[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

weule

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:18

@ laura: nee, die 50 kaarten heb ik nooit gehad :P ..., niet S.E. S. of 1 van de broers G. en D. B. ?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:23

@ Evony mooi dat het met Ruby meevalt. Die van mij heeft hetzelfde maar die hoef ik niet te bandageren. Bandage ligt er na een nacht echt weer af.
@ Weule wat een gaaf dier die Blingh!
@ Bianca leuk om je set eens te zien. Ik vind alleen de blauwe rand op het hoedje too much. Hoe heb jij je haar zitten? Persoonlijk vind ik een knotje het mooiste.
@ Kim wat spannend zo snel al een veulen.

Ik ben morgen lekker vrij. Eerst even op de pijnbank bij de fysio en dan naar stal. Op het werk is een interne vacature bij een andere afdeling en ga daar maar eens een brief voor schrijven

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:39

@ Mootje proost!!
@ Noor lekker joh :P Soms mag het!
@ Evony gelukkig zeg dat het meevalt.
@ Bianca gaaf bij elkaar! Alles precies dezelfde kleur ook! Je moet alleen de volgende keer wel je haar vast doen ook al is het kort ;)
@ Kim bikkel zeg!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:43

Hoi hoi

@ Vief ik weet dat Geert altijd wat doet met Valentijnsdag en nu ook weer <3 hij heeft mij alleen heel hard uitgelachen net. Hij had 3 rozen gekocht op zo'n mooie lange vaas.. En ik met mn duffe kop, mooi hoor maar waarom 3? Had hij bedacht omdat ons ''gezinnetje'' nu uit 3 personen bestaat! <<) Ja ja je weet dus wel wie van ons 2 het meest romantisch is! Vond het echt super super lief
En wat zijn jullie toch een geweldig mooie combinatie! Wow je kamer opgezegd! Spannend!

@ Texelse ooooh mag ik bij jullie eten? Spruitjes met draadjesvlees <3 :9

@ Bianca ik vind je set mooi maar de band om je hoed niet.

Ik heb vandaag weer 3 boeken opgehaald met behang.. En ik ben zwaar verliefd! Nu hopen dat Geert het ook mooi vind :O

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:03

[quote="caro29]@ Bianca leuk om je set eens te zien. Ik vind alleen de blauwe rand op het hoedje too much. Hoe heb jij je haar zitten? Persoonlijk vind ik een knotje het mooiste.[/quote]

Ik heb een haarnetje in, een knotje krijg ik niet voor elkaar het valt er allemaal uit.. :o , mijn haar is heel dun, daarbij rijd ik eerst in met cap, die heeft zo'n lage nekband achter dat een knot niet te doen is om te wisselen met cap en hoed.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:18

Moet je zo'n donut in doen Bianca, dan lukt het stukken makkelijker! Ik vind het ook too much met die blauwe band, maar goed smaken verschillen gelukkig!
Wat leuk Vief dat je in april naar Den Bosch vertrekt!
Mootje heeft goed nieuws op haar werk gekregen, super!
Gelukkig valt het mee met Ruby Sarah. :)

Hier alles goed, druk met stage. Volgende week lekker 2 dagen vrij, stagebegeleider is op wintersport en dan mag ik ook lekker 2 dagen vrij omdat ik het goed doe! Heerlijk, vooral gezien het dit weekend carnaval is. ;)
Lees ook over crosstrainingen! Ik wil ook. :D Ga eens kijken of ik niet kan in mijn 2 vrije dagen.. Heb alleen wel zaterdag springwedstrijd en maandag springles. Maar ff kijken of ik 1 afzeg of dat ik op woensdag crosstraining kan doen!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:39

Crosstraining, oei, dat klinkt al goed!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:40

Evony wat fijn dat het meevalt met Ruby
Bianca, ik vind het jasje juist niet mooi. Ik had die kleurschakels juist andersom gedaan. Het jasje zwart en de kraag blauw. Ik vind het blauw te fel om het hele jasje zo te hebben. De rand op de hoed vind ik juist erg mooi, net als je laarzen.
suikermeisje haar vriend was nu wel lief
kimdepim beterschap!
danielle fijn dat je paard het nu zo goed doet!

Viesje was vandaag lui, dus ik heb hem maar eens goed aan het werk gezet. Twee dagen terug vond hij het nog nodig om alles eng te vinden, dus nu moet hij ook maar lopen hoor ~~}> Uiteindelijk liep hij heerlijk! Morgen heeft hij geluk en gaan we lekker naar buiten toe een rondje doen. Waarschijnlijk samen met iemand anders, dus dat wordt gezellig. Ben benieuwd hoe braaf hij gaat zijn, met Vies weet je dat maar nooit. Die is braaf wanneer je het niet verwacht en andersom. :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:55

:wave:
Heb bijgelezen, maar verder geen zinnige dingen te melden :o . Ben moe: vanmiddag lange en "diepgaande" vergadering gehad. Wel heel interessant om bij te zitten (en te notuleren), maar ben daarna helemaal kapot.
En nou hebben ze ook het voer voor Brimstone niet gebracht (slobber) ondanks belofte om dat te doen, dus daar baal ik echt als een stekker van :( .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:14

Noor zegt: foto van mijn nieuwe bril staat op fb van muti.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:21

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:49

Bianca, ik vind je hoed en de laarzen wat veel maar het jasje en het dekje zijn prachtig!
Sann, klinkt leuk allemaal :D Ik ga zondag cross trainen als de bodem niet al te nat/bevroren is.

Dressuurwedstrijd was een redelijk succes, Caap deed eigenlijk super zijn best en was weer 10 keer beter dan de laatste keer (dat was ergens in oktober/november?) maar ik had even de proef door moeten lezen. :P Was wel eerste met 193 punten.

Edit: Lielle, ik ga de blog even lezen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:54

Goed gedaan! Hulten geweest neem ik aan? Ik zal ook weer eens gaan inschrijven, in januari heb ik alleen maar moeten afmelden of gingen de wedstrijden niet door ;(

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:54

Lielle, wil je hier niet meer spammen met je website, daar worden sommige mensen enorm hebberig van. :o Blog is leuk trouwens.

Ik moest iedereen even de groetjes doen van Beli, ze heeft computertroubles en kan daardoor weinig mee-bokken.

Kriebel (zieke kat) is niet boos op mij *\o/* hij ligt tevreden naast mij te knorrepotten.
De kittens hebben ondertussen ontdekt hoe ze kunnen ontsnappen uit de speciaal voor hun afgezette ruimte. Nu is dus niets en niemand nog veilig voor 2 rellende kittens. (het zijn er 3, maar nummer 3 komt het hekje niet over :Y) )

Bianca, stoere outfit! Zou het ook niet zelf kiezen maar vind het wel super gewaagd.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:56

Ohh dat zie niet op de foto! Misschien desnoods alleen een staartje en deze dan omvouwen! Zo'n dik zwart elastiek eromheen en ook een klein knotje! Vind alleen zo'n net persoonlijk niet mooi!
Maar ik ben ook wel overdreven precies ;)

Ik ben vandaag weer voor het eerst naar buiten geweest! Heerlijk!
Hij was zo braaf!

Vandaag m'n riem binnen gekregen dus held springoutfit is eindelijk compleet! Zal morge ff foto plaatsen :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:56

Ja, Hulten. Ideaal, dichtbij en goed parkeren. :) Ik wil voor Chaam nog een keer een proefje rijden maar moet nog even kijken wat het beste uitkomt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:57

thx voor het compliment.
Hebberig? daar heb ik nou nooit last van O:)

Hulten is voor mij helaas niet echt dichtbij, wel een relaxede wedstrijd en vaak relaxede jurering. Ik ga dit weekend naar Liempde, eerste keer sinds november :oo

Bianca, echt een outfit voor jou. Ik vind het "too much" zoals al eerder opgemerkt, maar ze zullen je iig niet over het hoofd zien.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:42

FE: Fijn dat de kat het je vergeven heeft :D Ons hondje heeft een ontstoken bekkie. Mijn mama keek laatst in zijn bekje en miste hij gewoon een tand en bungelde er nog eentje los bij. Vrijdag krijgt hij een roesje en gaan ze alles schoonmaken :(:) Wel bijzonder hij heeft er geen dag minder om gegeten of iets van laten merken en ik kan me toch niet voorstellen dat hij het niet voelt..
Lielle: Wat een leuk stukje :D
Renske: Fijn dat je weekendje zo'n succes was *D Hoe ging je drs training?
Kim: Heel veel beterschap :(:)
MM: Wat lief zeg <3
Eef: Gefeliciteerd met je mooie punten! Was je de verkeerde kant op gegaan? :P
Bianca: Gaaf zo je set! Ik zou een knotje (al dan niet met een donut) denk ik ook mooier vinden. Geeft toch wel een mooier silhouet.
EB: Leuk dat je weer een training opgegeven hebt!
Henny: Wat fijn dat hij zo braaf was :)

Ik zag net dat er in de accommodatie van afgelopen weekend op 10 maart weer een wedstrijd is, dus hoop dat ik er nog bij kan. Denk dat het voor de hopelijk ontspanning wel goed is om daar nog een keer te starten :)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 14-02-12 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:47

Vief, dat is ook sneu voor de hond! Toch gebeurd het veel dat honden niets laten merken. Natuurinstinct zegt dat ze moeten eten, poepen en slapen anders ga je dood. Zo simpel is een hondenleven, dus hij doet wat hem ingegeven word, hihi.

Ik ben moe en wil naar bed, maar er liggen momenteel 4 katten om mij heen, veels te gezellig om ze nu van mij af te schudden.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:48

Afbeelding

:D

ik heb lekker gegeten vanavond, heerlijke pannekoek in Buren op :D

En nu lekker slapen!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:53

Wat een leuke kaart Thamar :D En weltruste!

FE: Vond het ook echt sneu...

Vrijdag is sowieso al een rotdag met allemaal stomme dingen, dus hondje ontspringt de dans ook niet.. Hopelijk kunnen we 's avonds constateren dat het allemaal meeviel :) Ons hondje heeft ook nog eens Spaanse Straathond genen, dus zijn instinct werkt uitstekend. Zo vrat hij toen we hem net hadden de kauwgom van de stoep als je hem uitliet :=

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:58

Eef gefeliciteerd!
Leuk dat valentijnscadeau :)
Lielle leuke blog !
Vief 10 maart ben ik ook weer aanwezig, dan met tessa. Misschien kan ik woll dan nog even bewonderen :D

Nooit ruzie, valentijnsdag en dan ruzie hebben. Het lijkt wel een slechte grap.
Mannen :D

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:28

Wat een dag om ruzie te maken Danielle! Voordeel is dat er daarna wat goed te maken is, dat kan valentijnsdag toch nog een positieve wending geven. +:)+
Ik hb mijn vent al 2 dagen niet gezien, morgenmiddag treffen we elkaar even kort, mits ik optijd terug ben van stal. En dan zien we elkaar zaterdag pas weer. Geen tijd dus om ruzie te maken. :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:36

Vief :=

Zoe heeft roze nageltjes, alvast voor carnaval. :))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:47

Mel, wat doet jouw man voor werk?
Wat een lief cadeau Marijke!
Noor, ik vind het een coole bril.... Krijg nu zelf meteen brilkriebels :')
Vief gaat toch weer binnen dressuren....
Danielle, ze ziet er inderdaad goed uit!
Eef, wat ga je ineens hard! Super dat je harde werk beloond wordt :j
Suikermeisje <3
Bianca, jouw haar is inderdaad niet geschikt voor een knot :P
Lielle haar wedstrijdstop is ten einde...
Henny, draag jij altijd een riem met paardrijden?

Mijn.pimpelpaarse knieën werkten niet mee dus heb maar 5km gelopen vandaag... Wel trots dat ik ben gegaan O:)