[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:47

Zo, ik heb weer gewerkt, ga zo op naar college van een nieuw vak: Psychology of Abnormal Behaviour. Daarna naar Vorstin, die heeft een dagje vrij :)

@ Noor, wat een schatje <3 Ben benieuwd van de spam van buiten :D
@ Evelien, dat zou wel top zijn zeg als die heup weer goed te krijgen is!
@ Vief, prachtige jasjes weer! Die bruin-creme Frank Somner zijn echt mooi :~
@ TG, lekker genoten dus :D Bari heeft idd echt een puntbuik!
@ Mirthe, http://www.wildhorsecolors.com/images/p ... sTiger.JPG :+ Jammer van je 179 punten
@ Bentje, veel plezier!
@ MM, gaaaf!!
@ Sannn, gaaf dat je kan starten in Markelo!
@ Mootje, waar komt het idd vandaan? Wat aan het paardrijden trekt je niet meer? Ligt het aan Corion of echt aan paardrijden (en alles er omheen) in het algemeen? Wel heel moeilijk hoor. Als je echt serieus twijfelt, kun je Corion dan niet een poosje door iemand anders laten rijden (leasen ofzo) en dan een poosje aankijken of je het gaat missen?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:50

Dag dag EL, dit jaar lukt het niet ;( . Jammer genoeg! Volgend jaar in de herkansing, en nu duimen voor Westerbork.
Enige positieve hieraan: er is weer iemand blij die nu nog op de wachtlijst staat. ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:57

Balen Texelse!
Mootje: Wat vervelend zeg. Ben idd ook benieuwd waar de frustatie vandaan komt.

Ik heb net even op startlijsten.nl gekeken en ik kan ook starten in Markelo Snorrewind :D

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:00

Lielle, dit was zal maar de laatste druppel om het uit te spreken. Tot nu vond ik dat ik niet zo moest zeuren... ik twijfelde al de laatste 1.5 jaar van mijn vorige paard. Dat had de ideale tijd geweest om er mee te stoppen, maar heb dat toen niet gedaan, omdat ik het rijden van andermans paard toen wel heel leuk vond...
Verleasen doe ik liever niet, aangezien dit juridisch niet heel simpel is en hoe verkoopklaar is hij als ik wel tot verkoop over ga?
Ik kijk het nog een maandje aan en als ik dan nogsteeds twijfel, ga ik misschien wel even langs bij Jeroen...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:01

San, lekker dat je kan starten in Markelo.
Anthea, voor jou ook fijn dat je kan starten!
Mo, wat balen dat het je niet zo lekker zit met paardrijden. Corion is inderdaad ook een paard met gebruiksaanwijzing, dat had ik op de instructieweken al gezien. Voor jezelf misschien nagaan of het aan jezelf of aan het paard ligt. Misschien dat een wat kleiner/makkelijker paard het voor jou ook weer leuker maakt om te rijden. Of evt eentje met al wat ervaring, waarvan je wat meer opaan kan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:21

Is Corion niet rijtechnisch een maatje te groot voor je? Ik heb dat idee al eerder gehad, en dat is ook geen schande. Gisteren toonde je vrij onzeker (voor wat ik kon zien, moest zelf ook erg opletten met een lastig paard onder mijn billetjes) en daar maakt hij graag misbruik van. En dat gaat - heel begrijpelijk - frustreren, en dan is alle geld, tijd en moeite ook niet leuk meer.

Ik kan me voorstellen dat je beter af bent met een makkelijker en/of verder doorgereden paard, Corion vraagt volgens mij een erg handige en doortastende ruiter.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:31

Ik begrijp je helemaal Lielle :j

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:52

Moeilijk Mo! :(:) Corion is inderdaad niet zo'n makkelijke.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:27

Balen hoor Mo! Lastige keuze!

Vandaag een cursus gehad vanuit het kappersvak, nu weer lekker thuis. Kleine man ligt in bed. Kan ik ondertussen even kijken naar welke wedstrijden ik wil gaan starten.

Morgenvroeg gaat zusje voor de 2e keer bij hetzelfde paard kijken. Ga dit keer niet mee, maar ben wel heel benieuwd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:29

Ik ben lekker blond bezig :o
Ben verschrikkelijk kwaad op mijn Blackberry omdat ik opeens niet meer kon sms'en en bellen. Vanalles geprobeerd en nu een backup aan het draaien lees ik net op nu.nl dat er een landelijke storing is....... :+

Noor en Mams: Wat een geweldig lief veulentje! Wat moet dit een heerlijke afleiding zijn <3
Mootje: Wat lastig zeg... :(:)

Zal de rest straks bijlezen, nu eerst gauw richting trein!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 17:33

Jeetje, Mootje. Wat een moeilijk dilemma zeg! Corion is inderdaad niet de makkelijkste, maar wel heel gaaf. Maar goed, daar heb je ook niks aan :+ Ga op je gevoel af, dan komt het wel goed!

Ik ben echt gesloopt!! Ga straks nog eten bij de mensen van stal, dan komen er nog een paar (incl. vriendje) bij KJ kijken en dan ga ik toch echt plat :Z :Z

Edit: Jer is weer goed trouwens *\o/* Heb hem een kwartiertje - twintig minuten gereden. Ga denk ik niet naar EL aangezien ik niet weet wat het was én ik voor die tijd dan echt nog een keer moet trainen. De crossles van woensdag komt voor het mooie nog even te vroeg.
Ik denk dus dat ik die naar vrijdag of zaterdag verplaats.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 17:40

Hoi hoi

Ik ben helemaal opgewonden :D :D Mams en ik zijn net een buitenrit gaan maken met Zeus. Mams op de fiets. Bij het zandpad aangekomen was Zeus ineens wat frisser. Op dat moment zegt mam he marijk kijk een veulen dartelend in de wei. Dus ik Zeus stil gezet even dat lieve shetlandveulen bekijken. Maar toen keek ik beter en zag er een vliezig iets op het randje van de wei liggen. Bij beter kijken bleek het dus een veulentje te zijn die er net uit was gevallen zeg maar. Was met het hoofdje uit het vlies maar de rest zat nog in het vlies. Dus wij even kijken hoe die het allemaal deed. (mams had al gekeken maar het hoofdje was er echt uit dus ze moesten het echt even zelf doen) Toen was hij er uit en wou hij direct opstaan. Maar hij lag op het randje wei met daarachter een sloot en mam zei nog, zou hij niet met opstaan in de sloot vallen, en plomp hup kukkelde zo de gelukkig droog staande maar wel van die dikke taaie klei sloot in. Mams direct van de fiets gesprongen dat veulen uit de sloot gehaald in de wei bij een super lieve moeders gelegd en toen via via de eigenaar gebeld. Gelukkig kregen we hulp van een hele lieve meneer die zijn hond aan de boom knupte en mama ging helpen. Toen mama terug kwam helemaal onder het bloed had Zeus ineens in de gaten door die lucht waar mama mee bezig was geweest. Eigenaar kwam heel snel en de merrie was 3 weken over tijd en vanmorgen was er helemaal niets aan de hand geweest. De eigenaar had zich nog afgevraagd of er ooit iets uit zou komen. Man was helemaal blij dat wij er waren geweest. En mams en ik voelden zich heel stoer :D
Zeus vond het prachtig heeft 3kwartier als aan de grond genageld staan kijken.

Oooh mootje das een moeilijke beslissing.
Foto's heb ik nog niet. Maar maandag willen we hem laten keuren en dan hoop ik gauw foto's te hebben (hij is al een helemaal gekeurd dus ik verwacht geen grote problemen)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 17:44

Goedemiddag/avond!

Als eerste: Noor en Margreet: Heel erg gefeliciteerd met het veulen *\o/* *\o/* Hele leuke naam!
Karen: leuke foto's!
Evie: Succes met je tentamens!
Marijke: Wat ontzettend leuk voor jullie!
Mo :(:)
Wat jammer Texelse! Hopelijk gaat het voor Westerbork wel lukken.
Jeetje Marijke! Stoere reddingsactie van jullie!

Morgen dagje vrij, de leraren gaan een dagje uit en alle leerlingen krijgen vrij :Y) Wel lekker voor ons.
Morgenochtend springles met Bo en 's avonds dressuurles met Las. Bo mag zaterdag mee op (oefen/BB) springwedstrijd :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 17:54

Mootje: Lastige keuze. Maar kan mij ok voorstellen dat als je lastiger paard hebt het allemaal al minder leuk is. Ik denk dat bij een paard waar alles net wat simpeler bijgaat je alweer veel meer schik erin hebt.

Net springles gehad met Trakkie voor het eerst. Hij was net raket :D Hij heeft nog nooit zo fanatiek gesprongen. Daarna ook les gehad met Maat en ook die ging lekker.

En mijn nieuwe crosset is binnen!!! Moet nu nog even vlug Het en een pony rijden, maar zal daarna een fotoshowen. Het is echt mooi <3

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:13

@ mootje ik snap helemaal dat het een lastige beslissing is. Mijn ruin is eigenlijk te mans voor mij maar hij springt zo heerlijk als hij normaal doet. Twijfel steeds meer of ik hem wel moet verkopen.. Ook ivm zijn leeftijd.
@ lau fijn dat je lessen zo goed gingen.

Ik ben helemaal gaar. De hele dag Boa studie gehad. Ben gesloopt..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:35

hello :)

Mo: erg lastig allemaal zeg, miss dat idd een meer ervaren paard weer plezier terug kan brengen in het rijden?
Lau: uiteraard foto's hahah! Ik heb vanavond springles :D
Texelse: jammer dat EL niet door gaat!
Anthea: ik mag ook in snorrewind starten :D
Marijke: stoer hoor!
Noor: fijn dat Jer weer goed is, altijd een opluchting.
Vief: storing? ik heb nog niks door gehad bij mijn BB :+

en nu ga ik eten hahah, vanavond dus weer springles *\o/*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:56

Goede avond!!

Noor zeg dit genoeg :~ :D
Mo :(:) kan me eigenlijk wel goed vinden met de reactie van lielle! goed nadenken meid!!
Lau lekker gereden dus :) Je hebt PB ;)
Karen lekker gereden op het strand!
MM ook fijn gereden!

Heb les gehad, ging ook goed niet aan springen toegekomen aangezien ik 40 minuten van het uur er naast stond meneer is even gereden door instructeur <3 zegt genoeg denk ik :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:12

Hallo!
Vief :+ Haha gelukkig ligt het niet aan je bb!
Mootje moeilijk hoor! Sterkte met de beslissing! :(:)
Noor leukerd! :D
Lau ik ben benieuwd naar je crosset!
MM een heel avaontuur dus! Gelukkig dat jullie er dan waren.

Ik ben vanmiddag met W wezen crosstrainen! Ging echt super! Staan ook 2 smalletjes van banden achter elkaar en daar durfde hij vorig jaar niet eens langs, maar we hebben ze beide gedaan! :D Ook de picknicktafel en alles ging goed! :+: Daarna C nog even thuis gereden en die gaat ook steeds beter. Stap er nu ook zo op zonder te longeren.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:06

MArgriet fijn dat je training goed ging :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:09

Super Margriet!!

Mijn crosset <3
Afbeelding
Afbeelding

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:11

beetje rose lau!! maar wel goed herkenbaar, en erg origineel. ;)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:12

Stoer Lau! Mooie stippen :D :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:14

Margriet: Super dat beide paardjes het zo goed deden
Laura: Gave crossset 8-)
Evony: Succes met je springles!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 20:17

Gave set, Lau!
Wat een gebeurtenis, MM. Ik vond het heel bijzonder om de geboorte van KJ mee te maken! :j

Ben echt zo ontzettend gaar.
Mijn ouders blijven in Keulen voor een behandeling, dus ben home alone. Zo Tayla nog een rondje om, douchen en héérlijk in mijn eigen bedje!
KJ heeft inmiddels 4 halsters trouwens := Twee leren, waarvan 1 met hengstenketting :Y) (die kan ik nu mooi voor mams gebruiken) en twee gekleurde stoffen :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:19

Lau :~ wouuuuuuw wat gaaf zeg!!!

Noor geloof ik best hoor dat je moe bent :D
gaat King john ook naar de hengsten keuring ooit :)