Arme IS

Succes met je les!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SGWOllie schreef:Goedemorgen Vief.... SlaapmutsVeel plezier op je feest vanavond!
Nickeltje: HA had het er over dat ze erg verslavend zijn? Nou zie ik mezelf nog niet zo snel verslaafd raken maar ja.... We hebben nog al een boerendorpendokter (lees: enorme eikel), misschien ligt het daar aan...
Scum schreef:Ik heb al besloten dat ALS ik ooit B ga springen ik dan niet het parcours ga verkennen
Als je er zelf voor staat lijkt het een veel flinkere hindernis dan wanneer je op een paard zit. Is beter dat ik dat niet weet
IS: ik ga iig in VP crossen (de oefencros).
Sjaan schreef:Ik kijk altijd wel het parcours op de hoogte zoals ik hem moet springen, wat bij mij altijd helpt is een aantal ruiters kijken in de klasse die ik moet starten.
AntheaV schreef:@MJ: dat is ook een goeie![]()
Maar ik rij toch liever op een hindernis van 1.20m af met Yentil dan met Kameel, hoewel hij 20 cm groter is
Lielle schreef:Ik heb dat niet - meer -, alleen die ene keer met Pablo in het M vond ik het wel hoog.
En lange lijnen rijden vind ik altijd lastig, want dan wil je toch iets gaan doen, terwijl je niets ziet.
Sjaan schreef:Ik kijk altijd wel het parcours op de hoogte zoals ik hem moet springen, wat bij mij altijd helpt is een aantal ruiters kijken in de klasse die ik moet starten.
Ik kom net terug van de orthomanuele therapeut.
2 maand geleden maakt ik een harde smakker van Valdi en sindsdien loop ik met rugpijn.
1,5 maand heb ik gezegd dat het wel over ging, maar dat ging het niet dus toch maar is een afspraak gemaakt.
Het bleek dat er een hele riks uit balans is in mijn onderrug/bekken.
De therapeut heeft netjes mijn rug onder getekend en geprobeerd het spul weer een beetje op zijn plaats te krijgen.
Ik moet nog 1 a 2 keer terugkomen. Aangezien ik de komende 3 weken stage loop op een pensionstal heeft ze me aangeraden om in die tijd zo'n nieren/rug band te dragen zodat ik een beetje aan mijn rug denk. Paardrijden gewoon door doen maar als ik last krijg moet ik stoppen.