..., niet S.E. S. of 1 van de broers G. en D. B. ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..., niet S.E. S. of 1 van de broers G. en D. B. ?
hij heeft mij alleen heel hard uitgelachen net. Hij had 3 rozen gekocht op zo'n mooie lange vaas.. En ik met mn duffe kop, mooi hoor maar waarom 3? Had hij bedacht omdat ons ''gezinnetje'' nu uit 3 personen bestaat!
Ja ja je weet dus wel wie van ons 2 het meest romantisch is! Vond het echt super super lief
, mijn haar is heel dun, daarbij rijd ik eerst in met cap, die heeft zo'n lage nekband achter dat een knot niet te doen is om te wisselen met cap en hoed.

Ga eens kijken of ik niet kan in mijn 2 vrije dagen.. Heb alleen wel zaterdag springwedstrijd en maandag springles. Maar ff kijken of ik 1 afzeg of dat ik op woensdag crosstraining kan doen!
Uiteindelijk liep hij heerlijk! Morgen heeft hij geluk en gaan we lekker naar buiten toe een rondje doen. Waarschijnlijk samen met iemand anders, dus dat wordt gezellig. Ben benieuwd hoe braaf hij gaat zijn, met Vies weet je dat maar nooit. Die is braaf wanneer je het niet verwacht en andersom.
. Ben moe: vanmiddag lange en "diepgaande" vergadering gehad. Wel heel interessant om bij te zitten (en te notuleren), maar ben daarna helemaal kapot.
. 
Ik ga zondag cross trainen als de bodem niet al te nat/bevroren is.
Was wel eerste met 193 punten.
Blog is leuk trouwens.
hij ligt tevreden naast mij te knorrepotten.
)
Ik wil voor Chaam nog een keer een proefje rijden maar moet nog even kijken wat het beste uitkomt.
Ons hondje heeft een ontstoken bekkie. Mijn mama keek laatst in zijn bekje en miste hij gewoon een tand en bungelde er nog eentje los bij. Vrijdag krijgt hij een roesje en gaan ze alles schoonmaken
Wel bijzonder hij heeft er geen dag minder om gegeten of iets van laten merken en ik kan me toch niet voorstellen dat hij het niet voelt..
Hoe ging je drs training?

En weltruste!
Ons hondje heeft ook nog eens Spaanse Straathond genen, dus zijn instinct werkt uitstekend. Zo vrat hij toen we hem net hadden de kauwgom van de stoep als je hem uitliet