Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben ook trots op mezelf 

). Maar dat moet over je hobby gaan, dus dat is niet zo heel moeilijk
.
Maar hij heeft niet gezegd hoe lang het moet enzo
.
!

SGWuppie schreef:Leuke hindernis Jenga!
heb even een praktisch vraagje. Wuppie heeft steeds sneetjes aan de binnekant van zijn mondhoeken. Ik rijd met een dubbelgebroken watertrens. Hij is heel makkelijk in de hand, dus het is niet van het trekken ofzo. Ik smeer er iedere dag voor en na het rijden uierzalf op en ik maak het schoon, maar ik merk dat hij dat niet fijn vindt. Gaat natuurlijk elke dag met rijden weer open. Hij heeft daar gewoon geen eelt zitten.
Wat kan ik eraan doen? Want ik merk wel dat hij soms wat kantelt met rijden en erg gevoelig in de mond is.
En nog wat.....weet iemand een leuke manege in Zeeland waar je een strandrit kan maken?
Alleen remmen na de sprong lukt niet. Dressuren doe ik er ook wel mee, alleen de fijne afwerking lukt me daar niet mee.
Ik wist gewoon helemaal niks meer; echt een black-out. Heel veel vragen waren hetzelfde als de extra opdrachten, alleen andere getallen maar kwam er gewoon niet uit. *zucht*
Ben benieuwd hoe hij het oppakt
Maar volgende keer beter!
Dus vanmiddag formulier ingevuld en werd net al terug gebeld! Hij wou gelijk al activiteiten bespreken en was behoorlijk enthousiast aangezien ik een Calo-student ben, toch wel handig