Goeiemorgen! @Karen: Gefeliciteerd @Lux: Fijn dat je het zo naar je zin hebt op stage! @Lotte: Wat super dat Wolin het nu zo braaf oppakt, hopelijk vandaag ook! @Marieke: Alvast succes met de aankomende tentamens!
Ik ben gisteravond toch nog naar dressuurles geweest, ondanks alle blauwe plekken en bulten. Gelukkig liep hij erg fijn en was ik helemaal blij. Ook Nika nog gereden en die was alweer fijner te rijden als de dag ervoor. Het komt wel weer, moet alleen zoveel geduld hebben met haar en dat heb ik niet altijd Vandaag ben ik lekker vrij, dus ga zo maar is even het bos in met Jipje. Vanavond nog springles met Nika en tussendoor nog een opdracht maken voor school.
Lotte, die trailer training klinkt goed. Mooi dat het zo goed gaat. Ik hoop Wollin nog wel een keer in het echt te bewonderen hoor!! Benthe, fijn dat je dressuurles zo goed ging! Ik mag vanavond weer
Ik baal beetje, der is geen werk te vinden, heb al 4 uitzend bureau's gebelt maar hebben allemaal geen vacature's open. Vriendje word het beetje zat dat ik thuis zit.. baal gewoon ben er mee bezig, maar goed uwv moet ik ook nog op wachten, want dit schiet niet op.. Echt klote op dit moment.
@Corien, in de zorg sector zoeken ze nog voldoende mensen. Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar wellicht zit er nog iets tussen als "buschauffeur". Ben je misschien weer even onder de mensen.
TeeGee: gefeliciteerd! Corien: balen zeg! Geloof best dat je daar moedeloos van wordt. Maar niet opgeven hoor, positief blijven, het gaat vast lukken! Benthe: fijn dat je dressuurles zo goed ging. Lotte: fijn dat het met de trailertraining zo goed blijft gaan!
Ik had gisteravond college, terwijl de zadelmaker kwam voor een nieuw springzadel voor Vivre. Ze heeft nu dus een echt goed passend springzadel. Is wel zo fijn voor haar rug. Pancho heeft nu het oude springzadel van Vivre. Die ligt een stuk beter dan het stubben-springzadel dat we voor hem hadden. Met het stubben-zadel ging hij ook vaak bokken na de sprong. Duidelijk dus dat die niet helemaal lekker lag. Met het oude zadel van Vivre doet hij dat niet.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-09 11:39
Goeiemorgen Balen dat je geen werk kan vinden Corien!
Zo, ik was gisteren echt ff link. Er onstond een discussie in het SGW Westerbork-topic over de waterbak, omdat sommige mensen op de voorhand al zeiden het alternatief te nemen. Het was een beetje een dicussie tussen de ervaren mensen en de jonkies. Zag ik gisteravond in het KNHS Instructieweek 8-topic dat de jonkies o.a Tientjeh lopen af te ze*ken. Opmerkingen als:
ladyisabelle schreef:
OH JEZUSS, die opmerkingen van haar.
Wat een kleuters zeg
CoriienRN
Geplaatst: 26-03-09 11:40
Tanx alle! ruudje idd dat zag ik idd vandaag ook, helaas was deze vacature al weg. Ik moet 9 april naar werkbedrijf van het uwv en dan gaan we kijken wat we kunnen doen.
Vief ja loopt beetje stroef laaste tijd Sussje fijn een nieuw zadel, ik wacht er even nog mee, vanmiddag met mijn zadel naar een koper hoop dat ze hem nemen. Snoekiej die komen zich nog wel tegen
ik zal niet veel op het nieuwe zadel van Vivre zitten hoor! Zal vooral mijn zusje zijn. Die crosst en springt met Vivre. Maar ik ben wel blij dat het zadel er eindelijk is (duurde lang voordat hij vanuit de fabriek kwam). Alles voor het welzijn van het paard!
Ik heb net ff Remember een kwartiertje aan een lang teugeltje gereden. Hij is gelukkig weer helemaal goed. Ik wil m zaterdag nog ff rijden, ook gewoon aan een lang teugeltje en dan heb ik zondag onderlinge. Daar mag hij voor het eerst weer een dressuurproefje rijden
haha.. jah had er zondag 5 af. Hij was zo moe. Normaal gesproken staat ie nooit stil als ik ff wil kletsen of zo, maar nu wel.. Met van die ezels oren . Het los rijden ging super en in de ring eigenlijk ook. Ik mocht niet prutsen van mijn instructie. Ik mocht alleen maar voorwaartse afstanden rijden en dat heb ik gedaan. Alleen dat resulteerde in een paar aaibalkjes. Ik kreeg wel een dik applaus na die tijd omdat ze wisten dat het voor mij weer voor het eerst was en dat ik er toch wel een klein beetje tegen op zag. Klinkt raar na 5 balken, maar ik was meer dan tevreden
Wat maken die vijf balken nou uit! Fijn dat je een goed rondje hebt gereden. Vertrouwen en lekker rijden is veel belangrijker dan die balken. Foutloos rijden komt vast weer wel, maar je moet ergens beginnen en dan is een gecontroleerd rondje met vertrouwen veel belangrijker.
Ik ken het gevoel Dienke. K had dat toen met Calyp in het M in zevenaar. Altijd wat wantrouwend... daar zo'n fijn rondje en tot aan de laatste had ik er 1 af. K was zo blij met mijn winstpunt in de M tot dan toe dat ik niet meer reed en ook de laatste eraf had Nog nooit ben ik volgens mij zo blij geweest met 2 balken.