[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:15

daar heb je helemaal gelijk in Sim :j En dat zijn niet eens allemaal mensen die zelf crossen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:16

Daar ben ik een van. O:)
Lees wel braaf mee maar aangezien Uk en ik nu amper wedstrijden rijden vind ik niet dat ik zoveel te vertellen heb. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:17

Maar je bent ook zonder dat je wedstrijden rijdt welkom hoor Hilde. Het hoeft in dit HK topic niet altijd over paardrijden/paarden te gaan....

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:19

Dat is waar. :D
Vind het meeleesmodus af en toe wel even fijn, maar zal wel weer mee gaan praten, gezellig :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:19

wb supplementen, ik heb in het verleden met Vit E/selenium gewerkt, maar dat is verwaterd. Ojee kreeg wel Neutradex voor/na een cross, en Pablo kreeg een paar dagen voor de cross altijd wat electrolyten zodat hij op wedstrijd beter dronk.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:20

Ben er ook een van :o ... Wel een fanatieke groom tijdens het cross-seizoen, en wil graag met Wo zelf gaan crossen, maar dat ik (nog) niet cross met haar maakt het er niet minder leuk op ;) . Kom jullie dus lekker vervelen met mijn verhalen }> .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:21

Hilde_ schreef:
Dat is waar. :D
Vind het meeleesmodus af en toe wel even fijn, maar zal wel weer mee gaan praten, gezellig :)

Het gaat hier ook over taarten, Ben & Jerry's en shop-uitspattingen :)) .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:21

ik geloof dat ik niet duidelijk was. Ik bedoelde juist dat de harde kern (incl jou dus WL) niet alleen maar crossers zijn, maar een behoorlijk gemengde groep.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:25

Lielle schreef:
daar heb je helemaal gelijk in Sim :j En dat zijn niet eens allemaal mensen die zelf crossen.

Ik begreep 'm, of ben ik nu niet helemaal helder 8)7 ..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:26

Uk krijgt na het rijden ook vaak een schepje vitamine e met selenium en een schepje foenegriek :)

Nou, ik had gister ook een shopuitspatting. :o Was met Kim naar rotterdam alexander, daar zit de primark en wou ik graag een keer heen. Zit ook een leuk winkelcentrum bij. Heb iets teveel uitgegeven. :o :o

En B&J taarten zijn niet goed voor mij. :D Ben namelijk ook erg gezond bezig. :Y) Afgezien van vandaag en gister. :=

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:30

B&J is ook niet goed voor mij :o , maarja.. af en toe lekker uit de bocht met je eetpatroon doet je realiseren dat gezond toch beter is :)) ..

Lekker geshopt dus Hilde :D , weer je garderobe gespekt!!

Edit: Gelukkig hebben we de 'billen-foto' periode al gehad :P , na alle taarten en B&J..... :roll:

Ik ga richting Wolin :wave: !!
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 29-01-10 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:31

Ik bedoelde ook zeer zeker niet dat het erg is als je niet crosst en hier wel meepraat. Niks is verplicht hoor!
Soms post ik hier ook een poosje niet, puur omdat niet veel te melden heb. Maar dat is dan een paar dagen. Verder ben ik hier heel veel aanwezig....

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:35

Vind het ook leuk om te lezen hoe de anderen het hebben gedaan :) , het is toch een sport van 'ons allemaal' (en je komt op de SGW's toch ook wel steeds weer bekende gezichten tegen). En inderdaad veel verschillende personen hier en ook verschillende paarden, dat maakt het ook interessant denk ik :j .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:35

Waarom ben jij niet gezond bezig vandaag Hilde ;) ?
En gister heb je heel veel gelopen :P. Dus mocht je iets meer eten :).

@ Vief: Jeetje wat een nare berichten zijn dat altijd.. :=

Sofie krijgt ook extra vitamine E door het voer.

Ik baal :( ..
Mijn broer was aan het werk (zonder auto) maar heeft al paar dagen wat last van zijn kies. Nu is zijn kies aan het exploderen (zoals hij dat zei :') ) en moet hij naar de tandarts. Dus nu is haalt mijn moeder hem van het werk op en gaan ze vanmiddag naar de tandarts (half uur rijden hiervandaan).
Dus nou gaat mijn dressuurles niet door.. omdat paps aan het werk is en mams naar de tandarts moet met broer. En dus geen auto meer over is. En ze liep zo fijn laatste dagen.
Morgen eind van de middag springconcours in Balkbrug (klein oever) :).

Gister avond nog even naar de bios geweest. Edge of Darkness met mel Gibson. Was wel een mooie film :)).
Laatst bijgewerkt door kimdepim op 29-01-10 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:52

Goeiemorgen :Z
Vorstin krijgt nu ook Equilin, maar ik merk niet echt verschil. Dus daar stop ik gewoon weer mee zodra het op is. Stel dat ze dan minder wordt, zet ik haar er wel weer op. Misschien dat in in het crossseizoen elektrocyten probeer, maar dat weet ik nog niet zeker.

Simmie schreef:
Toch grappig eigenlijk dat je nu, buiten het seizoen, hier op het SGW-forum maar met een relatief kleine,vaste kern overblijft. Straks als het seizoen weer begint komen er weer heel veel anderen, die je hier eigenlijk alleen tijdens het seizoen tegenkomt of zelfs vreemden, meepraten. Geen probleem hoor maar het viel me ineens op eigenlijk.

Nu je het zegt :D
Hilde, ik heb ook vrij weinig te vertellen, maar dat maakt toch niet uit :P Ik vind het ook leuk om verhalen van anderen te lezen, zeker nu ik zelf niets kan doen met Vorstin. En straks alle crossverhalen natuurlijk weer!

Succes vandaag Mirthe!
Balen dat je zo slecht slaapt Lotte :(:)
Fijn dat het gezellig was PB. Leuke verassing van je moeder :D
Jeetje wat een naar bericht Vief :\
Netjes hoor Anthea :)
Lekker dagje Noor!
Haha Hilde, lekker uitgeleefd dus :D
Jammer dat je geen les hebt Kim. Succes vast morgen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:53

Hier is het al weer helemaal wit ;( Ik hoop echt dat dit weer snel ophoudt. Ik zou vandaag met ons vosje naar de manege gaan om te rijden, die staat nu al weer een aantal weken stil. Maar ik weet niet of dat nu nog doorgaat.

Kim: Balen dat je dressuurles niet doorgaat.
Simmie: Nu je het zegt, inderdaad!
Ik heb ook niet altijd wat te melden, maar lees wel altijd mee. Dat vind ik ook altijd wel leuk :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:05

:wave: dames!

Weinig gereageerd de laatste tijd maar wel het meeste meegelezen.

Snoek, goed bezig met je dieet! Knap dat je dat hard lopen volhoudt.
Lotte, wat een heerlijke verhalen weer over Wolin!
Caroline, jee wat onwijs balen zeg!
Benthe; wat balen dat je nog steeds last hebt van je hand. Ik duim voor je dat nog een keer met Jip kan crossen!

Ik ben ook beetje op dieet, toch wel 3 kilo aangekomen in Amerika. Aan ene kant snap ik het niet zo goed, normaal ontbeten en geluncht altijd. En overdag veel gedaan natuurlijk. Maar het avondeten was vaak wel veel en ook met boter en dat soort ongezonde dingen.

Met T gaat het erg lekker, binnenkort richting Amsterdam. Ben nog even bezig met de stal en werk. Hij krijgt vit E en seleen en volgens mij heeft ie daar wel veel aan. Ik merk alleen dat ie met die kou toch wel opstartprobleempjes heeft en misschien dat ik even Glucosamine bij ga voeren. Iemand tips?

En nog een nieuwtje, ik heb mn langverwachte Black Country zadel!!!!!! Is echt prachtig geworden en zit heerlijk. Nog wel erg stijf dus kan alleen maar beter worden :D :D :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:30

Teegee, naar welke stal ga je verhuizen? Oudekerk aan de Amstel ging je toch heen?

Glucosamine heb ik geen ervaringen mee
Snoekiej, Gebruik jij de neutradex altijd? Ik alleen na les of wedstrijd.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:31

Ja Oudekerk. Had in eerste instantie naar Zeinstra gewild maar dan zal ik wel eerst weer werk moeten hebben want dat is nu gewoon te duur dus ben nog met wat anders wezig.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:33

Zeinstra is inderdaad erg netjes. Hoeveel is te duur? Ik betaal nu standaard 355,00 per maand :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:35

Zeinstra zou ik op 440 ofzo komen.... beetje lastig als je nog op zoek bent naar werk. Dus misschien eerst maar wat anders en dan later nog een keer mn paard verhuizen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:36

Dat is wel heel erg veel!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:41

Ja en dan kon ik nog wel een kleine stal doen maar dan is het nog 390 geloof ik. En ik vind 3 bij 3 zo klein voor mn paard dus dan maakt die 50 euro ook niet zoveel meer uti.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:49

Nee, dat zet ook geen zoden aan de dijk. En jouw paard is toch best groot? De mijne (1.72) staat in een stal van 3x4.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:50

Ja, 1.76 is ie. Ik zou dan ook graag een 3 bij 4 willen en die zijn duurder.