Zo alles even bijgelezen, een pijnlijk verhaal van PB en Gomir voorbij zien komen, beterschap! Vief: Woods is er klaar voor, ben benieuwd hoe je wedstrijd gaat verlopen. TG: foutloos in het M, doe het je niet na!
Om Woods brave imago nog een beetje in ere te houden. We hebben een nieuw trucje Kan me er via haar kont af laten glijden ! Dacht laatst zal het gewoon eens proberen, dus handen in het zadel gezet en rustig achter het zadel gaan zitten. Bleef keurig staan en kon me zo rustig naar beneden laten glijden. Toen ik erachter stond keek ze echt zo achterom van wat doe jij nou raar
Vief:: Haha had haar blik wel willen zien Bij mijn pony kan dat ook, maar ik zou het eigenlijk niet durven met een jong paard, maar dat kan aan mezelf liggen, ik heb al eens gehad dat toen ik 8 was ik achterstevoren zonder zadel op mijn pony ging zitten, en hij begon ineens te bokken.. Daar lag ik toen..
zo nog steeds interne stage, maar omdat ik vanavond een dressuurwedstrijd heb ben ik nu even thuis, dus snel ff op bokt kijken he zal morgen avond alles even bijlezen
hoorde trouwens vandaag van een leraar die was op bezoek dat er een eventingamazone is overleden van de week ( geloof gister) dat vertelde die, maar hij wist niet meer wie, was in haar slaap overleden ofzo weet iemand daar wat van?
Marieke: Haha vind het wel leuk om sommige dingen gewoon een keer te proberen Vroeger met mijn eerste pony ging het ook wel eens fout. Ging ik er ook achterstevoren opzitten om er niet veel later in de galop vanaf gebokt te worden omdat ik inmiddels op zijn kont gegleden was. Als je maar lol hebt
Goedemiddag. Ook weer thuis. Meteen uit school naar Voll geweest, alleen ff uitgemest en gepoetst. Er was iemand anders aan het longeren, en hij had al buiten gestaan dus dacht laat maar. Ga nu lekker bankhangen en eten.
Haha gaaf Vief Succes LZ Amber, hoe was de CT-scan?
Ik ben weer thuis, heb de rontgenfoto's gezien. De scheur in mijn zadel loopt bijna helemaal door, hij zit nog aan 1 cm vast ong. Heb Vorstin vandaag gelongeerd. Nu ik weet dat dat zadel kapot is, denk ik ook steeds dat Vorstin anders loopt enzo, ik maak mezelf echt helemaal gek! Mijn moeder wil trouwens dat het zadel gemaakt wordt, maar dat wil ik echt niet! Nu is ze boos, omdat ze denkt dat ik denk dat mijn ouders zo ff een nieuw zadel voor me kopen. Nou dat denk ik dus niet!