En dat zijn niet eens allemaal mensen die zelf crossen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat zijn niet eens allemaal mensen die zelf crossen. 

Was met Kim naar rotterdam alexander, daar zit de primark en wou ik graag een keer heen. Zit ook een leuk winkelcentrum bij. Heb iets teveel uitgegeven.

Ben namelijk ook erg gezond bezig.
Afgezien van vandaag en gister.
, maarja.. af en toe lekker uit de bocht met je eetpatroon doet je realiseren dat gezond toch beter is
..
, weer je garderobe gespekt!!
, na alle taarten en B&J.....
!!
, het is toch een sport van 'ons allemaal' (en je komt op de SGW's toch ook wel steeds weer bekende gezichten tegen). En inderdaad veel verschillende personen hier en ook verschillende paarden, dat maakt het ook interessant denk ik
.
?
. Dus mocht je iets meer eten
.
..
) en moet hij naar de tandarts. Dus nu is haalt mijn moeder hem van het werk op en gaan ze vanmiddag naar de tandarts (half uur rijden hiervandaan).
.
. 
Simmie schreef:Toch grappig eigenlijk dat je nu, buiten het seizoen, hier op het SGW-forum maar met een relatief kleine,vaste kern overblijft. Straks als het seizoen weer begint komen er weer heel veel anderen, die je hier eigenlijk alleen tijdens het seizoen tegenkomt of zelfs vreemden, meepraten. Geen probleem hoor maar het viel me ineens op eigenlijk.

Ik vind het ook leuk om verhalen van anderen te lezen, zeker nu ik zelf niets kan doen met Vorstin. En straks alle crossverhalen natuurlijk weer!

Ik hoop echt dat dit weer snel ophoudt. Ik zou vandaag met ons vosje naar de manege gaan om te rijden, die staat nu al weer een aantal weken stil. Maar ik weet niet of dat nu nog doorgaat.

dames!