Jawel, hij zei vorige week dinsdag, ik bel je eind van de volgende week (nu dus) of begin van de week daarop. Maar het begin van de komende week is kerst, dus ik hoop dat hij vandaag nog even belt. Nee, als ik ze zelf bel, doe ik dat volgende week donderdag of vrijdag wel. IK WIL GEWOON DIE BAAN!! AAAAA Goed van je zus, leuk voor dr. Ik ben nu weg, ga mijn nieuwe lenzen halen, mijn oude braken vorige week zo maar doormidden (harde) dus dan kan ik weer gewoon en goed zien!!! Fijn weekend allemaal vast en scum, ik weet niet wat het is of gaat zijn, maar ik duim voor je!!
Fijn dat je vader als het goed is thuis is met de kerst BT.
1e kerstdag ga ik overdag naar de jachtpaarden en naar Jim en mijn schoonouders, 's avonds thuis met zijn vieren gourmetten net als die andere 10 miljoen Nederlanders. 1e kerstdag ben ik paardvrij en ga ik 's avonds met hubbie met zijn tweeen heerlijk uit eten, Mas gaat dan een nachtje bij mijn ouders slapen dus dan kan ik woensdag ook nog uitslapen, hiiihaaa!!
GvdT:
Ik duim met je mee Yolien.
Lielle, ik heb vandaag gezellig met je meegedaan, ik had een crematie van een vriend van vroeger die bij een auto ongeluk is omgekomen.
Canter, Bitwise had trouwens een uitnodiging gekregen om mee te rijden bij een jacht ergens in de buurt van Eindhoven. Had mij best wel leuk voor hem geleken, ware het niet dat hij dan ook een paard moest meebrengen voor degene die hem uitnodigde.
Dat is wel apart Scum, maar diegene mag toch wel op Ienie een runnetje meerijden?
Overigens zie ik net mijn eigen verhaaltje terug over kerst en kom ik erachter dat ik twee keer 1e kerstdag vier, i.p.v. een eerste en tweede kerstdag.