raar is dat he.. Ik kan me dat echt ontzettend goed voorstellen Ik ga iig met een fijn gevoel het examen in (het rijden dan). Ik zag er een beetje tegen op, maar weet nu dat ik het ook kan
Ik was aan het kijken voor een nieuwe bodyprotector. Wilde eigenlijk graag iets van een How's Racesafe, maar wat een prijzen zeg. Ik heb nu een look a like gevonden, voor heel wat minder geld. ( ga nog even verder informeren, maar denk dat ik die toch maar ga proberen)
Ruud_O
Geplaatst: 26-03-09 12:53
En als je direct in de UK gaat bestellen? (Solly Canter ) Me de lage pond scheelt dat vaak enorm.
Heb destijds m'n GPA helm voor 100 euro minder op de kop getikt en nu wellicht nog minder.
Ruud: ik zit daar niet zo in eigenlijk. ( laat ik het zo zeggen, van die sites snap ik vaak geen ene ....) haha. Dus als iemand niets te doen heeft en graag wat uit wil zoeken
rowo
Geplaatst: 26-03-09 13:02
tientjeh schreef:
Ruud: ik zit daar niet zo in eigenlijk. ( laat ik het zo zeggen, van die sites snap ik vaak geen ene ....) haha. Dus als iemand niets te doen heeft en graag wat uit wil zoeken
Waar heb je die gevonden Tientjeh? Ik moet ook een nieuwe bodyprotector, en de How's Racesafe lijkt me echt heel fijn!
WolinLotte
Geplaatst: 26-03-09 14:12
WAT HEB IK EEN KANJER VAN EEN PAARD!!!
Vanmorgen moesten we weer naar de hoefsmid toe, dus op weg met de trailer!! We hadden ons voorgenomen; dit is gewoon een training, al komen we een uur te laat aan, het zal ons een worst wezen , maar we zeiden ook; Wolin gaat gewoon weer braaf op de trailer!! En het gaat gewoon allemaal goed. En het ging Fantastisch!!! Gewoon rustig opgebouwd, dus eerst weer rustig in de trailer en weer eraf, toen simulatie-stang erachter, Wolin bleef heel relaxed... Toen gewoon de stang erachter gedaan, Wolin bleef nog steeds heel relaxed, klep dicht. Wolin bleef relaxed. Toen de auto startte werd ze wel wat nerveus, vond ze spannend "oliebol, ik ben genept!! " Zag je haar denken .. Maar we zijn echt in slakkentempo gereden. We reden 60 á 70 op de snelweg. Wolin niet gehoord op de trailer!! Op de kliniek was ze zo braaf!! Ze stond heel rustig op de trailer, koppie stond goed. En heel relaxed van de laadklep af, stap voor stap op commando.
Terugweg hebben we ook gewoon een training van gemaakt, eerst weer even erop, even gewacht op de trailer en toen mocht ze weer op commando achterwaarts. Toen weer erop en stang erachter gedaan en de klep dicht. Wolin was hardstikke relaxed!! Echt zo goed van d'r!! Zijn toen weer heel relaxed naar huis gereden, Wolin niet gehoord onderweg. Bij aankomst op stal, stond ze weer net zo relaxed op de trailer. Keurig stap voor stap van de laadklep *op commando!!*, voorheen was ze er al uit als de stang er nog niet eens af was bij wijze van. Koppie stond zo goed, diepe zucht, ogen stond rustig!! Wolin werd meteen hinnikend begroet door haar paardenvrienden, die stonden in de paddock, dus ze kon gelijk lekker spelen. Het waait en regent ook nog eens enorm, dus ben trots op mijn moeder die Wolin zo goed heeft gereden !!
Smid was niet te spreken over het werk van de andere smid.. IJzers waren veel te klein!! Ik had dit ook gezegd tegen de andere smid en die zag niet wat ik bedoelde . Ze heeft weer nieuwe schoenen en Wolin maakte meteen weer stappen van een meter, lekker ruim!! Echt een verschil!! Wat een dag alweer.. Ben aardig moe nu .. Maar ben zo trots op Wolin!!
Ik heb Ton van Zoest van de kliniek Bodegraven. Nooit meer een ander . Ja, de nadruk ligt er echt op dat ze met vertrouwen erin wil, niet dat ze erin moet.
Oh oke ik heb jerry schellinghout werk ook via een kliniek, die zij dat ook meteen tegen mij je paard staat op veel te kleine ijzers.. hij heeft het gecorigeerd en hij zag laast al een goede verandering
SGWuppie
Geplaatst: 26-03-09 16:29
Ik heb em hier vandaag Tientjeh, ik geloof dat ie inclusief verzenden € 140,00 was.
Hmm jullie gepraat over Engeland heeft mij ertoe verleid ook te gaan kijken. en heb mn oog laten vallen op een Charles Owen H2000sq. In Engeland is die 120 pond terwijl als je m in Duitsland of Nederland koopt je 220€ kwijt bent. Ben ook gelijk gaan kijken naar mooie tweed jasjes. Maar daar wacht ik nog maar even mee tot datik terug ben uit tanzania.
Oh, kijk. Misschien dat ik hem daar ook wel ga bestellen dan. ( Vind het altijd wat griezelig zo uit het buitenland, maar als jij er goede ervaringen mee hebt. )