[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 10:59

peanutbutter schreef:
Ze zijn daar heel aardig Rowo. Ik heb toen gewoon gebeld van goh ik wil bestellen en hoe doen jullie dat naar het buitenland. En heel vriendelijk en rustig. Mail beantwoorden ze ook gelijk.

Engels is voor mij ongeveer hetzelfde als chinees. Ik kan het verstaan, maar spreken is een heel groot probleem.

_lautje_

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:01

Ik kan wel even kijken of hij loopsplitten heeft.

Dat is wel heel jammer Rowo.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:03

ROWO @ een website geopend via google vertaald deze het naar het nederlands !!! heeft mij ook al wat geholpen, de zinsopbouw is wat krom maar dan kun je wel de woorden begrijpen. Ik moet eigenlijk ook nog wel wat dekens erbij, zodat ik wat reserve heb om de dekens ook te wassen. Heb nu van alle grams eigenlijk 1 deken. Maar ja....je kan niet altijd alles tegelijk HE !!!

MOOTJE @ je mag mij idd op het lijstje zetten dat ik ook wel wil ja. Moeten we gelijk even kijken wanneer de data zijn dat ik een beetje vrij kan zijn van de dienst, maar ik heb het rooster van 2011 al. Als er dan een groep bokkers ook kunnen zou dat helemaal leuk zijn. Dat het niet goedkoop is wist ik al dus dan kan ik er nu ook al vast rekening mee houden.. ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:04

Nee, ik wil niks aan huis bezorgd hebben. Dat komt altijd op kantooruren, en dan ben ik op mijn werk. Ik wil altijd zelf afhalen. En Agradi, daar zit ik 5 min. vanaf.
Maar die vlieger gaat dus niet op.

Dan maar naar de plaatselijke ruitersportzaak. Alleen zijn die weer gesloten als ik thuis kom van mijn werk.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:05

Ik vind zo'n week eigenlijk helemaal niet zo duur als je bedenkt dat alles erbij in zit voor jezelf (alleen geen drinken) en je paard.
2 uur les per dag, voer, stalling, slapen, ontbijt/lunch/diner etc.
Ik vind het het geld wel waard.
Plus dat ik het gewoon erg gezellig vond en leuke mensen heb leren kennen waar ik nog steeds contact mee heb :-)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:06

Kost dat dan??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:06

peanutbutter schreef:
Dat is wel heel jammer Rowo.

En eigenlijk best dom :+ Heb VWO gedaan, maar aan mijn engels is dat niet te merken :=

Overigens heb ik voorlopig nog niet wat nodig, maar anders trek ik hier wel ff aan de bel.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 11:06

Afgelopen jaar zijn we de eerste Allround paardenweek gegaan. (tweede week juni). Deze week zijn er met name veel volwassenen, omdat de schoolvakanties dan nog niet zijn begonnen :D
Je moet alleen wel heel snel zijn met opgeven, als in de dag dat het online komt!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:07

Ik zou ook wel weer richting errmelo willen volgend jaar :o
Jack staat ook al drie weken onder een katoene dek staan maar ben bang dat hij binnen nu en een maand ook geschoren word

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:07

Mo: Geen loopsplitten. Heb hier thuis nog een 195 400gr Dominick liggen en een 185 360gr Dominick. En nog 2 mooie zwarte wollen dekens (en Jan heeft nog veel liggen geloof ik aan dekens).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:08

Die wollen dekens van PB zijn mooi! :D (Of zijn het andere Laura?)

Edit: ben lekker aan het werk trouwens :o Dit is wel heel erg.
Laatst bijgewerkt door _Noor op 14-09-10 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:08

Rowo: Als je wat nodig hebt kan ik het altijd voor je bestellen hoor. Ben volledig 2 talig.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:09

Nee, dezelfde :P

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:09

Hier staan ze sinds vorige week als het regent ook onder een 0 grams regendeken (2x QHP en 1x Pfiff). Pancho ook als de temperatuur onder de 18 graden blijft want die is heel snel verkouden.

Rowo: hier hebben we er nog 1 die denkt van suiker te zijn. Weltsieger haat echt regen. Zodra het begint te regenen staat hij zielig te doen aan de draad. Meneer heeft het ook snel koud.

Verder nog iets over instructieweken gelezen. Met Pancho hoef ik daar niet heen te gaan. Op een ander eet hij niet en is hij bang in de stal. En dat houdt hij gerust 2 weken vol. Toen hij op de kliniek stond na zijn griffelbeen operatie was hij onhandelbaar (lees doodsbang) en wilde absoluut niet eten. Met ons erbij konden ze gewoon het verband verschonen en was hij braaf, maar helaas stond hij helemaal in Moerbeke dus daar konden we niet zomaar even heen. We hebben hem daarom maar eerder mee naar huis gekregen. Mijn Pancho doe je dus geen plezier met een weekje vreemde stal. En Weltsieger heeft veel rust tussendoor nodig voor zijn spieren dus iedere dag trainen wordt hem ook niet. Vind het dan zonde van mijn geld.

Ik heb vanochtend Pancho gereden in de storm. Man wat een wind. Paard natuurlijk overal bang voor. Stappen aan een lange teugel was vandaag niet te doen. Maar eenmaal aan het werk begon hij te lopen :D Mooi bovenin, los door zijn lijf en alle oefeningen gingen vanzelf. Had zo een Z proef in kunnen rijden en winnen. Ben trots op mijn paard!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 11:09

Die wollen deken heb ik al, toch? Die is inderdaad erg mooi :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:10

Ja, die heb jij al :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:11

Maar goed i kga mijzelf bannen. Moet nog wat rijden (morgen klanten voor een pony en van de week buitenlanders voor Celtic waarschijnlijk) en vanavond voor het eerst werken :+

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:11

De eerste allroundweek wilde ik eigenlijk wel weer gaan.
Is mij prima bevallen.

O een dikke wollen deken heb ik ook nog nodig. Heb je die in 195 en zoja wat kost dat?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:15

Jou wollen dekens zijn echt super gaaf PB. Ik kom zelf al om in de wollen dekens en wil er een aantal verkopen. Ik zoek nu nog een hele dunne zweetdeken. Dunne wollen en fleece zijn te warm nu.. Iemand tips?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 11:17

Rowo, misschien zo'n badstoffen deken? Alleen ik heb geen idee waar je die kan kopen :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:20

Badstof is dan idd fijn! Had er voor de pony altijd een :) zou zo ook niet weten waar je die nu kunt kopen..

bianca1980

Mootje schreef:
Afgelopen jaar zijn we de eerste Allround paardenweek gegaan. (tweede week juni). Deze week zijn er met name veel volwassenen, omdat de schoolvakanties dan nog niet zijn begonnen :D
Je moet alleen wel heel snel zijn met opgeven, als in de dag dat het online komt!

Dan ga ik morgen gelijk even kijken op de kazerne. Per wanneer komt het meestal dan om in te schrijven ?? januari of zo ??

_lautje_

Heeft Harry's Horse die niet?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:23

Volgens mij wel pb!
Ik heb een teddy deken is ook erg lekker :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:24

rowo schreef:
Jou wollen dekens zijn echt super gaaf PB. Ik kom zelf al om in de wollen dekens en wil er een aantal verkopen. Ik zoek nu nog een hele dunne zweetdeken. Dunne wollen en fleece zijn te warm nu.. Iemand tips?

Ik gooi nu meestal gewoon een vliegendekentje op na het rijden.