[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:32

Goeiemiddag Doei!

Gisteravond presentatie was niet veel aan, had gelukkig wel een 7.8 gekregen Haha!.
Daarna nog even de stad in geweest, was erg gezellig Ja .

Alleen Fred is helaas kreupel aan rechts-achter. Toen mijn vader vanmorgen ging voeren had ze haar hele stal al op de kop gegooid, wat ze normaal nooit doet. Ze staat op het puntje, maar de hoef is niet echt veel warmer. Ze heeft haar kogel wel ietsje dikker. Ze zet hem ook helemaal buiten de massa en loopt heel zielig door de stal Ach gut . Ik hoop echt zoooo dat het een hoefzweer is..

Met Indian heb ik ook altijd meegedaan aan het viertal, we hadden een heel gezellig clubje Lachen

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:34

IS: Hopen dat het meevalt me Fred, heeft ze misschien vast gelegen in de stal vannacht ofzo? Omdat de stal ook helemaal op zijn kop staat.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:36

Dat zou ook nog kunnen, maar ze heeft verder nergens schrammetjes oid. We hebben de hoefsmid al een paar keer gebeld, maar krijgen telkens de voicemail ervoor Scheve mond .

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:43

Hopen dat het meevalt Joyce... Sterkte..
Ik heb ff een 'technisch' vraagje.
Mijn ouders hebben thuis outlook express en nou wil mijn mams foto's verzenden na Brazillie (ff uitleg: Wij hebben paarden uit Brazillie op stal en 1 van die paarden heeft een veulen gekregen).
Ik heb de foto's op mijnalbum.nl gezet en nou wil ik graag die link van het album in een nieuwe mail zetten.. Hoe doe ik dat, zodat die mensen uit Brazillie met 1 druk op de knop op de goede pagina/album zitten. (snappen jullie het nog)

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:47

Dan moet je toch de link van de beginpagina van je foto's doen? Rowo heeft laatst die foto's van onze crosstraining in Boekelo ook zo geplaatst. Of bedoel je dat niet?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:48

Jah dat bedoel ik wel zo.. Alleen ik moet die link in een mail hebben.. Heb het al wel geprobeerd met [url]....[/url] maar die doet het nie!!!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:49

Dan kun je die link toch gewoon in de mail plaatsen? Volgens mij als ze daar dan op klikken komen ze vanzelf bij de foto's.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:51

Wat een verhaal Scum! Haha!

Ik had ook altijd zo'n hekel aan die dominante commandantes Koe

Op een gegeven moment waren we zo goed (ahum) dat we naar de NCB mochten. Ik steeds heel braaf meegetraind (was nog in mijn onschuldige periode en een jaar of 12, terwijl de erst rond de 16/17 was). We waren met z'n 9-en en er zou er 1 dus niet mee mogen doen. Volgens de commandante kon IEDEREEN dat zijn. Dat werd steeds weer benadrukt, gewoon het minst brave paard bleef aan de kant.

Ik reed met mijn pony toen M2 en dat beest was gewoon altijd ongelooflijk braaf en betrouwbaar. De rest reed B en een enkeling L1. Degene die voorop en achteraan reden, trainden privé ook bij de commandante. Toevallig hadden zij net de 2 ergste kl0tebokken voor een achttal. Altijd druk, er vandoor stuiteren en bokken in de galop Knipoog

Zo ook op de NCB in verweggistan (geloof Bladel ofzo, maar voor mijn doen was dat aan de andere kant vh land). 1 van die 2 etters stond continu steil omhoog, dus iedereen wist dat zij niet mee zou rijden........maar tot ieders stomme verbazing werd in de laatste paar minuten door haar besloten dat ik niet mee zou doen....nou jaaaaaaa, potje flink janken natuurlijk, het was mijn allereerste grote wedstrijd en dan krijg je dit en ook nog eens zo onterecht.

Tuurlijk ging dat vervelende paard in de ring gewoon door met zijn kunstjes, dus werden ze/we laatste.....als troost omdat ik niet mee mocht doen, mocht ik de roze strik van de 13de plaats ophalen (staat me nog bij als de dag van gister, gaat je niet in de kouwe kleren zitten zo'n afwijzing op die leeftijd Bloos ). daar was ik dus mooi te trots voor en ik heb geweigerd dat ding op te halen in de parade, want aan mij had het iig níet gelegen dat we laatste waren. Commandante weer boos natuurlijk, werd nog een flinke rel daarna...
Laatst bijgewerkt door SGWuppie op 24-04-07 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:52

heb het net geprobeerd alleen dan kun je er niet op klikken... Grrrr......

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:54

Ben weer thuis Lachen , had de 1e 4 uur niets, en toen 1 uur economie. Leuk al die verplichte uren op school Nagelbijten / Gniffelen

Arme Kim Ach gut

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:54

Lukt het dan ook niet als ze de link kopieren en dan plakken in de adresbalk van internet?
Succes ermee, ik ga een broodje eten en dan Jack even rijden.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:56

Jah dat lukt wel.. Alleen nou moet mijn moeder dat in het engels (in de mail) uitleggen aan de mensen uit Brazilie!! Het is gewoon makkelijker als je gewoon op de link kan drukken en je rechtstreeks na de mijnalbum pagina gaat.. Waarom lukt het mij niet?? Grrrr... Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:14

Als je de link in je mail zet hoef je er geen URL voor te zetten. Als je de mail naar hun zend kunnen hun er wel op klikken, jij kan dat niet waar je je mail in typt. Dat verandert nadat je um verstuurd hebt.
Je moet idd gewoon de link van de begin pagina van je album er neer zetten.

@ IS : balen zeg van Fred. Hopelijk is het niet ernstig!

Ik ga zo richting school... Dit wordt echt een ramp *LOL*

Doei!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:24

Veel succes Rowo met je tentamen.

Ik kreeg net het cijfer terug van hospitality economics en had een 4 Boos! , dacht dat het nog wel aardig ging, maar blijkbaar dus niet. Boos!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:32

BuenaVista schreef:
Jah dat lukt wel.. Alleen nou moet mijn moeder dat in het engels (in de mail) uitleggen aan de mensen uit Brazilie!! Het is gewoon makkelijker als je gewoon op de link kan drukken en je rechtstreeks na de mijnalbum pagina gaat.. Waarom lukt het mij niet?? Grrrr... Haha!

Je moet die mail voor de grap eerst aan jezelf sturen! Dan doet de link het waarschijnlijk wel (in zowel de ontvangen mail als in je verzonden items). Heeft te maken met de opmaak van je mail (HTML of RTF), bij 1 van die 2 pakt ie een link niet in de conceptmail, wel als ie eenmaal verzonden is. Heb ik tenminste wel eens!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:40

heey allemaal,

ik ben net weer terug uit deventer. moest eerst een toets maken en daarna ben ik even de stad in geweest. heb 2 nieuwe broeken gekocht. en nog een paar dingen voor de operatie. word volgende week vrijdag geopereerd :< dus moest even een andere pyjama en badjas hebben. voor in het ziekenhuis.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:44

Ik heb het 2x over geprobeerd om de mail idd eerst na mijn eigen hotmail te sturen alleen doet ie het dan nog niet!!!! Grrr...
Succes Jantine met je operatie. Hopelijk is het niet te erg. Btw nog bedankt voor je sms

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:46

nee het is niet zo heel erg. ik krijg een borstverkleining. ik vind het ook niet erg om te zeggen, want ik schaam me er absoluut niet voor. maar ik kan dus zowiezo 5 weken niet rijden. en daarna weer rustig aan beginnen. hoop dat ik weer kan rijden tijdens ons eigen concours in Laren.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:49

Succes meid!!! Jullie eigen concours is rond 9/10juni he!!! Wordt je paardje nog doorgetraind???

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:51

ja 9 en 10 juni. mijn zusje wil hem wel rijden, maar ze zit zelf ook in haar examenjaar, en met de examens. dus ik weet niet of er echt van komt. maar het hoeft ook niet elke dag. en anders wilde mijn vader hem wel rijden.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:52

Lekker balen Hilde Nagelbijten / Gniffelen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:03

BuenaVista schreef:
Ik heb het 2x over geprobeerd om de mail idd eerst na mijn eigen hotmail te sturen alleen doet ie het dan nog niet!!!! Grrr...

En als je de opmaak van je mail veranderd?
Soms werkt onbewerkte tekst juist het beste...

Anders snap ik er ook niks van....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:04

tientjeh, zie je op tegen de operatie?
Veel sterkte alvast!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:05

nee, ik zie er helemaal niet tegenop. aan de ene kant is het wel spannend. maar aan de andere kant ben ik er blij van, want het is nu zo zwaar. ik krijg straks een grote C / kleine D

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:08

tientjeh schreef:
nee, ik zie er helemaal niet tegenop. aan de ene kant is het wel spannend. maar aan de andere kant ben ik er blij van, want het is nu zo zwaar. ik krijg straks een grote C / kleine D

nou ik kan me voorstellen dat je er dan wel naar uitkijkt om die operatie achter de rug te hebben!!