[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 15:48

LAPPIE LAP, dit was tweede keer dat ik het weer probeerde, ik ben wel eerste premie geweest en tevens provinciaal kampioen, maar toen overtuigde ze vervolgens op Ermelo niet en kreeg ze geen ster. Nu krijgt ze ook inene geen eerste premie meer ???? Ik had vorig jaar ook daar meegedaan maar toen vonden ze haar veel te schraal dus kreeg ze al meteen een tweede premie, het veulen, dat ook mee was, was zo vervelend in de ring dat hij geen draf had laten zien, ook tweede premie. Ik dacht ik doe het nog eens goed over 4 weken rust veel vreten niet werken, maar dan toch die stap die terug komt. Onder het zadel is dat ook haar zwakke kant op het Z met uitgestrekte stap dus weet wel dat ze geen bijzondere stap heeft, maar had gehoopt dat ze met de draf en exterieur zich zou opwaarderen,maar de stap weegt wel erg zwaar merkte ik op.

WOLIN LOTTE..spring foto ziet erg goed uit, leuk parcourtje ook zo te zien .. Haha!

JIPJE NIEKJE...waar ben je geweest met wedstrijd ?? zijn er alweer oefenparcoursjes of rijd je officieel voor het springen.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:37

vief: gefeliciteerd met je punten, en mooi dat wol zo het parcour rond ging Haha!
hilde: gefeliciteerd met je punten
bianca: balen zeg dat ze geen ster is.

Vandaag een dagje naar de zwarte cross geweest, me vriend was blij dat ik er even was Haha!
straks mars nog even rijden.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:41

vief, leuke foto's, wat leuk dat ze alles zo fijn oppakt.
Hilde, ik ga zo even jouw foto's bekijken
Benthe, gefeliciteerd met je punten.
Bianca en LL: klinkt niet echt als een geslaagde dag.

Ik ben vanmiddag bij Undercover geweest, helaas een behoorlijk dik been. De snee is toch wat dieper dan ik dacht. Voorlopig maar even heel rustig aan doen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:24

Goedenavond!
Ik ben vandaag naar het Truckstar Festival in Assen geweest, was heel mooi Lachen
Gisteren wezen springen in Westerbork. Het was echt mega warm zeg! De BB mocht nog niet in zomertenue, dat was een beetje jammer. Losrijden ging wel fijn, ze was helemaal eigenlijk heel mak Clown Toen het parcours is, dat vond ze een beetje eng. Eerst even rustig rondgereden en toen gestart. Ze sprong de eerste paar hindernissen echt superfijn, ze trok er mooi op aan maar het ging wel allemaal onder controle (in tegenstelling tot Veendam dinsdag Tong uitsteken) Maar toen kwam hindernis 5, een muur. Die vond ze doodeng. Daar stopte ze 2x op en de derde keer sprong ze em wel. Maar op één of andere manier was toen het hele ritme weg, kan ook wel door de warmte gekomen zijn, maar hindernis 6 en 7 gingen al niet meer fijn en op 8 stopte ze ook. Dat was echt een stom klein steiltje maarja. Toen direct 2e parcours, die stond ernaast. Daar was ze ook op iedere hindernis kijkerig maar wel foutloos Lachen Maar toen had ik het wel helemaal gehad zeg, ik werd helemaal licht in mn hoofd door de hitte.
's avonds zijn we nog naar Veeningen geweest. Daar ging het Olympische team van Amerika hun laatste oefenrondje voor Hongkong springen. Was wel heel leuk om te zien. Alleen die bondscoach sprak echt zoo onduidelijk! Ik kon hem amper verstaan, terwijl mn engels echt niet zo slecht is.

Hilde: gefeliciteerd met je prijs! Ik had je eerste parcours nog wel gezien, dat zag er heel netjes uit vond ik Lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:29

Even snel reageren, weekend was top op truckstar festival Tong uitsteken Veel regen gevallen gister avond !!! Maar lekker bij gekleurt!

Vief kicke dat ze alles doet Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:34

Anthea: Dankje! Haha!, ik vond hem zelf niet zo super netjes, ze ging me net wat te hard. Bloos
Je hebt een leuk paard zeg!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:40

jij ook bedankt Haha!
Ik ben ook wel erg blij met haar. Ze is de laatste tijd ook wel redelijk mak (in het begin ontplofte ze nogal vaak Clown )

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:44

Fijn dat het festival zo leuk was Haha!

Nat: Wat balen zeg Ach gut Idd maar even rustig aan doen..
Hilde: Leuk topic had je gemaakt, ziet er goed uit! Lachen
Anthea: Fijn dat je lekker gesprongen hebt en dat ze wat minder explosief aan het worden is Clown

Heb de stills van mijn parcoursje in een slideshow gezet. Alle hindernissen die zichtbaar waren zitten erin Knipoog
http://s17.photobucket.com/albums/b56/v ... 08532a.pbw

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:46

Heb je ook ondersteunend beeldmateriaal Anthea? Haha!

@ Hilde ... super van je wp-jes!!!
@ Nat ... naja, 't was meer wat teleurstellend eigenlijk Bloos Vind het gewoon jammer dat ze niet gewoon puur alleen naar het paard gekeken hebben.

Tjong ik vond het vandaag beter te huffen dan gister ... lekker ontspannen gereden met Lady (voor haar doen dan, ik moet er zelf erg veel voor doen/inhouden/stil zitten) ... en zowaar op beide kanten weer normaal gegaloppeerd. Helemaal blij Haha!

edit: @ vief ... wat braaf dat Wol dat zomaar allemaal doet zonder enige voorbereiding eigenlijk!

@ Bianca ... dat is me eigenlijk niet opgevallen wbt de stap Lachen Wat wel weer naar voren kwam is dat ze van het showbeeld af willen, dus niet meer in de ring rond draven met kop en staart erop ... maar gewoon normaal met ruggebruik.
Mss probeer ik het later ooit nog wel een keertje. Als Bandit wat ouder en sterker is geworden ... en als die dan niet te veel is uitgezwaard ... je weet maar nooit natuurlijk hoe die zich ontwikkelt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 23:00

Allemaalwp's en prijzen! Super gedaan zeg!
Leuke foto's Vief Ja

Jammer van de keuring LL en Bianca!

Bah... Misschien mag ik vet lang niet rijden of nooit weer ofzo Verdrietig
elke keer gedonder met mijn polsen. Nu links weer hopeloos. Zou mijn zusje ff op weg helpen met Yoeri, en dan moest ik zadel erop doen want danwil Yoeri wel eens omhoog gaan. Kreeg het dekje er al amper op Bloos Zadel deed heel erg pij, dus er weer af gehaald. Ik kan normaal al met moeite aansingelen. Baal echt.
Morgen naar de dokter, hoop dat ze een brace (brees?) willen doen voor mij, zodt ik kan blijven rijden. Maar ik vrees, evenals mijn moeder, want die zegt dat ze dan niet weet wat ze met mij moet. Met 5 weken gips werd ik al helemaal gek Verdrietig .
Bah!

Ilse, heb je misschien ook nog iets van Mathijs gehoord/gezien? Groene brommer, verkleed als potloodventer. Misschien ken je hem wel Ja .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 23:43

Goedenavond!
Ik heb vandaag (ondanks de warmte) heerlijk getrained in Renswoude! Vorstin was erg fijn te rijden! Helaas was het veld vrij nat, en het veld rond de nieuwe waterbak stond zowat helemaal blank.

Gefeliciteerd Hilde Haha! Leuke foto's ook!
Jemig Rowo, wat balen dat Coriana ook kreupel is Ach gut
Sterkte met je oog Lotte!
Jammer dat Rebecca geen ster is geworden Bianca!
Vervelend dat het springen niet zo fijn ging Benthe, maar gefeliciteerd met je winstpunten bij de dressuur Haha!
Gave foto's Vief! Knap dat je rondgekomen bent Haha! Enne, gefeliciteerd met de winstpunten & prijzen!
Jammer dat het niet helemaal lekker ging LL!
Rot dat Undercover nog zoveel last heeft van die snee Natalie
Jammer van je eerste rondje Anthea, maar je tweede ging dus lekker!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 23:50

People Haha! , ik ben voor 12 dagen lekker in Portugal!!
Ik moet om half 3 op Nagelbijten / Gniffelen , want m`n vlietuig gaat lekker vroeg.. Slapen
Dus bij deze; Tot later!! Knipoog Doei! En geniet van het mooie weer!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 23:52

Heel veel plezier Lotte Haha!!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:03

Goeiemorgen!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:17

Goedemorgen Lachen

Fijne vakantie Lotte!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:37

Goedemorgen!
Ik heb alweer gelongeerd, moet ook wel zo vroeg met deze warmte. Anders is het voor mij en mijn paard niet uit te houden Clown Gisteren ben ik ook naar Truckstar geweest in Assen, ik vond het best rustig. Denk ook niet dat ze de Zwarte cross weer in hetzelfde weekend organiseren dan Truckstar, volgens mij heeft het Truckstar wel mensen gekost. Maargoed, wel een leuk dagje gehad! Vandaag ga ik denk ik maar zwemmen bij het Ronostrand ofzo. Mijn zusje vroeg het gister, ach ja wat moet je verder doen als het zo warm is?

Lotte; een hele fijne vakantie!
Vief; mooi dat je parcours zo goed ging!
Mirthe; wat balen van je polsen! Maar kun je met een brace rijden dan? Ik heb namelijk een brace voor mijn nek gehad toen ik daar geopereerd was, en die moest ik altijd om, alleen met sporten mocht hij af. Ik vroeg me dus af of je dus met een brace voor polsen mag rijden.
Rowo; echt balen van je paarden. Is er al wat verbetering, of de oorzaak gevonden?
Anthea; netjes gesprongen! Wanneer ga je je B-debuut maken?
Hilde; gefeliciteerd met je wp's! Geslaagd wedstrijd-weekend gehad dus!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:42

goeiemorgen.. Wat een gave foto's Vief.. Hij springt soms echt abnormaal van de grond Lachen.
Gister feestje gehad van mijn moeder, die was 50 geworden.. Was erg gezellig! Daarna met een aantal nichtjes en neefjes na Bruins geweest.. Half 11 waren we binnen en om 1uur waren we weer thuis.. Wat een pokke drukte en warmte.. Niks te zuinig.. Nou weet ik ook gelijk waarom ik daar bijna nooit meer na toe ga..
Remember wordt morgen eindelijk weer voorzien van 4 nieuwe ijzers. (Smid was ziek en in combinatie met mijn val in Renswoude, heeft Remember mooi 2 weken heerlijk weirust gekregen). Zaterdag een rondje B hc rijden in Barchem en wanneer die goed aanvoelt (Ik weet nie hoe die reageert na de val...) spring ik zondag ochtend nog een rondje L met jah jah... Voor het eerst 2 proeven L2..... Lachen Lachen..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:55

Goedemorgen!

Ook ik heb gereden in Markelo gister. Ondanks de hitte was Ukkie heel fijn. Eerst het springen, 1ste rondje foutloos en ging superfijn. Daarna gelijk barrage, want die was ingebouwd. Die ging wat minder, het draaien ging heel fijn en kort, maar hij werd wat moe en begon balkjes te slepen. Maar ondanks dat, toch heel fijn gesprongen.

Daarna dressuur gereden. 4e prijs met 180 punten en een 5e prijs met 190. Dus weer 2 winst erbij. En het ging ook gewoon heel fijn. Dus echt een top dagje gehad gister, ondanks de hitte!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:56

gefeliciteerd jantine Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:23

Goedemorgen,
Tientjeh, gefeliciteerd met je punten!
Mistid, ik ben heel benieuwd wat de huisarts over je polsen zegt. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt
Lotte, een hele fijne vakantie gewenst!
Vief, ik heb je slide show ook bekeken, dat ziet er goed uit, Woods heeft de oortjes fijn naar voren.

Ik ben nu op mijn werk maar ik heb geen zin, vandaar even illegaal bokken!! Ik ga vanmiddag denk ik zwemmen ofzo, even afkoelen.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:05

goedemorgen

Rosalie: je was leker vroeg dus Haha! Nee het was idd niet handig om die 2 festivallen tegelijk te doen.
tientjeh: gefeliciteerd!
lotte:"fijne vakantie
nathalie: foei toch Tong uitsteken haha Groot gelijk

Ga zo eerst ook even snel rijden, en dan ook maar even kijken of ik ergens kan afkoelen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:56

Ik kom net bij de dokter weg, overbelaste pezen in mijn pols. Dat is een soort kokertje en als die pezen opzetten door (veel) beweging (overbelasting) knelt dat, en dat is de pijn, legde ze uit. Ze zei ook: Nu kan ik natuurlijk niet zeggen dat je moet stoppen met rijden, dat zou wel het beste zijn, maar een brace kan een oplossing zijn. Ze vroeg hoe fanatiek ik reed. Toen ze studeerde was er een vriendin bij haar in de studie, en die reed erg fanatiek dressuur en die had dat ook.
Maar we gaan vanmiddag dus achter een brace aan. Hoop dat daar mee te rijden valt, heb er echt last van.

Vorig jaar in Ermelo was er iemand die een brace om haar knie had, ze mocht er mee rijden, maar ze mocht ook zonder Ja .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 11:26

Ik heb ook een brace voor mn knie Mistid en daar valt best mee te rijden. Comfortabel is anders, maar als ik pijn heb doe ik m toch liever om. Geeft toch meer steun.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 11:51

Goeiemorgen!
Gefeliciteerd met je punten Tientjeh!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:27

Vief: Wat super dat Woll zo braaf was *LOL*.
Hilde: Gefeliciteerd met wp en prijzen.

Ik kwam zondag avond terug van vakantie. Daarna spullen uitgepakt en zouden we naar Dolle nacht in Appelscha. Helaas begon het op dat moment heel erg te onweren/bliksem/regen.. Beetje balen dus. Om 12 uur hield het weer op en zijn we toch nog heen geweest. Was wel leuk opzich Lachen. Om 4 uur begon het weer keihard te regenen. Toen dat weer ophield zijn we ook naar huis gegaan.

Zaterdag en gister Sofie even gelongeerd en vandaag weer opgestapt. Ze vond het maar veelste warm geloof ik vandaag Tong uitsteken.

Straks weer autorijles en om 6 uur werken.