[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:53

er is vandaag ook ergens een marathon op natuurijs, kan me het nauwelijks voorstellen als ik hier naar buiten kijk...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:54

Zijn bij jullie de sloten ijsvrij? Goed bezig!
Hier niet...
De bak staat ook helemaal onder het ijs, we kunnen we schaatsen hier!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:54

Succes Sjaan Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:57

ja, het is hier 's nacht max. 2 graden onder nul en overdag een paar erboven!

het is hier echt heerlijk, zo mag het van mij tot maart blijven!

Dinsdagavond gewoon gesprongen in de buitenbak, die vroor maar heel licht op. Gister ook gewoon tot half 6 in de buitenbak gereden.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:58

Hmmmpfff dat hier echt niet.
De paarden zijn echt boos, ze kunnen namelijk nu niet naar buiten. Ze breken hun benen op die harde bevroren ongelijke grond!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:58

Bij ons zijn de sloten wel ijsvrij. De bak helaas niet
Ook de wei is vrij hard dus daar ga ik niet in rijden. Kameel gaat vanavond weer op concours maar Yentil staat al een paar dagen stil. Maar die ga ik ook niet buitenrijden nu,die doet me veel te gek en dat vertrouw ik niet met deze grond (en haar pees)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:00

Sjaan schreef:
Hmmmpfff dat hier echt niet.
De paarden zijn echt boos, ze kunnen namelijk nu niet naar buiten. Ze breken hun benen op die harde bevroren ongelijke grond!

oh, hier zakken ze gewoon nog weg in de modder Clown
Het droogt nu tenminste lekker af

Het zou in heel Nederland het weer als hier in zuid-holland moeten zijn, ik weet zeker dat jullie dan ook tevreden zouden zijn!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:00

Hier vriest het wel heel de tijd Nagelbijten / Gniffelen
Brr zat net op de fiets. Nou echt zere tenen en neus en voorhoofd Nagelbijten / Gniffelen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:04

haha dan moet ik ook maar naar Zuid-Holland verhuizen Haha!

arme Kim Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:05

AntheaV schreef:
haha dan moet ik ook maar naar Zuid-Holland verhuizen Haha!

arme Kim Ach gut

ja en dan in herfst en najaar kom ik naar het ossten, volgens mij regent het dan bij ons veel meer!

En met de hitte in de zomer is het bij ons weer koeler en lekkerder:-)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:07

miss_jumpy schreef:

ja en dan in herfst en najaar kom ik naar het ossten, volgens mij regent het dan bij ons veel meer!

En met de hitte in de zomer is het bij ons weer koeler en lekkerder:-)

haha gewoon meerder huizen kopen door het hele land, kun je altijd op het fijnste deel zijn Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:12

ja een huis voor elk jaargetij!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:12

Strak plan Anthea! Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:13

Is ook handig zodat ik dichter bij de crossen woon Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:22

Mijn nieuwe rooster staat online..
Heb wel twee tussenuren. Maar omdat ik dus bijna examens heb verder wel een heel relaxt rooster. Hoef maar 1x het eerste te beginnen en verder alleen het 3e of 4e beginnen. Maar heb besloten om mijn leven te beteren en eens wat meer in de tussenuurtjes te gaan doen Vork
De rest heeft natuurlijk weer een nog mooier rooster, maarja je kunt niet alles hebben Knipoog

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:25

Fijn is dat he een examenrooster Vief Haha!
Ik hoefde op het laatst in 5Havo nog maar maximaal tot 20 over 1 naar school en nooit het 1e uur beginnen Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:26

Ik ga zo Kameel maar even netjes maken voor vanavond. Hij ziet eruit alsof ie zo uit het land geplukt is Clown
Doei!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:30

Goeie middag Lachen!
Heb er weer een dagje school opzitten (en was zoals de afgelopen dagen weer eens nuteloos Clown!) Heb deze week echt nog bij geen enkele les iets nuttigs gedaan, maar het moet he!
En had me het laatste uur toch last van men maag, pff echt erg! We moesten aan PO (praktische opdracht) werken en een deel van de klas had dat al in een tussenuur gedaan, dus de helft was er maar en we hebben met een groepje maar een beetje de leraar verveeld en hij begon me gewoon te beledigen: ik was de spijker aan zijn doodskist Scheve mond en al dat soort dingen dus was weer gezellig Clown!
Maar dadelijk komt de hoefsmid! En daarna eventjes Joery rijden met het andere zadel Lachen!!

Wat leuk zeg Vieva een nieuwe eigen trailer Lachen! Zeker omdat het een paard van een ander is! (Lieve ouders!!)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:44

Loes_Joery schreef:
ik was de spijker aan zijn doodskist Scheve mond

Een leraar die een gezegde verkeerd gebruikt Clown

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:45

Ja stom he Clown, maar ben er maar niet op in gegaan Schijnheilig..

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:48

Dat gezegde heb ik nog nooit van gehoord..maar tis vast niet positief Knipoog.

Ik zat vanmorgen 7 uur op de fiets en was lekker frissies Haha!..maar meteen wakker. Nu al weekend..

Ik herken mezelf in de migraine en in de smoesjes van Scum Vork. Ben ook een scheiterd die naar hoogte zit te kijken..en daardoor vergeet te rijden en dan gaat er van alles mis... Daarom roep ik dus ook altijd dat mijn volgende een van minimaal 1.80 wordt zodat ie over de hindernissen akn stappen Vork..Als ik 25 cm hoger zit lijkt het vast minder eng Haha!.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:18

@Sjaan: balen van je rug Ach gut
@Missjumpy: ik heb sinds vandaag 3 weken met uhm.. Ja ik vind het ook veel fijner een nu we een eigen trailer hebben. Ja Lachen
@SGWollie: nee, maar als we een eigen paard kopen dan zouden we als nog daarna als we het geld weer bij elkaar hadden een trailer kopen, en nu zijn we niet ergens van afhankelijk, en hoeven we ook niet ieder keer 53 euro af te rekenen Lachen

Maar hij heet dennis en is 1.75 lang en heeft zwart haar met bruine ogen, en is onwijs lief Lovers Tong uitsteken
@L_J: Ja is ook super fijn, lees de rest bij ollie Tong uitsteken Lachen Vingers aflikken
@Scum:Ik heb dat ook in lange lijnen, dan ga ik twijfelen of de afstand wel uit komt Tong uitsteken Bloos maar luuk regelt het 8 keer van de 10 Tong uitsteken haha dus kan ik veel leren Lachen
@Lielle: nee idd, ik heb er ook spijt van wat ik heb gezegd en gemoppert Bloos Ja Lachen
@IS: Ach gut Succes met je les Lachen
@JJ: ja ik ben ook echt super blij Lovers ook leuk een cadeautje voor je verjaardag: een TRAILER Tong uitsteken haha Lachen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:24

Hier is het de hele dag onder 0 geweest. Dus geen ijsvrije sloten en de vijver ook niet. Maar ja maakt mij niet zoveel uit!

En ik doe iig nooit weer paarden in bevroren land! Zo is Reline onderuit gegaan en is toen afgeschreven voor de sport. Wel een jaar later want de DA had gezegd dat er geen snee tot op het bot was maar dat was het wel. Heb zelfs de cross in nijeberkoop toen nog gereden. En toen had ik een keer springwedstrijd en mijn vader zei toen inene dat ze haar been niet goed gebruikte. Dus naa van Unen en die heeft toen foto's gemaakt en had ze allemaal botwoekeringen daar. Moet er niet aan denken hoeveel pijn ze waarschijnlijk heeft gehad tijdens de spring en crosswedstrijden! Maar ja een halfjaar later hebben we haar ook nog eens in moeten laten slapen. Niet echt leuk zeg maar.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:31

Haaaaah hier meld zich nog zo een spring miep Haha! . Ik kijk ook altijd met heel veel respect naar hindernissen! Vooral die triple bars vindt ik maar rare gevallen Vork . Mijn instructeur heeft het in de les gewoon een paar keer flink hoog gezet. Een dubbelsprong met de eerste op 1.00m en de tweede omhoog trekken tot 1.30! Nou dan is een meter ook opeens niet meer zoveel Duivel . Ik was vorige keer wel blij dat ik eerst A had gesprongen.

Scum: geen smoesjes! Online is groot genoeg, die stapt er zo wel overheen! Gewoon lekker coupontjes aanvragen en springen met die hap! Koe

Ibonn: ajj dat klinkt niet goed van die ruggenprik Knipoog.

Nickeltje: Ik zie de paracetamolletjes de niernefronen neer schieten Cool

Ik ga trouwens ook naar de springavond van de hengstenkeuring! Ik ga mee met de paardenvereniging van dgk, dus dat zal wel een gezellig uitstapje worden!
Iemand al een idee van goede hengsten ofzo of is dat nog niet bekend?? Dan moet ik daar anders natuurlijk wel even op letten!!!!!!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:31

Jakkes dat is wel eng ja.. ik heb ze gewoon buiten maar vond net wel beetje eng. sjonge jonge..ik uitmesten..hoor ik me een gesnork uit de bak! Spook bijt Sien en draaft weg..Sien erachter aan en beide nog 3 versnellingen hoger..woeide geloof ik een tornado door de bak. Beteje eng..want bak is hard en aan een kant waar wat sneeuw ligt wat glad..maar ok.. Stelletje idioten..Sien staat op 3 benen want als ze 4de neerzet bijt Spook erin ..dan denk ik geef die kleine een lel..maar ok..zal me er niet mee bemoeien Haha!.

Foto Vieva? Haha!