Als het zaterdag maar beter gaat!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als het zaterdag maar beter gaat!!
_Jitske_ schreef:MJ; dat gaat vast helemaal goedkomen hoor
Maar ik vind zwemmen wel echt leuk, dus ik denk dat dat wel lukt. Alleen of 2 keer in de week altijd lukt weet ik niet!
. Ik heb nu wel zin in morgen!!
maar eerst even piaffe mailen.... wil een Br eventdekje in blauw met vanillebies met vanille bandages
(ja dressuurmuts
miss_jumpy schreef:haha, setjesmuts!! Wel even een foto plaatsen als je alles binnen hebt hoor![]()
We moeten gewoon elkaar motiveren door te gaan met sporten!!

jollyjoker schreef:Ik heb voor een jaar getekend dus ga mezelf er echt toe zetten!! Alice weet een fysiotherapeut die me kan helpen met een schema voor mijn rug. Ik heb nu wel zin in morgen!!
Dus ga zo maar eens slapen,maar eerst even piaffe mailen.... wil een Br eventdekje in blauw met vanillebies met vanille bandages
(ja dressuurmuts
Zag wel een verslagje van Gomir, Cheeka pakte echt super aan!
Ik ga hem van de week via internet doen.

)

ik heb altijd net iets te veel met die dieren 

alhoewel ze voor zo'n kleintje best ruig kan springen 
Heb vandaag maar een dagje vrij genomen 

Ontzettend mooi en groot paard, correct lopen, fijn springen en een geweldig karakter! (ik ken zijn moeder goed en dat was ook zo'n fijn dier)
, neem paard mee als ik stalling kan vinden, en pik dan meteen de tripalon mee
Ik heb van Chantal adressen gekregen voor stalling dus daar zal ik eens gaan informeren.
Biertabje schreef:nee dressuur
haha

Om in Juni 3 weken naar Tenerife te gaan. Dat word ondersteund door de overheid als je maar dingen doet die te maken hebben met je opleiding. Nou ja en je moet minimaal 3 weken gaan. Nou lijkt mij wel wat
de reis en overnachtingskosten word betaald. Je hoeft alleen voor eten en drinken te betalen!!
Echt leuk! Maar moet wel minimaal 2 proeves halen en tot nu toe heb ik er nog geen 1! Dus moet maar druk bezig voor school!