Lau leuk ding die schimmel!
Joki het klinkt niet echt als vechten idd ga wel met snoek mee.
snoek wat zoek je voor brommer?
Zo weer aan het ploeteren, vanaaf even sentiment skeeleren en even knol hobbelen!
Heb ook een mooie foto bij eventingphoto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, lang leve de laptop
_Sim_ schreef:Mootje schreef:Haha, meer als je een bepaalde mededeling zou doen.... Maar t was toch niet wereldschokkend zei je
Oh zo. Hmmm, ben niet zo mededelend.
) en 3 om het veulen naar binnen te schuiven
Mijn buurvrouw gaat ook mee, maar die heeft het steeds over 'veulentje', dat gaat nog vies tegenvallen
Maar goed, ze hoeven maar 5 minuutjes met de trailer, dus het zal wel goedkomen!
Vanavond eten bij schoonmoeder, vriendjes euhm soort van stiefzusje (ingewikkelde familie waar we boeken vol over kunnen schrijven) is jarig en daarna...............(tromgeroffel)....... ga ik naar een Hara-party!
Op naar het huisvrouwenleven
_Noor schreef:Mijn buurvrouw gaat ook mee, maar die heeft het steeds over 'veulentje'
. Jer dacht, hallo wat wil jij nou...... 't is nog steeds een zeer beladen onderwerp. En KJ is inderdaad geen kleintje, hij komt met z'n schoft tot Noor d'r borst. nou dan weet je het wel (en die hangen niet op d'r navel).Maar ik zie eigenlijk geen problemen vrijdag, dat komt wel goed. Noor
dan kan het alvast een heel klein beetje wennen. 

)
!

Lielle schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2559236/dee ... stort.html
slecht nieuws voor de Tukkers onder ons (ik hoop trouwens wel dat er geen gewonden/doden zijn gevallen, het klinkt heftig)
Ik hoor nu ook de ambu wegrijden. K zit hier in de aanrijdroute van de Ambu naar het ziekenhuis.
?