Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjaan schreef:Hmmmpfff dat hier echt niet.
De paarden zijn echt boos, ze kunnen namelijk nu niet naar buiten. Ze breken hun benen op die harde bevroren ongelijke grond!

.
AntheaV schreef:haha dan moet ik ook maar naar Zuid-Holland verhuizen![]()
arme Kim
miss_jumpy schreef:
ja en dan in herfst en najaar kom ik naar het ossten, volgens mij regent het dan bij ons veel meer!
En met de hitte in de zomer is het bij ons weer koeler en lekkerder:-)

!
!) Heb deze week echt nog bij geen enkele les iets nuttigs gedaan, maar het moet he!
en al dat soort dingen dus was weer gezellig
!
!!
! Zeker omdat het een paard van een ander is! (Lieve ouders!!) Loes_Joery schreef:ik was de spijker aan zijn doodskist
, maar ben er maar niet op in gegaan
..
.
..maar meteen wakker. Nu al weekend..
. Ben ook een scheiterd die naar hoogte zit te kijken..en daardoor vergeet te rijden en dan gaat er van alles mis... Daarom roep ik dus ook altijd dat mijn volgende een van minimaal 1.80 wordt zodat ie over de hindernissen akn stappen
..Als ik 25 cm hoger zit lijkt het vast minder eng
. 

maar luuk regelt het 8 keer van de 10
haha dus kan ik veel leren 

Succes met je les 
ook leuk een cadeautje voor je verjaardag: een TRAILER
haha
Zo is Reline onderuit gegaan en is toen afgeschreven voor de sport. Wel een jaar later want de DA had gezegd dat er geen snee tot op het bot was maar dat was het wel. Heb zelfs de cross in nijeberkoop toen nog gereden. En toen had ik een keer springwedstrijd en mijn vader zei toen inene dat ze haar been niet goed gebruikte. Dus naa van Unen en die heeft toen foto's gemaakt en had ze allemaal botwoekeringen daar. Moet er niet aan denken hoeveel pijn ze waarschijnlijk heeft gehad tijdens de spring en crosswedstrijden! Maar ja een halfjaar later hebben we haar ook nog eens in moeten laten slapen. Niet echt leuk zeg maar.
. Ik kijk ook altijd met heel veel respect naar hindernissen! Vooral die triple bars vindt ik maar rare gevallen
. Mijn instructeur heeft het in de les gewoon een paar keer flink hoog gezet. Een dubbelsprong met de eerste op 1.00m en de tweede omhoog trekken tot 1.30! Nou dan is een meter ook opeens niet meer zoveel
. Ik was vorige keer wel blij dat ik eerst A had gesprongen.
.
.