur los van de rest ging zijn). Maar goed, de agenda wordt nog druk genoeg met Affligem/Gavere/Tielt/evt. Brugge… Stom dat bijna alle OCC's zo kort op elkaar volgen. Van mij ook nog een gelukkige verjaardag trouwens Varekaj!