Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
reddytobias schreef:hoe heet zon bit? yankee?
in het bitring zitten 2 gleufjes(1 voor kopstuk, 1 voor de teugels)
dit is een hefboomwerking en mag per april dit jaar geloof ik.... niet meer in de dressuur
andrea16 schreef:Goed idee Maartje!
Scum schreef:
In de PB moeten de namen komen van mensen die dat forum ondersteunen. Als ik het goed begrijp mogen deze namen erin komen:
Lielle
Maartjuh
Andrea
Bitwise
PietPiraat
Chantal_cs
Scum
Scum schreef:Ik heb even met mijn achterban overlegt en ik ga een PB sturen naar Ellende met het verzoek om een apart SGW & Eventing forum op te richten.
In de PB moeten de namen komen van mensen die dat forum ondersteunen. Als ik het goed begrijp mogen deze namen erin komen:
Lielle
Maartjuh
Andrea16
Bitwise
PietPiraat
Chantal_cs
Scum
Dat zijn tot nog toe 8 namen. Wie mag ik er nog bij zetten? Ik neem aan dat we met meer namen meer kans maken.
We moeten ook 2 mods aanwijzen. Die krijgen geen mod-rechten, maar ze moeten TeM-en als er bijv dubbelpost of onterechte topics zijn. En ook mensen bijsturen als het uit de hand loopt. Het mag geen echte moderator zijn, dus Karin en Lielle vallen af.
Ik wilde bij deze Simmie nomineren, omdat zij regelmatig op bokt komt en vooral ook bij de SGW topics. Weet niet of jij daar zin in hebt Sim?
Verder wisten we niemand, dus nomineer ik mezelf ook maar.
Indien iemand anders zich ook geroepen voelt, gooi het dan maar in de groep.
Scum schreef:Lielle
Maartjuh
Andrea16
Bitwise
PietPiraat
Chantal_cs
Scum
Merlijn
Margon
Simmie
Gaat goed, dat zijn al 10 namen!
Simmie schreef:En ik wil best "modden" als het sgw subforum er komt, maar ik vind dat iedereen het daar dan mee eens moet zijn!
kimdepim schreef:leuk ideetje hoor ..
Ik ben trouwens wel benieuwd of ik nog een prijs had gister.. (denk t niet maar ben tog wel benieuwd)
missmuts schreef:Mij mag je er uiteraard ook bij zetten en prima als Simmie gaat modderen
missmuts schreef:Mij mag je er uiteraard ook bij zetten en prima als Simmie gaat modderen
Scum schreef:Lielle
Maartjuh
Andrea16
Bitwise
PietPiraat
Chantal_cs
Scum
Merlijn
Margon
Simmie
KimdePim
Missmuts