Goedenavond!
Ik ben vandaag naar het Truckstar Festival in Assen geweest, was heel mooi 
Gisteren wezen springen in Westerbork. Het was echt mega warm zeg! De BB mocht nog niet in zomertenue, dat was een beetje jammer. Losrijden ging wel fijn, ze was helemaal eigenlijk heel mak
Toen het parcours is, dat vond ze een beetje eng. Eerst even rustig rondgereden en toen gestart. Ze sprong de eerste paar hindernissen echt superfijn, ze trok er mooi op aan maar het ging wel allemaal onder controle (in tegenstelling tot Veendam dinsdag
) Maar toen kwam hindernis 5, een muur. Die vond ze doodeng. Daar stopte ze 2x op en de derde keer sprong ze em wel. Maar op één of andere manier was toen het hele ritme weg, kan ook wel door de warmte gekomen zijn, maar hindernis 6 en 7 gingen al niet meer fijn en op 8 stopte ze ook. Dat was echt een stom klein steiltje maarja. Toen direct 2e parcours, die stond ernaast. Daar was ze ook op iedere hindernis kijkerig maar wel foutloos
Maar toen had ik het wel helemaal gehad zeg, ik werd helemaal licht in mn hoofd door de hitte.
's avonds zijn we nog naar Veeningen geweest. Daar ging het Olympische team van Amerika hun laatste oefenrondje voor Hongkong springen. Was wel heel leuk om te zien. Alleen die bondscoach sprak echt zoo onduidelijk! Ik kon hem amper verstaan, terwijl mn engels echt niet zo slecht is.
Hilde: gefeliciteerd met je prijs! Ik had je eerste parcours nog wel gezien, dat zag er heel netjes uit vond ik