Vandaag de eerste dag dat ik niks te doen heb in de vakantie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het zuiden van het land zo ie zo vanwege Carnaval, voor de rest van Nederland weet ik het eigenlijk niet..
Hilde_ schreef:Klinkt pijnlijk PB
Ze hebben dus nog steeds dezelfde gesprekjes in aurich, was t weer zo makkelijk? Ik moest toen ook iets aangeven enzo, en naar de vvv.
.
..
niks gedaan dus. ben nu alweer thuis. 
Waren bezig met het nog scherper aan het been maken. Begon ze opeens te bokken
Echt paar keer achter elkaar en ben erachter gekomen dat ze dat wel echt goed kan. Zit je dan op je dressuurzadel
Been was al bijna over het zadel heen maar gelukkig een pluk manen beet kunnen pakken en toen zat ik wel weer. Had niet echt de behoefte om ernaast te gaan liggen. Daarna nog een paar bokjes en toen was het ook goed. Het had wel echt effect, ze reageerde op het laatst echt super snel. Echt mooi snel vanuit het achterbeen. Liep goed te sjouwen, fijn gereden 

.
.
.
kimdepim schreef:Hilde_ schreef:Klinkt pijnlijk PB
Ze hebben dus nog steeds dezelfde gesprekjes in aurich, was t weer zo makkelijk? Ik moest toen ook iets aangeven enzo, en naar de vvv.
Was het weer zo makkelijk? Ik kan me herinneren dat je jou cijfer wat tegen vond vallen, dus zo makkelijk was het niet.
Sommige gesprekjes zijn moeilijker dan de ander. Maar 'makkelijk' valt ook wel mee.
Ff mn cijfer afwachten..
Ik heb net 1.5 lesuur gehad.niks gedaan dus. ben nu alweer thuis.

. 
achterbaks?
.