[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:34

Leuk! Waar gaan jullie heen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:36

Naar Moordrecht voor een les van Michiel. Ideaal van Moordrecht is dat het niet op gras is, dus je kan (nagenoeg) altijd terecht.
Balen dat het bij jullie weer gevroren heeft!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:40

Dat is inderdaad wel ideaal! Hier in de buurt is het echt nog bagger. Maar ze zeggen dat het na woensdag ook 's nachts boven 0 blijft. Ben nu aan het duimen, kan ik misschien van het weekend het bos in!
Eerst maar eens kijken hoe het rijden gaat, maar goed. Daar hebben we het nu even niet over. ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:03

Iedereen nog een goed nieuwjaar!!!!

Ben nu ook weer onder de levenden en alweer druk aan het studeren :Y)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:32

@ rowo:
Meeste nieuwe eigenaren hebben we nog wel contact mee, in elk geval de laatste 6 die we verkocht hebben nog wel. 1 meisje was hier afgelopen jaar zelfs weekje op 'vakantie' met het paard! En komend jaar gaan we daarheen, ze woont in Noord-Holland en dat is natuurlijk wel handig met het oog op wieringerwerf (texel). Kan paard van Dienke mooi overnachten daaro :P

en nu weer verder met studeren...

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:46

Hee allemaal, ik zit nu in de auto o naar amsterdam. Me broertje heeft nieuwe rijschoenen nodig, maar meneer is erg lastig me schoenen dus alleen die van de decathlon zijn goed. En ook niet zo duur voor eouders want die andere heeft hij niet eens een half jaar gehad. Hier ligt er eigenlijk geen sneeuw meer alleen wat op grote hopen lag. Vannacht ook hier weer gevroren dus bak is weer hard. En bos is 1 pad en daar ben je met 5 min over heen. Dus niks aan. Maar ga stoppen want we zijn er al.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:06

En weer terug van rijden. Ging super en neej heb geen spierpijn.
Heb ze gelijk even verwend met een wormenspuit en wortels :).
Wat leuk dat jullie volgende week gaan crossen Mootje. Ben jaloers.

Ik heb ook echt zin om weer te gaan trainen....

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:22

Een beetje laat, maar ook namens mij een sportief en gezond 2011 toegewenst! :D

Doordat ik deze week gewoon echt niet fit was had ik de wedstrijd van vandaag maar afgemeld. Ouders zijn ook ziek geworden. Dus nu een vrij dagje.
We hebben een ontzettend leuk oud en nieuw gehad. Mooi feest gehad wat tot vroeg in de ochtend door ging :+. Gister zoals elk jaar een gedeelte van de familie langs geweest.
Vanmiddag de paarden even rijden :). Verder een lekker lui dagje.
Morgen gelukkig ook nog vrij van school, dus dan kan ik thuis aan een hele hoop opdrachten beginnen. Maar daar moet ik nog maar even niet aan denken :=.

Leuke pups Mithe!
Oh oh Billy, 2 paar, dat is wel erg := ..

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:22

Hallo!
Oew mootje leuk!!
Ik ga vanmiddag naar Turbo met een groepje, ben benieuwd.

Hier begon de bak iets te ontdooien. Maar helaas is het nu weer keihard. :\

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:30

Margriet... Jij werkte toch ook bij de Welkoop??

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:44

zooo, flink opgeschoten, laat het nu even hierbij, morgenvroeg nog keer overheen lezen en dan mailen naar de KNHS, SRP en de UT. en dan vrijdag definitieve afspraak/kortsluiting over mijn masteropdracht, wil 'echt' aan de slag met het onderzoek, heb het wel gehad met die voorstellen en onderzoeksmethoden :P

@ BV: ja, dat klopt ;)

Ff paar bammetjes eten en dan weer richting Dienke, vanmiddag/vanavond gourmetten (biertjes drinken)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:47

Veel plezier Weule. Daar gaat je huis altijd zo van stinken :o

Ik ben eindelijk van de bank afgekropen en heb een was in de machine gedaan!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:47

is bij vrienden van Dienke d'r ouders...
(alleen mis ik/we nu wel boer zoekt vrouw... )

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:55

Neej hoor Jeroen.. De TV gaat gewoon aan!!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:18

Margriet: Doen jullie nog mee aan 'De Beste Start' Workshops???

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:39

Kim: Ik kom deze week niet meer in Wolvega ben ik bang.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:58

Hoi,

Heb mijzelf maar eens van de bank gesleept en 2 paarden meegenomen naar de manege. het heeft hier na een dag goed dooien weer wat gesneeuwd en gevroren. De wei is nu 1 ijsplaat. De ruin heb ik maar 10 minuten kunnen longeren en die ging zelfs nog van achteren onderuit. Ging uit zijn plaat aan de longe. Verder hem niet gereden want het was veel te druk in de manege. Merrie nog even gereden. half uur erg consequent moeten zijn want verder dan de uitgang wilde zij niet en alles was eng..laatste 10 minuten ging het goed en toen ben ik gestopt. Niks aan om zo te moeten rijden maar het moet maar even. Het is in elk geval niet goed voor mijn humeur of motivatie..

Ik las dat de 1e volgende week al gaan crosstrainen? Daar hoef ik voorlopig nog niet aan te denken

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 16:07

Zo weer onderweg naar huis. Me broertje heeft zijn schoenen weer en een witte rijbroek. En me moeder een winterjas. En ik kreeg heel lief van mijn broertje een dekje voo ee cross. Knal rood, zo is me cross teneu ook weer wat completer. Urie heeft al 2 dagen vrij maar morgen weer dr les. Ik ben echt jaloers, wil ook crosse, maar die gaan heel veel plezier.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 16:14

Caro, Balen dat het zo druk was in de manege. Ja, eigenlijk zouden we 19 december gaan, maar dat kon door die stomme sneeuw niet doorgaan!
Sanurie, Lekker geshopt dus!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 16:28

Goeiemiddag!!

Heerlijk uitgeslapen tot 13.45 :o

Fijn dat je vertrouwen weer terug lijkt te zijn Sussie :D !!
Ohjee Dorien! Hopelijk liggen ze toch nog ergens en heeft Toby ze niet opgevroten :=
Gaaf, zo'n sprong. Moet je wel een gruwelijk goed paard voor hebben.
Beetje te laat, maar alsnog succes op concours Evelien!
Jeroen, ja ik weet het, maar het blijft voor mij het Boertjes concours _O-
Leuk Mo dat je volgende week gaat crossen! Ik mag zondag eindelijk weer :D
Balen dat ook je ouders ziek zijn geworden Kim! Begrijpelijk dat je hebt afgemeld. Het filmpje is trouwens nog aan het uploaden.
Veel plezier Jeroen&Dienke! Wij gaan ook nog weer gourmetten vandaag (voor de 3e dag := ) krijgen het maar niet op.
Balen dat de merrie niet zo veel wilde Caro!

Ik heb als het goed is een Charles Owen cap gekocht, de showjumper XP. 2e hands, was diegene te klein dus amper gebruikt. Vroeg nog nieteens de helft van de aankoopprijs.
Van het stappen & de film is weinig gekomen, meisje van de film die las mijn bericht te laat en stapmaatje heeft me een ku'tstreek geleverd... Oom (gaat ook altijd mee, die is maar 7 jaar ouders als mij)&ik moeten eens een hartig woordje met haar spreken. Mijn oom was op een ander feestje en daar kwam ze met haar nieuwe scharrel (ze had haar ex gisterochtend gedumpt!). Had mij rond 4 uur gebeld of ik met haar ging stappen en toen ik haar om 12 uur opbelde waar of ze bleef zei ze vergeten en ik ben ziek. Toen zat ze dus nog op dat andere feestje waar mijn oom ook was {x) als mijn oom dat had geweten had ze daar al een probleem gehad. Lekker zoiets weer.

Ik zal zo eens gaan rijden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 17:36

Goede middag!!

Mootje leuk dat je volgende week gaat crossen!! wil ook wel een x komen lijkt me wel leuk!!
Jeroen goed bezig geweest!! veel plezier met eten straks bij BV :)
Caro balen dat je merrie niet wilde.. ook van de sneeuw en vorst.. hier is echt alles weg heb vandaag in de buiten bak gereden en een rondje over straat, paard vond het heerlijk :D
Mirthe jij ook goed geshopt! lekker grietje dat :=
Lau ook studeerse!

heb vandaag even lekker in de buitenbak gehobbelt, en een rondje over industei terrein.. peerd vond het heerlijk!
Nu lekker bank hangen :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 18:22

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Ik ben weer terug uit Sölden, heb echt een heerlijke week gehad.
Echt de hele week strakblauw en goede sneeuw. Ben donderdag nog mee wezen apresskieën, maar dat liep gelijk een beetje uit de hand :+ Het was heel leuk, maar de dag erna was ik toch wel aardig brak en heb ik een halve dag niet geboard. Oud&Nieuw vieren was ook mooi daar, veel siervuurwerk en weinig echt geknal. Vanochtend zijn we om 4 uur weggereden, en 9 uur later waren we weer thuis. Mooi vlot doorgereden dus :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 19:03

Fijn dat je weer heel thuis bent Snoekiej!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 19:08

Heb alleen maar mijn knie een beetje verdraaid tijdens het boarden op de brak-dag, dus dat valt wel onder heel ja :D
Ben wel weer zwaar aan het afkicken hoor, na een vakantie heb ik altijd zo'n droevig gevoel als je weer alleen thuis zit.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 19:28

Zo, dat hebben we ook weer overleefd. :D
Ik was 6e in de B en had een balk in het L. Meneer was iets te enthousiast na 2,5e maand geen concours.
In de B was hij helemaal niet te rijden, was wel dubbel 0 maar de stijlpunten waren niet erg hoog. In het L liep hij beter, hij ging alleen knetterhard op de dubbel af en ik kreeg hem niet goed terug waardoor we een fout kregen, kwam te dicht. Had hem gewoon op groot af moeten laten gaan, hij is handig zat. :7
Een balk was daar geen schande, het was echt een slagveld. := Stond ook geen simpel parcours, eigenlijk niet fair voor het B maar wel leuk voor het L en hoger.
Volgende week weer gewoon een rondje L, kijken of de rem het dan beter doet.

Leuk Mo! Ik moet Capri nog waterproof krijgen voor Chaam dus ik moet ook weer aan de bak.
Caro, balen dat het zo druk was! Het moet ook gewoon weer beter weer worden.
Snoek, fijn dat je het naar je zin hebt gehad. :)