WOLIN LOTTE..spring foto ziet erg goed uit, leuk parcourtje ook zo te zien ..
JIPJE NIEKJE...waar ben je geweest met wedstrijd ?? zijn er alweer oefenparcoursjes of rijd je officieel voor het springen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen het parcours is, dat vond ze een beetje eng. Eerst even rustig rondgereden en toen gestart. Ze sprong de eerste paar hindernissen echt superfijn, ze trok er mooi op aan maar het ging wel allemaal onder controle (in tegenstelling tot Veendam dinsdag
) Maar toen kwam hindernis 5, een muur. Die vond ze doodeng. Daar stopte ze 2x op en de derde keer sprong ze em wel. Maar op één of andere manier was toen het hele ritme weg, kan ook wel door de warmte gekomen zijn, maar hindernis 6 en 7 gingen al niet meer fijn en op 8 stopte ze ook. Dat was echt een stom klein steiltje maarja. Toen direct 2e parcours, die stond ernaast. Daar was ze ook op iedere hindernis kijkerig maar wel foutloos
Maar toen had ik het wel helemaal gehad zeg, ik werd helemaal licht in mn hoofd door de hitte.
Veel regen gevallen gister avond !!! Maar lekker bij gekleurt!
, ik vond hem zelf niet zo super netjes, ze ging me net wat te hard. 

) 
Idd maar even rustig aan doen..

Vind het gewoon jammer dat ze niet gewoon puur alleen naar het paard gekeken hebben.
Wat wel weer naar voren kwam is dat ze van het showbeeld af willen, dus niet meer in de ring rond draven met kop en staart erop ... maar gewoon normaal met ruggebruik.
Zadel deed heel erg pij, dus er weer af gehaald. Ik kan normaal al met moeite aansingelen. Baal echt.
.
.
Leuke foto's ook!

Enne, gefeliciteerd met de winstpunten & prijzen!
, ik ben voor 12 dagen lekker in Portugal!!
, want m`n vlietuig gaat lekker vroeg..
En geniet van het mooie weer!!
!! 

Gisteren ben ik ook naar Truckstar geweest in Assen, ik vond het best rustig. Denk ook niet dat ze de Zwarte cross weer in hetzelfde weekend organiseren dan Truckstar, volgens mij heeft het Truckstar wel mensen gekost. Maargoed, wel een leuk dagje gehad! Vandaag ga ik denk ik maar zwemmen bij het Ronostrand ofzo. Mijn zusje vroeg het gister, ach ja wat moet je verder doen als het zo warm is?
.
..
Nee het was idd niet handig om die 2 festivallen tegelijk te doen.
haha Groot gelijk
.
.
. Om 4 uur begon het weer keihard te regenen. Toen dat weer ophield zijn we ook naar huis gegaan.
.