[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:10

Alvast succes Tientjuh!

Wat een verhalen over die 4 en 8-tallen, ik heb dat zelf nooit meegemaakt hier. Ze hebben het volgens mij ook alleen nog bij de pony's.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:10

jaa echt wel. ik heb nu een F/G cup. dus het is echt een ramp. vooral met sporten. altijd iedereen die je aankijkt. en met uitgaan krijg je het natuurlijk ook constant te horen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:24

Ik ben goed bezig, ben allemaal examens van vorig jaar aan het uitprinten, kan ik die mooi gaan maken Lachen

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:25

goed bezig hilde!!! Ben trots op je Haha! Haha! Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:26

Alvast veel succes Tientjuh. Lijkt mij maar niks, maar ik ben ook totaal geen held met alles wat in een witte jas rondloopt Bloos

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:28

Succes ermee Tientjeh, lijkt mij idd ook niets, maarja, cup F/G ook niet.. Nagelbijten / Gniffelen

Dankje BV Haha! ben ook trots op mezelf Cool
En iets minder trots op het inktpatroon, die heeft honger geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:05

Zo, net Jack even gereden, ging lekker Lachen
Fred gaat nog niet beter. Ze is er er echt mega gevoelig aan. Ik mag er echt nauwelijks bijkomen. Het is niet dat ze wil schoppen, maar zoveel last heeft ze er van geloof ik.
Probeerde net al een koel-element met een bandage erom te doen, maar ik krijg de tijd er niet eens voor om de bandage erom te doen.
Wacht wel even tot mijn vader thuis is, dan spuit ik hem wel even af. Al heeft ze een grote hekel aan de wasplaats.

Tientje, veel succes!
Hilde; wij krijgen al die examens van vorig jaar op school uitgedeeld, erg handig Haha!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:11

Heb net de smid ervoor gehad. Waarschijnlijk komt ie vanavond nog langs, anders morgenvroeg.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:11

Goed bezig Hilde.

Ik was net maar met mijn werkstuk voor LO begonnen. Omdat ik vaak niet meegedaan heb omdat ik dan net naar de kraker geweest was ofzo moet ik een werkstuk maken (ook al heb je een reden dan moet het nog Verward). Maar dat moet over je hobby gaan, dus dat is niet zo heel moeilijk Knipoog.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:18

Fijn dat ie snel kan komen IS!

Relaxed Kim Cool

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:19

Goedemiddag!
ik had nu eigenlijk op school moeten zijn maar die domme bussen rijden niet, ben dus verplicht vrij Clown Bloos

Hilde: goed bezig!
kim: Dan is een werkstuk nog niet zo erg Haha!
tientjeh: alvast veel succes!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:22

Daarom Knipoog Maar hij heeft niet gezegd hoe lang het moet enzo Tong uitsteken.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:23

Das fijn Anthea Haha!!

Ik ben ook erg blij dat deze hoefsmid snel wil komen. Paar weken geleden had Jack een ijzer verloren in de paddock 's morgens, gelijk die middag stond hij er! Errug fijn Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:25

Dat is wel een snelle smid, volgens mij kom je die niet zo vaak tegen. Ben eigenlijk wel blij dat we dat gedoe met die hoefsmid niet meer hebben. M'n vader bekapt haar gewoon eens in de zoveel tijd, erg handig dat ze alles zonder ijzers kan!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:30

Ja, anderen hier op stal hebben wel eens smid gehad
Als een paard dan een hoefzweer had zei ie gewoon dat ie misschien de week erop wel een keertje tijd had.
Als je vader smid is lijkt het me helemaal handig Vork

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:31

Pfff, een week later? Dat is wel lomp zeg.

Ja, is erg handig! Hij is alleen geen hoefsmid hoor, heeft een keer een cursus gehad Knipoog

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:34

IS: fijn dat zo'n hoefsdmid direct kan komen!
Andrea: ook handig dat je eigen vader hoefsmid is Knipoog

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:40

Mijn vader is er, dus wij gaat Fred's beentje even afspuiten.

Doei, doei

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:51

SGWuppie schreef:
Leuke hindernis Jenga!

heb even een praktisch vraagje. Wuppie heeft steeds sneetjes aan de binnekant van zijn mondhoeken. Ik rijd met een dubbelgebroken watertrens. Hij is heel makkelijk in de hand, dus het is niet van het trekken ofzo. Ik smeer er iedere dag voor en na het rijden uierzalf op en ik maak het schoon, maar ik merk dat hij dat niet fijn vindt. Gaat natuurlijk elke dag met rijden weer open. Hij heeft daar gewoon geen eelt zitten.

Wat kan ik eraan doen? Want ik merk wel dat hij soms wat kantelt met rijden en erg gevoelig in de mond is.

En nog wat.....weet iemand een leuke manege in Zeeland waar je een strandrit kan maken?

Ik ken het probleem helaas. Het gaat nu iets beter bij mijn paard en het is ook heel verschillend wanneer het opengaat. mijn paard is niet heel licht, maar wordt wel beter.
Ik had er eerste latex om, hielp wel wat alleen dan moet ik het wel nat maken, droog schuurt het nl heel erg.

Buiten rijden doe ik nu met een bitlooshoofdstel, zelfs intervaltraining en dat gaat super (had ik eerlijk gezegd niet verwacht) en soms spring ik haar bitloos. Dat is best confronterend aangezien ze dan der hoofd altijd stil houd. Weet wel meteen weer bij wie de fout zit Bloos Alleen remmen na de sprong lukt niet. Dressuren doe ik er ook wel mee, alleen de fijne afwerking lukt me daar niet mee.

Ik heb nu een ander dubbelgebroken watertrensje en daar blijft der mond behoorlijk heel van. Ook heb ik bitringen om en dat lijkt wel wat te schelen. Mijn paard haalt haar mond ook wel open als ik der longeer ( en dan heb ik een slap lijntje hangen)

Er is mij verteld dat je beter geen zalf voor het rijden op kan doen (worden de mondhoeken te zacht van ) Ik maak haar mondhoeken voor het rijden schoon met ijskoud water ( ze loopt buiten en heeft regelmatig zand in haar mondhoeken zitten) en daarna maak ik het ook schoon met ijskoud water en smeer ik er klovenzalf van Leovet op.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:55

@ tientjeh: succes met je operatie! Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent dat je straks wat kleiners hebt. Ik hoor zoveel mensen klagen dat ze te weinig hebben en meer willen. Ik ben blij met niet zoveel, hoef ik het ook niet allemaal mee te zeulen en heb er geen last van! Succes!!!

@ IS: hopelijk weet je snel wat het is..

Mijn tentamen ging helaas heeeel erg bagger Boos! Ik wist gewoon helemaal niks meer; echt een black-out. Heel veel vragen waren hetzelfde als de extra opdrachten, alleen andere getallen maar kwam er gewoon niet uit. *zucht*

Ik ga ff snel passau en calypso rijden. Om 7 uur les met Uvanta

Doei!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:59

Tientjeh succes alvast voor je operatie. Ik ben ook geen held met ziekenhuizen, maar in jou geval zou ik ook wel erg blij zijn als je geopereerd bent.

Ik ben bewust niet van een KNF vereniging lid geworden. (NKB en NCB hadden zij hier niet). Ben niet zo club-achtig Clown

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:13

Rowo: balen van je tentamen Ach gut

Ik heb vanavond crosstraining met Kameel, in Westerbork Cool Ben benieuwd hoe hij het oppakt

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:36

Zo, net ook even met Fred gelopen. Het leek ietsje beter te gaan toen we eenmaal eventjes aan het lopen waren. Maar op stal zette ze er gelijk geen gewicht meer op..

Rowo; Balen dat je tentamen zo slecht ging@
Anthea; Veel plezier vanavond!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:23

Anthea: veel plezier!!

rowo: Balen zeg, helemaal als je er wel voor geleerd hebt Ach gut Maar volgende keer beter!

Ik heb m'n vakantiewerk ook binnen! We kregen via school een mailtje over Time Out uit Arnhem, organiseert evenementen voor bedrijven etc. en daar hebben ze dan begeleiding voor nodig. Dan begeleidt je een hele dag en krijg je ongeveer 60 euro plus reiskostenvergoeding. Dat leek me wel wat aangezien je zelf kan aangeven wanneer je wel en niet wilt werken Lachen Dus vanmiddag formulier ingevuld en werd net al terug gebeld! Hij wou gelijk al activiteiten bespreken en was behoorlijk enthousiast aangezien ik een Calo-student ben, toch wel handig Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:27

Ik wil miss ok iets met evenementen enzo gaan doen Ja
Klinkt goed Andrea!