weer valt beetje tegen, ik ga even bleek terugkomen als ik vertrok (lees: reflecterend spookwit). Wel al aantal leuke wandelingen gedaan en bezocht! En goed gegeten
Merk je het probleem voor of achter het zadel in de galop Antonius? Bij Icaro voelde het alsof alles wel van achteren kwam maar vlak voor het zadel blokkeerde. Het kon niet doorstromen. Met die info wisten ze in Gent al genoeg eigenlijk.
Te brede kussens kunnen op de spieren drukken wat opbollen pijnlijk maakt. Cavalino blijkt heel goed te zijn zonder vaste merken, anders daar eens informeren? Filmpje maken en doormailen voor advies?
Rot van Play! Al kan je dat ook meemaken na verkoop. Het is niet omdat ze lief zijn tijdens testen dat ze dat thuis ook zijn.
. Twas pittig weertje. Gestart in de zon en geeindigd in stortregen en tegen ik was afgestapt was het terug zon 
. Volgende week woensdag zou hij pas begraven worden want moet eerst nog gerepatrieerd worden vanuit frankrijk en dat gaat niet zo snel.
ny liep echt een goede proef, eerste keer in een jaar denk ik dat ze niet scheef liep in galop (puur toeval wellicht), halsstrekken en halthouden goed voor 8,5, ook alle stap en draf onderdelen 7 en 7,5, de galopstukken eerder 6 en 6,5. Een jurering waarin ik perfect kon volgen.
uit het water gekomen op 3 min 30 met nog 2 hindernissen en anderhalve minuut te gaan... handgalopje dus en net 20 sec te vroeg dus geen strafpunten. Moet dringend eens met wiel afstappen en mij aan de minuutpunten houden! Maar goed, ze bewijst dat ze meer dan snelheid genoeg heeft en ik jaag absoluut nergens vooruit. Topknol
vooral voor op hindernis vier. Ik snap nog steeds niet waarom hij dat deed want ging perfect uitkomen.