Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. We zitten wel vaker in dergelijke huizen daar ja. Ook wel eens van klanten van hem.

. Hoe is het vandaag gegaan?
.
Nou toen was het inmiddels al bijna 10 uur terwijl ik er om 10 uur wou zijn..
Toch nog een hele beste score maar ook een heel sterk deelnemersveld dus 13e.
Klopt inderdaad, stress kan ik me niet goed voorstellen, ze staat de hele dag lekker relaxed in de wei, verder voelt ze zich ook super, altijd vrolijk en flink voorwaarts met rijden de laatste tijd. Dus koliekerig kan ik me ook niet voorstellen, ze eet goed, heb voor de zekerheid wel een kuurtje zandweg gedaan, omdat er ook een gedeelte zand in de wei is. 

Super dat Esprit het zo goed gedaan heeft maar minder leuk om te lezen dat je zoveel problemen hebt gehad de afgelopen tijd.
Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat.
zoals wel vaker. Lijkt in Hattem echt een afgrond en hij durfde er echt niet af. Dressuur ging echt heel erg fijn, maar hij is onwijs bang voor koeien en die liepen achter de jury dus had veel spanning op de korte zijde bij C. Kon hem verder wel fijn rijden en kreeg van alle kanten complimentjes dat hij zoveel vooruit was gegaan, maar helaas kon de jury het niet waarderen.

ik rijd altijd voor m'n eigen gevoel en ik zeg ook altijd dat we niet voor niks L rijden, als het allemaal vanzelf en fantastisch ging liep 'ie vast al wel hoger